Rezultatele cautarii dupa : "mediul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 8 9 10 11 12 »
Venituri din servicii de 801 milioane de euro, pentru Vodafone Romania, pe anul fiscal 2020/2021 incheiat la 31 martie 2021
Marti, 18 Mai 2021
 „Ultimul an financiar, care a coincis si cu anul pandemic, a fost ca niciun altul: provocari neasteptate, oportunitati de accelerare a digitalizarii, lectii de invatat, oportunitati de a demonstra rezilienta retelei de telecomunicatii si rolul sau critic mai important ca oricand
Povestea Metro esti TU. De 25 de ani. Metro Cash & Carry Romania in campanie aniversara.
Marti, 18 Mai 2021
 Fara o componenta promotionala, Povestea Metro esti TU. De 25 de ani isi propune sa activeze sentimentul de mandrie si apartenenta pe care compania l-a insuflat tuturor, multi dintre ei alegand sa ramana parte din poveste si dupa un sfert de secol. In prezent, peste 1500 de clienti, 20 furnizori si 17 angajati sunt...
O noua campanie LaDoiPasi, cu Pavel Bartos, „Mistery Shopper”
Luni, 10 Mai 2021
 In noua campanie dezvoltata in colaborare cu agentia Idea Film pentru reteaua de magazine sub franciza METRO Cash & Carry, Pavel Bartos, ambasadorul brandului LaDoiPasi, este protagonistul principal al proiectului care scoate in evidenta, de data aceasta, beneficiile directe pe care le au clientii retelei
Hyundai sustine Scoala Sportiva, de la Fundatia Tiriac. O noua initiativa educationala cu tematica sportiva, sub forma de podcast.
Vineri, 07 Mai 2021
 “Ne bucura faptul ca putem sustine un demers educational in zona sportiva, dedicat atat celor mici, cat si parintilor acestora. Demersul se pliaza pe valorile marcii Hyundai in materie de educatie pentru publicul tanar, catre care inspiram la randul nostru sustenabilitate si alegeri prietenoase cu mediul, in...
“Vorba lu’ Negru” auzita de 6 milioane de ascultatori de radio local. Rubrica zilnica a vedetei TV Dan Negru pe reteaua reprezentata de regia ARBOmedia
Vineri, 07 Mai 2021
 ,,De fiecare data cand ajung acasa, in Timisoara, ascult radiourile locale pentru ca ma interseaza informatile de langa mine mai mult decat cele generaliste. Europa, America se bazeaza pe presa locala. 6 milioane de romani asculta radiourile locale si daca exista indemnul "consumati produse romanesti" eu...
Premiera TVR in European Broadcasting Union. Oana Gherghe, Coordonator al Serviciului Continut Digital, membru in Comitetul Director Digital EBU
Marti, 27 Aprilie 2021
 ,,Digitalizarea si dezvoltarea online sunt prioritati pentru Televiziunea Romana si este foarte important pentru noi sa devenim o prezenta puternica in mediul online, livrand produse jurnalistice de calitate, asa cum facem si pe TV.", a spus Oana Gherghe.
“Povestea nespusa a unui Selfie”. Campanie Dove de constientizare a presiunii social media asupra increderii in sine in randul adolescentelor
Marti, 27 Aprilie 2021
 11 ani este varsta de la care fetele din Romania incep sa foloseasca filtre si programe de editare ale pozelor pentru postarile pe care le fac in social media, iar 74% dintre fetele cu incredere de sine scazuta folosesc aplicatii de editare foto pentru a schimba felul in care arata in poze
Piata de fashion online din Romania in crestere cu 75%. Va depasi pragul de 1 miliard de dolari pana la sfarsitul anului 2021
Vineri, 23 Aprilie 2021
 Elena Gheorghe, Country Manager, PayU Romania„Ne asteptam ca pana la finele lui 2021 bugetul pentru cumparaturile...
Gala Superscrieri 10 a decernat premiile pentru cel mai bun jurnalism din Romania anului 2020
Miercuri, 21 Aprilie 2021
 Superscrierea Anului, premiu in valoare de 1500 de euro (sustinut de BRD), a revenit seriei de reportaje „Apa de baut”, realizate de Alex Nedea si David Muntean pentru Recorder. Premiul Superscrierea Cititorilor, in valoare de 1200 de euro, votat si sustinut financiar de cititori, a mers catre...
36% dintre romani spun ca apreciaza mai mult un brand care are reclame sponsorizate online.
Luni, 19 Aprilie 2021
 Potrivit cercetarii, Facebook este la putere in preferintele romanilor (92%) cu un timp mediu petrecut online de 2,3 ore/zi. 46% dintre respondenti declara ca se simt indiferenti fata de reclamele sponsorizate vazute pe Facebook sau pe Instagram, spunand chiar ca se simt obositi si plictisiti de acestea.
