Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 29 Iunie 2006
Sub sloganul "Afli din mers", agentia de publicitate DDB Bucuresti concepe strategia, face creatia si filmeaza campania virala pentru Compact, cotidianul gratuit editat de Ringier Romania
Miercuri, 28 Iunie 2006
La 3 ani de existenta pe piata, Mihai Tataru (foto) Managing Partner, Senior Software a declarat pentru AdPlayers ca activitatea companiei a trecut "de la o activitate preponderenta de webdesign - in perioada de inceput, catre strategie de marketing si comunicare online"
Duminca, 25 Iunie 2006
In urma unei licitatii in care au mai participat Cohn &Jansen in parteneriat cu United Media si Starcom, Ogilvy & Mather a fost desemnata in luna aprilie agentia de brand pentru vopseaua Savana din portofoliul Fabryo, contul de media fiind castigat de catre agentiile Imager (tv, print, internet) si MindShare (OOH)
Luni, 19 Iunie 2006
In urma unui studiu efectuat de divizia Havas Sport, una dintre cele mai importante retele de media din lume - Media Planning Group (MPG), prezenta pe 91 de piete, mai arata ca publicitatea se va orienta in viitor catre sanatate si mediu
Vineri, 16 Iunie 2006
In urma unui proces de selectie, creatia campaniei de promovare "Eu nu dau si nu iau spaga" a fost realizata pro bono de agentia de publicitate DDB Bucharest, campania fiind derulata in perioada 13 iunie – 9 iulie 2006
Joi, 15 Iunie 2006
Pe langa Razvan Soare, Senior Copywriter (ex Publicis Romania, Tempo) , "cea mai mare agentie mica", l-a adus in echipa pe Matt Hingley, Senior Art Director si designer britanic cu peste 20 de ani de publicitate care a lucrat pentru Saatchi & Saatchi (New York), M&C Saatchi (New York), Berlin Cameron (New York), Toolbox (New York), TR6 Group Communications (New York), CAS Marketing...
Miercuri, 14 Iunie 2006
"Prima agentie specializate in comunicarea in-store de pe piata romaneasca", cum se autopozitioneaza agentia, este condusa de Mona Opran, Managing Director si are ca obiectiv "dezvoltarea proiectelor de shopper marketing pentru clientii existenti, atat producatori (P&G, Chio, Ciuc, Elite, Holcim, etc) cat si retaileri (Carrefour, Raiffeisen Bank, MediaGalaxy)"
Vineri, 09 Iunie 2006
In cadrul unui eveniment destinat clientilor de publicitate interesati de dezvoltare regionala, casa de vanzari media crede ca piata publicatiilor locale din Romania a ajuns la un grad de maturitate care permite utilizarea conceptului de "Gandeste National si actioneaza Local"
Luni, 05 Iunie 2006
10 Q&A AdPlayers pentru Ad’Or cu Alexandru Dumitrescu (foto) – Associate Creative Director – McCann Erickson
Joi, 01 Iunie 2006
10 Q&A AdPlayers pentru Ad’Or cu Sorin Predescu (foto), Creative Director, Grey Worldwide Romania
Luni, 29 Mai 2006
Derulata sub sloganul "Black Sea Forum – Charting Bright Ideas", campania se desfasoara pe BBC World , Wall Street Journal, Newsweek, Financial Times si este realizata cu sprijinul Friends Advertising - agentie de creatie, Thor Systems -firma consultanta, productia fiind semnata de Media Pro Pictures
Vineri, 26 Mai 2006
"10 Q&A AdPlayers pentru Ad’Or" cu Radu Florescu (foto), Managing Director, Saatchi & Saatchi Advertising
Marti, 23 Mai 2006
10 Q&A pentru Ad’Or cu Diana Graepel (foto), Director General si Partener, Funky Business
Marti, 23 Mai 2006
"10 Q&A AdPlayers pentru Ad’Or" cu Robert Tiderle (foto), Director General Papaya Advertising
Luni, 22 Mai 2006
Cele 80 lucrari inscrise la sectiunea "Cel mai bun spot TV intr-o Categorie” (F) din cele 305 de inscrieri Ad’Or 2006
Luni, 22 Mai 2006
Cele 24 de premii Ad’Or 2006 au plecat la Leo Burnett & Target - 6 premii inclusiv Agentia Anului, Graffiti BBDO – 5 premii, GMP – 5, Mercury Promotions – 2, Lowe & Partners – 2, Saatchi & Saatchi – 2, ADDV Euro Rscg – 1, GAV Scholz&Friends - 1
Luni, 15 Mai 2006
Intr-o campanie semnata de agentia de publicitate Badcat_, Asociatia Berarii Romaniei si Politia Romana l-au convins pe Leonard Doroftei sa le vorbeasca liceenilor despre riscurile consumului de alcool
Joi, 11 Mai 2006
Selenis si JTI au lansat primul portal romanesc de Corporate Social Responsibility (CSR)
Joi, 04 Mai 2006
Brindusa Vlanga (foto), Director Vanzari The Money Channel, Realitatea TV si Director General DBV Media House spune ca telespectatorii primului post de televiziune de business sunt persoane de decizie cu venituri situate semnificativ peste venitul mediu din Romania
Marti, 25 Aprilie 2006
Potrivit MindShare Media Romania, serialul finantat de Unilever si distribuit statiilor TV din intreaga lume de catre MindShare si Sports and Entertainment Television Ltd este un format TV inovativ in domeniul advertiser-funded program
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: