Rezultatele cautarii dupa : "mediu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Peste 4 milioane de romani au urmarit la TVR 1 Finala CM de Fotbal, Qatar 2022 . TVR, lider in audiente cu victoria Argentinei in fata Frantei.
Marti, 20 Decembrie 2022
 La nivel National, aproape 3 milioane de telespectatori au urmarit, in medie, partida desfasurata in intervalul 17.00 – 19.55. Meciul a pozitionat TVR 1 in fruntea topului audientelor cu un indice de audienta (rating /Rtg) de 16,4% si o cota e piata (Share / Shr) de 36,3%, triplu fata de urmatoarea...
1 din 3 europeni, expusi la riscuri cu impact direct asupra sanatati, cauzate de mediul inconjurator
Luni, 19 Decembrie 2022
  1.  Conform ultimului studiu Healthy Homes Barometer din 2022, 1 din 3 europeni este expus la riscuri cu impact direct asupra snttii si bunstrii individuale, cauzate de un mediu interior cu probleme, cum ar fi lipsa luminii naturale, a cldurii, zgomotul excesiv sau umezeala si mucegaiul, nunta...
Peste 100.000 euro in sustenabilitate de la Brand Management pe o piata in care investitorii prefera suporturile publicitare clasice celor digitale, de 10%.
Marti, 06 Decembrie 2022
 Brand Management, lider pe piata romaneasca de comunicare indoor si prima companie de profil cu acoperire nationala, a investit anul trecut peste 500 de mii de lei in modernizarea si sustenabilitatea infrastructurii publicitare, anunta compania care a inregistrat si o crestere semnificativa a portofoliului de...
1 milion de telespectatori in deschiderea CM de Fotbal FIFA Qatar 2022 si aproape 1 din 5 romani din mediul urban 18+ a facut TVR lider de audienta
Marti, 22 Noiembrie 2022
 Cel mai important eveniment sportiv al anului – Campionatul Mondial de Fotbal FIFA Qatar 2022 a pozitionat TVR 1 in topul audientelor atat pe durata transmisiei ceremoniei de deschidere, cat si la meciul disputat intre Qatar si Ecuador.
Zaga Brand si Human Made Art lanseaza #BuildingLinksForCommunity ce descopera cladiri care unesc comunitati si contribuie la un viitor curat
Vineri, 18 Noiembrie 2022
 Sub hashtag-ul #BuildingLinksForCommunity, cel mai amplu program cultural romanesc propune
Raport Dentsu „Change and Opportunity. 2023 Media Trends”. Marile tendinte care vor modela piata de media in 2023, inclusiv in Romania
Marti, 15 Noiembrie 2022
 Reclame pe Netflix si Disney+, shopping direct de la TV, cu telecomanda ca si aparitia magazinelor virtuale pe platformele de social media sunt previziunile Raportului „Change and Opportunity. 2023 Media Trends” al grupului de marketing si comunicare Dentsu
Festivalul „Vino la Apos!”. Profi si agentia Godmother redescopera mestesuguri stravechi, artizanat autentic, experiente si gusturi din Romania
Luni, 14 Noiembrie 2022
 ”Vino la Apos!” a fost primul dintr-o serie de evenimente prin care Profi, cu ajutorul Godmother, isi propune sa aduca experientele autentice aproape de consumatori, in acelasi timp cu a sustine producatorii locali si a descoperi patrimoniul cultural.
 Asociatia Imunis a lansat expozitia foto „Curajul de a celebra viata” cu portrete ale 16 femei care au trecut prin cancer si au invatat sa isi recastige feminitatea
Vineri, 28 Octombrie 2022
 Expozitia reuneste portretele a 16 femei care au parcurs programul „Feminitate dupa cancer” al Asociatiei Imunis si este gazduita de Institutul Cervantes pana pe 4 noiembrie.
ING Bank va colecta toate panourile publicitare proprii, in scopul reutilizarii creative, din 2023
Vineri, 28 Octombrie 2022
 In linie cu angajamentele pentru protejarea mediului, ING Bank va colecta toate panourile publicitare proprii, in scopul reutilizarii creative incepand din 2023. Reutilizarea creativa a materialelor va fi realizata de Remesh, care va transforma materialele furnizate de ING in produse ce pot fi utilizate pentru mai...
Premiera TVR 1: „Carbunele care ne da frisoane”, un reportaj incomod, la „Dosar Romania”
Vineri, 21 Octombrie 2022
 Care este adevaratul pret al carbunelui oltenesc, platit de toti romanii? Gabriel Geamanu a ajuns si vizitat cateva cariere din Gorj. Ne spune intreaga poveste la „Dosar Romania”, duminica, 23 octombrie, ora 18.00.
