Rezultatele cautarii dupa : "mediu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
30.000 EUR pentru Praktiker.ro. Platforma revine la Infinit.
Vineri, 23 August 2013
 Praktiker isi dezvolta vanzarile online cu o platforma semnata de specialistii digitali de la Infinit Solutions, in urma unei licitatii desfasurate in luna februarie a acestui an.

Iulian Padurariu vrea sa scoata Eugenia din insolventa
Luni, 12 August 2013
 Estimat de surse din piata la o valoare cuprinsa  intre 30.000 de euro si 50.000 de euro, Iulian Padurariu, consultant de marketing asociat la Marks...
Manager nou la 3-5 Mil. EUR pe an. Fostul Hyperactive, Alex Visa, trece in barca GroupM.
Vineri, 26 Iulie 2013
 Cu un business anual estimat de surse din piata digitala la 3-5 Mil. eur pe an, fostul Hyperactive (Lowe, Interpublic) Alex Visa este noul Interaction Director al GroupM Interaction (GMI) – divizia de digital a GroupM Romania.
Smartphone-ul si tableta – televizorul noii generatii. Elena Badea, Ernst & Young.
Marti, 23 Iulie 2013
 Ce inseamna pentru advertiseri si branduri apropierea de consumatori oferita de smartphones? Elena Badea, Director Marketing, Ernst & Young Romania vorbeste despre cate companii din Romania se promoveaza pe mobil sau cate campanii de publicitate reusite s-au intamplat in acest mediu la noi:

 

Management nou Romtelecom si Cosmote Romania. Ruxandra Voda a fost numita Director Comunicare.
Marti, 02 Iulie 2013
 De 15 ani in comunicare, schimbarea face parte dintr-o serie nou de numiri in managementul Romtelecom si Cosmote Romania. Astfel, Gunnar Pahnke este Director Executiv Strategie, Transformare si Servicii Wholesale Romania, Bogdan Voicu -Director Executiv Managementul Aprovizionarii Romania, Emmanuel Sordet - Director Executiv Relatii ale Companiei Romania, iar Olaf Lausen - Șef de...
Management nou la Graffiti BBDO. Four Business Men, one Business Woman.
Vineri, 21 Iunie 2013
 Doi seniori Creative Directors - Alex Strimbeanu si Vlad Lazar, Stefan Chiritescu – Head of Innovation care lasa echipa de strategie la Dan Sendroiu (Strategy Director) si Bianca Dordea Client Service Director, intregesc noul management din structura interna a agentiei Graffiti BBDO.
Infinit Solutions deschide drum agentiilor romanesti la Interact Barcelona
Joi, 09 Mai 2013
 Partenera la evenimentul interantional care va avea loc intre 23 si 24 mai, agentia va  avea propriul stand iar unul dintre partenerii companiei va vorbi greilor pietei de comunicare europene despre unul din conceptele proprii de business in mediul digital - Tradigital
Top 3 agentii de media performante din Romania: Zenith, Media Investment si Starcom Media Vest.
Joi, 14 Februarie 2013
Realizat de compania de cercetare de media RECMA, conform evaluarii calitative a performantelor de media locale cuprinse in Global Network Diagnostics Report, primele 3 agentii de media de pe piata din Romania sunt Zenith Media (Locul 1), Media Investment (Locul 2) si Starcom Media Vest (Locul 3).
Dragos Stanca: O campanie premium pe facebook incepe de la 5-6 mii de euro
Marti, 20 Noiembrie 2012
 „In Romania, momentan, peste 85% merg in campanii normale, marketplace, la click, si anunturi 'mici'. Un procent cuprins intre 10% si 15% se indreapta spre formatele premium, cu care piata se invata mai greu”, este de parere Dragos Stanca, managerul Thinkdigital Romania, reprezentantul facebook pe piata locala.
Noi rapoarte RECMA de competitivitate in licitatii
Marti, 28 August 2012
 Compania de cercetare RECMA a finalizat de curand doua rapoarte noi privind competitivitatea locala si regionala in licitatii de media a agentiilor de media: The Compitches 2011 si Network...
Euromedia si Beta Cons tintesc 3% din vanzarile statiilor RATB pe 2012 cu Bus-Shelter 4 More
Luni, 06 August 2012
 Euromedia si Beta Cons tintesc pentru a doua jumatate a anului in curs 3% din vazarile de publicitate outdoor din statiile de autobuz pe 2012 (Bus-Shelter) cu noul format Bus-Shelter 4 More, dupa cum a declarat pentru adplayers Horatiu Girbea, director vanzari  al companiilor de publicitate outdoor membre Epamedia.
Cu 2,6 Mil. EUR pe 2011 de la Cluj, Amprenta vrea advertising si de la Bucuresti.
Luni, 11 Iunie 2012
 Cu 2,6 Milioane euro pe 2011, grupul Amprenta isi face agentie in Capitala. De 12 ani in publicitate, biroul de la Buxcuresti este coordonat de Alexandra Rosca, care a lucrat la Impression, BMG, Ad Evolution, Kondiment si Carnation Group.
Ejobs s-a vandut Ringier la peste 15 Mil. EUR. De minim 12-13 ori profitul. Putea de 19-21 ori.
Vineri, 30 Martie 2012
 Ejobs, un business de recrutare online in care Media Pro-ul lui Adrian Sarbu putea cumpara in urma cu 12 ani 25% din afacere cu 25.000 USD, a anuntat astazi ca a fost achizitionata de Ringier.

