Rezultatele cautarii dupa : "mediu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Romanii acceseaza, pentru divertisment si relaxare, platformele de social media (54%), radio-ul (52%), podcast-ul (44%) si televiziunea (41%). Studiu Reveal Marketing Research.
Vineri, 07 Iulie 2023
 Topul surselor de informare accesate de romani este alcatuit din televiziune (70%), social media (68%) si presa online (56%), iar durata medie petrecuta de cei mai multi dintre romani pe social media, la TV sau ascultand radio este de 1-3 ore pe zi.
Trei medalii de aur si 8 de argint pentru CHATEAU PURCARI la DECANTER WORLD WINE AWARDS cea mai prestigioasa competitie enologica a lumii.
Luni, 26 Iunie 2023
 Chateau Purcari a fost desemnata cea mai de succes vinarie din Europa Centrala si de Est la Decanter World Wine Awards 2023, obtinand recunoasteri importante pentru produsele sale: trei medalii de aur si 8 de argint la ceea ce este considerata cea mai prestigioasa competitie enologica a lumii.
Mii de experiente muzicale gratuite prin Summer of Joy. Telekom Romania Mobile si Deutsche Telekom conecteaza tinerii din toata Europa la o „Vara a bucuriei, tineretii si libertatii”
Luni, 12 Iunie 2023
 Deutsche Telekom lanseaza „Summer of Joy” si ofera mii de experiente muzicale gratuite in toata Europa in aceasta vara, prin care tinerii din Romania pot castiga bilete de acces la Electric Castle, dar si la alte festivaluri importante din Europa.
7 din 10 romani merg la mall cel putin o data pe saptamana . Suma medie cheltuita este 300 lei. Reveal Marketing Research pentru Brand Management
Marti, 23 Mai 2023
 Barbatii viziteaza centrele comerciale mai des decat femeile, dar ele petrec mai mult timp per sesiune. Barbatii sunt cei care cheltuie mai mult in mall, in timp ce principalul motiv pentru care femeile merg la mall este...
Georgian Draghici, Brand Management: ,,Tot ce tine de afisajul de reclame, OOH - outdoor (stradal )sau indoor (in interiorul cladirilor publice), a facut un salt semnificativ in tehnologie si inovatie”
Miercuri, 10 Mai 2023
 „Este si motivul pentru care am ales sa investim intr-un nou proiect prin care sa oferim acces tuturor celor interesati de cele mai bune optiuni de indoor advertising pe care le pot avea. Am luat in calcul nevoi ale brandurilor si marketerilor precum scurtarea proceselor si accesul la date demografice...
Dyson investeste 2,75 miliarde de lire sterline intr-o fabrica de baterii de ultima generatie in Singapore si campusuri de dezvoltare in Filipine si in Regatul Unit
Vineri, 05 Mai 2023
  „Software-ul, conectivitatea, inteligenta artificiala si noile baterii tehnologice brevetate vor alimenta urmatoarea generatie de tehnologie Dyson. La fel ca investitiile noastre pe termen lung in tehnologia de varf a motoarelor electrice digitale, tehnologia de ultima generatie a bateriilor Dyson va...
Criteriile Environment, Social, Governance (ESG) la Atelierul de Slabit, sustinut de Clinica AS
Luni, 24 Aprilie 2023
 ,,Prin aceasta abordare, ne propunem sa tinem pasul cu noua paradigma ESG, bazata pe trei piloni esentiali – transparenta, responsabilitate si sustenabilitate, si doar prin implementarea acestor trei piloni in modul de functionare al business-ului vom putea satisface nevoile consumatorilor si mentine...
Ghidul marketerului digital: Revolutia GA4. Tot ce trebuie sa stiti despre reconfigurarea Web Analytics din Iulie 2023.
Luni, 03 Aprilie 2023
 Google Analytics va aduce incepand cu luna Iulie o serie de modificari care vor avea un impact enorm in intreaga industrie de digital marketing la nivel international, cat si la nivel local.
Salariul minim a crescut in Romania cu 17,6% fata de anul precedent. Raport ’’OLX - INDEXUL Locurilor de Munca 2022’’
Luni, 27 Martie 2023
 Datele sugereaza o crestere a salariului minim, ce a fost majorat de la 2.550 de lei brut in 2022 la 3.000 de lei brut in 2023, majorare de care au beneficiat peste 2.1 milioane de salariati, potrivit datelor publicate de Ministerul Muncii.
1 din 2 romani vor sa isi schimbe masina intr-un interval de 1-3 ani, iar 2 din 5 isi doresc sa isi achizitioneze masina prin programul Rabla
Joi, 09 Martie 2023
 In contextul in care inmatricularile de autoturisme noi in Romania au crescut, in februarie 2023, cu 44.49% fata de aceeasi perioada a anului trecut[1], iar interesul pentru autoturismele hibrid sau electrice este din ce in ce mai mare, cel mai nou studiu Reveal Marketing Research si-a propus sa evalueze...
Schimbare la varful DENTSU CREATIVE. O noua echipa care va devolta business-ul din Romania
Vineri, 24 Februarie 2023
 DENTSU CREATIVE, agentia de creatie la nivel global a grupului de comunicare de marketing dentsu, anunta o noua echipa care va devolta business-ul din Romania.
Prezent in Romania cu Unibet si Vlad Cazino, Kindred Group este in topul celor mai doriti angajatori de tinerii din domeniul tehnologiei in Suedia
Marti, 10 Ianuarie 2023
 Potrivit cercetarii, Kindred Group s-a clasat pe locul 5 din 173. Sondajul a fost realizat intre mai si iulie 2022, iar rezultatul bun obtinut de Kindred vine sa arate imaginea excelenta pe care o are in numeroase colturi ale lumii.
 PROFI isi extinde suprafata de depozitare la 67.000 mp in CTPark Bucharest West
Marti, 27 Decembrie 2022
 PROFI, unul dintre cei mai mari chiriasi ai CTPark Bucharest West, opereaza trei tipuri de depozite: cu temperatura ambientala si cu temperatura controlata pentru refrigerate si congelate.
Peste 4 milioane de romani au urmarit la TVR 1 Finala CM de Fotbal, Qatar 2022 . TVR, lider in audiente cu victoria Argentinei in fata Frantei.
Marti, 20 Decembrie 2022
 La nivel National, aproape 3 milioane de telespectatori au urmarit, in medie, partida desfasurata in intervalul 17.00 – 19.55. Meciul a pozitionat TVR 1 in fruntea topului audientelor cu un indice de audienta (rating /Rtg) de 16,4% si o cota e piata (Share / Shr) de 36,3%, triplu fata de urmatoarea...
1 din 3 europeni, expusi la riscuri cu impact direct asupra sanatati, cauzate de mediul inconjurator
Luni, 19 Decembrie 2022
  1.  Conform ultimului studiu Healthy Homes Barometer din 2022, 1 din 3 europeni este expus la riscuri cu impact direct asupra snttii si bunstrii individuale, cauzate de un mediu interior cu probleme, cum ar fi lipsa luminii naturale, a cldurii, zgomotul excesiv sau umezeala si mucegaiul, nunta...
Peste 100.000 euro in sustenabilitate de la Brand Management pe o piata in care investitorii prefera suporturile publicitare clasice celor digitale, de 10%.
Marti, 06 Decembrie 2022
 Brand Management, lider pe piata romaneasca de comunicare indoor si prima companie de profil cu acoperire nationala, a investit anul trecut peste 500 de mii de lei in modernizarea si sustenabilitatea infrastructurii publicitare, anunta compania care a inregistrat si o crestere semnificativa a portofoliului de...
1 milion de telespectatori in deschiderea CM de Fotbal FIFA Qatar 2022 si aproape 1 din 5 romani din mediul urban 18+ a facut TVR lider de audienta
Marti, 22 Noiembrie 2022
 Cel mai important eveniment sportiv al anului – Campionatul Mondial de Fotbal FIFA Qatar 2022 a pozitionat TVR 1 in topul audientelor atat pe durata transmisiei ceremoniei de deschidere, cat si la meciul disputat intre Qatar si Ecuador.
Zaga Brand si Human Made Art lanseaza #BuildingLinksForCommunity ce descopera cladiri care unesc comunitati si contribuie la un viitor curat
Vineri, 18 Noiembrie 2022
 Sub hashtag-ul #BuildingLinksForCommunity, cel mai amplu program cultural romanesc propune
Raport Dentsu Change and Opportunity. 2023 Media Trends. Marile tendinte care vor modela piata de media in 2023, inclusiv in Romania
Marti, 15 Noiembrie 2022
 Reclame pe Netflix si Disney+, shopping direct de la TV, cu telecomanda ca si aparitia magazinelor virtuale pe platformele de social media sunt previziunile Raportului „Change and Opportunity. 2023 Media Trends” al grupului de marketing si comunicare Dentsu
Festivalul Vino la Apos!. Profi si agentia Godmother redescopera mestesuguri stravechi, artizanat autentic, experiente si gusturi din Romania
Luni, 14 Noiembrie 2022
 ”Vino la Apos!” a fost primul dintr-o serie de evenimente prin care Profi, cu ajutorul Godmother, isi propune sa aduca experientele autentice aproape de consumatori, in acelasi timp cu a sustine producatorii locali si a descoperi patrimoniul cultural.
« 2 3 4 5 6 »