Au salvat de la aruncare 7,5 tone de alimente cu aplicatia mobila Bonapp.eco in Bucuresti si Cluj
Vineri, 30 Septembrie 2022
 Aplicatia mobila de cumparaturi responsabile Bonapp.eco, anunta in premiera pentru Romania primele date despre comportamentul unei generatii de consumatori care incearca sa evite risipa alimentara. In zece luni, utilizatorii Bonapp.eco au salvat 7,5 tone de alimente aflate aproape de termenul de expirare....
Recrutare prin Gaming. Kaufland si v8 au creat proiectul Grand Job Experience pentru Gen Z
Vineri, 16 Septembrie 2022
 Experienta virtuala le ofera acestora un spatiu in care sa practice job-uri si task-uri reale, in mediul lor preferat: un joc online.
2 din 5 respondenti ai Hootsuite's 2022 Social Media Trends au indicat scaderea reach-ului organic. Micro-ambasadorii de brand, mai buni decat cei mari.
Luni, 12 Septembrie 2022
“Este posibil ca un “nor” de micro-influenceri sa fie mai eficient si mai profitabil, din punct de vedere al bugetului si ROI, decat unu-doi macro-influenceri. Dar daca vinzi produse de masa, mergi la sigur cu macro-influencerii. Vorbind de bugete, va fi tot mai rau”, spune Marius Olteanu,...
Fundatia Vodafone Romania duce Scoala verde din viitor in comunitatile CODE Kids din intreaga tara
Joi, 25 August 2022
 600 de copii care participa la cluburile de programare CODE Kids organizate in bibliotecile publice din tara sunt, incepand din 25 august, elevi ai programului Scoala verde din viitor, in urma parteneriatului dintre Fundatia Vodafone Romania si Fundatia Progress, anunta initiatorii proiectului.
35.000 de euro pentru fiecare proiect non-profit in noua campanie #WhatWeValue. Telekom Romania Mobile sustine voluntariatul Generatiei Z.
Marti, 12 Iulie 2022
Liderii de proiecte de voluntariat din Generatia Z pot incarca proiecte non-profit pe platforma 
Crew member, pana la 2.800 de lei net, Manager Trainee , 3.700 de lei net, in campania „Credem in tinerii din Romania” cu peste 1.000 de noi locuri de munca la McDonald’s.
Joi, 23 Iunie 2022
 McDonald’s in Romania a lansat o noua campanie de recrutare la nivel national prin care ofera oportunitati profesionale si un pachet consistent de beneficii. Peste 1.000 de locuri de munca sunt disponibile pe parcursul anului in reteaua de restaurante cu servire rapida, ca parte a campaniei de recrutare...
55% dintre romani, ingrijorati de emisiile de carbon. Cercetare Reveal Marketing Research
Marti, 14 Iunie 2022
 Emisiile globale de CO2 au atins un nivel record in 2021, dupa o usoara regresie inregistrata la inceputul pandemiei. In acest context, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a intelege perceptiile romanilor despre sustenabilitatea in constructii si prioritatile acestora pentru viitor.
,,Digitalizarea devine un pilon important pentru orice business. Adi Hadean este noul partener si ambasador de brand al platformei Bookingham
Vineri, 03 Iunie 2022
 „Am ales sa fac parte din aceasta echipa pentru ca, in contextul actual, in care digitalizarea devine un pilon important pentru orice business, inclusiv pentru cele din ospitalitate, consider ca pot avea o contributie importanta, relevanta la tranzitia catre un mediu ospitalier puternic digitalizat si...
Dupa Bucuresti si Londra, premiata si la Madrid. Primul Grand Prix romanesc la IAB Mixx Awards Europe pentru „Teatrul cadourilor daruite din vina” de Cheil | Centrade.
Marti, 31 Mai 2022
 Agentia de comunicare integrata Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al retelei Cheil Worldwide, a castigat Marele Premiu al festivalului IAB Europe Mixx Awards 2022 pentru campania impotriva violentei domestice intitulata „Teatrul cadourilor daruite din vina”, dezvoltata alaturi de...
80% dintre romani doneaza bani, produse, timp si fac gesturi caritabile. Studiu despre generozitate
Vineri, 27 Mai 2022
 Potrivit cercetarii, 8 din 10 romani au facut cel putin un gest caritabil in ultimii doi ani, iar cei mai multi dintre cei care s-au implicat social – peste 60% – recunosc ca asta i-a facut sa simta multumire si satisfactie generate de faptul ca au putut contribui. Cei mai multi, peste un sfert dintre...
« 2 3 4 5 6 »