Secretele SNA. Cititorii pe copie. Cea mai irelevanta informatie legata de tiraj sau audienta!
Marti, 28 Februarie 2012
 „Numarul de cititori pe copie variaza intre 0,7 si 73 de cititori pe copie – si reprezinta raportul dintre numarul mediu de cititori pe editie si tirajul difuzat al unei publicatii. BRAT nu publica si nici nu recomanda utilizarea acestui raport din mai multe motive”, explica Arina Ureche importanta celui mai irelevant indicator obtinut din alaturarea cifrelor de audienta...
Ruptura de Splendid Media a adus TVR incasari cu 70-72% mai mari
Luni, 30 Ianuarie 2012
 Alexandru Lazescu, Presedinte - Director General TVR,  a afirmat pentru adplayers ca, in ultimele 3 luni ale anului 2011, postul public a atras, in...
Vinde online de 500.000 EUR pe luna. Discounterul Zumzi vrea 10 Mil. EUR in 2012
Marti, 24 Ianuarie 2012
 Potrivit lui Calin Fusu, seful Neogen – compania care a cumparat firma la sfarsitul lui 2010, afacerea online de reduceri vinde in prezent vouchere de aproximativ 500.000 de euro pe luna, si tinteste 10 Mil. EUR in 2012
TVR 1 a fost lider de audienta la parada militara de 1 decembrie
Sambata, 03 Decembrie 2011
 Parada militara de 1 Decembrie a fost urmarita la TVR 1, in medie, in intervalul orar 10.45-11.55, de 860.000 de persoane la nivel national, reprezentand un rating* mediu de 4,2% si o cota medie de piata** de 17,1%, pe durata difuzarii editiei speciale Aniversarea Zilei Nationale.
Publicitatea video online, mai eficienta decat TV-ul. Problema? Continutul pe Internet.
Marti, 29 Noiembrie 2011
 In timp ce peste 85% dintre investitorii in marketing si comunicare de pe pietele dezvoltate mentioneaza calitatea audientei + calitatea continutului video ca fiind cele mai importante atribute in selectarea unui furnizor de online video advertising (conform State of the Online Video, Surveying the advertising community, DM2Pro & Tremor Media, Aprilie 2010), in Romania lucrurile nu...
- 3% pe Bursa Pietei Media in 2011: TV - 6%, Print - 8%, Radio - 5%, OOH - 10%, Internet +30%
Joi, 09 Iunie 2011
 Totalul investitiilor in media pe 2011 va scadea cu 3% comparativ cu anul trecut, dupa un 2010 in care piata de media a scazut cu 9% comparativ cu 2009, potrivit estimarilor studiului Media Fact Book realizat de agentia de media Initiative
IAB: Piata de publicitate online din Romania a fost de 20,5 Mil. EUR in 2010
Marti, 31 Mai 2011
 Piata romaneasca de publicitate online a atins in 2010 cifra de 86 milioane LEI in crestere cu 32% fata de 2009, conform studiului ROADS ("Romanian Online Advertising Study") realizat de IAB Romania si PwC Romania