Schimb Valutar Online de la Telekom Banking. Noi functionalitati ale platformei de tranzactionare.
Vineri, 16 Aprilie 2021
 Inregistrarea online in platforma poate fi realizata accesand site-ul www.schimb.telekombanking.ro de pe un computer sau laptop. Pentru clientii Telekom Banking, procesul de inregistrare este simplificat, in timp ce clientii noi au nevoie de cartea de identitate si de un al doilea document de identificare...
Singurul premiu romanesc la ANDY Awards 2021. Aur pentru ,,Parcul Online” Telekom Romania, semnat de Leo Burnett Bucharest
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Campania castigatoare: 88% din parintii din Romania si-au schimbat radical abordarea privind protejarea copiilor in mediul online. „Parcul Online”, realizata de Leo Burnett Bucharest pentru Telekom Romania, a obtinut Aurul la competitia Internationala ANDY Awards 2021. Prestigiosul premiu, anuntat luni,...
Cel mai mare ritm de crestere al abonatilor de mobil. Grupul Telekom Romania, in crestere cu 6.3%, pana la 1.65 milioane, mai multe contracte postpaid.
Marti, 06 Aprilie 2021
 Telekom Romania s-a evidentiat in cursul anului trecut printr-o crestere semnificativa a numarului de contracte postpaid de telefonie mobila, de 6.3%, pana la 1.65 milioane, tendinta care pare ca se continua si in 2021.
Intarzieri in dezvoltarea psihica si a limbajului, deficit de atentie, hiperactivitate, tulburari de comportament. Efectele negative ale supraexpunerii copiilor la ecrane in pandemie.
Luni, 05 Aprilie 2021
 Specialistii Asociatiei pentru Sanatate Mintala a Copilului anunta cu ingrijorare o creste cu 34 % a cazurilor de copii cu intarzieri in dezvoltarea psihica si a limbajului, deficit de atentie, hiperactivitate, tulburari de comportament.
Schimbare la varful grupului fondat de Bogdan Enoiu. Ionela Buta este noul Chief Operations Officer al McCann Worldgroup Romania.
Joi, 01 Aprilie 2021
 Echipa de management a McCann Worldgroup este condusa de Sagit Tzur-Lahav, Chief Executive Officer, care ii are alaturi pe Beatrice Iftimi – Head of Business & Chief Growth Officer, Ruxandra Moscu – Chief Financial Officer, Catalin Dobre – Chief Creative Officer si Mihai Trandafir –...
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) a ales noul Consiliul Director 2021 – 2023 si a lansat „Publicitate responsabila in media de incredere”
Miercuri, 31 Martie 2021
 Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT), in cadrul sedintei Adunarii Generale, a ales noul Consiliul Director pentru mandatul 2021-2023 si a lansat proiectul „Publicitate responsabila in media de incredere”
Vodafone previne defrisarile ilegale. Pune in functiune prima ,,padure” inteligenta din Romania.
Miercuri, 31 Martie 2021
 Initiativa subscrisa noii viziuni de brand a Vodafone, „Impreuna putem”, gardienii digitali ai padurii detecteaza sunetele specifice actiunilor de exploatare forestiera. Dispozitivele sunt conectate la reteaua Vodafone si semnaleaza in timp real pericolele.
Premiera. Aplicatie Telekom Romania care impiedica furtul de identitate in mediul online
Luni, 15 Martie 2021
Prin aceasta masura, Telekom Romania previne si impiedica una dintre cele mai raspandite fraude din mediul online si anume incheierea de abonamente pe nume reale, dar folosind fotografii si identitati furate. Practic, prin noua aplicatie utilizata de Telekom, este imposibil sa incarci din telefon vreo imagine in...
Raport BRAT privind campania impotriva COVID-19 in Presa Scrisa tiparita, Online, Outdoor si Radio
Vineri, 12 Martie 2021
 In PRESA SCRISA tiparita, campania s-a desfasurat in perioada 17 iunie – 31 decembrie 2020, prin publicarea a aproximativ 9.000 de machete in aproximativ 200 de publicatii. In Online- campania s-a desfasurat in perioada 12 iunie – 31 decembrie 2020, prin afisarea de peste 3,14 miliarde de ori a...
1 din 2 romani iau in considerare achizionarea unei masini hibrid. 28% isi doresc sa treaca la cea electrica, insa cred ca Romania nu este pregatita
Marti, 02 Martie 2021
Studiul Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de utilizarea masinilor electrice sau hibrid mai releva faptul ca jumatate dintre romani (51%) declara ca ar lua in considerare sa achizitioneze o masina hibrid, iar 28% isi exprima dorinta de a trece la cea electrica. 85% dintre romani considera ca tara...
« 8 9 10 11 12 »