Rezultatele cautarii dupa : "mediu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
 Ar trebui sa fim si noi pe rafturile magazinelor din UE, Sorin Minea, Angst, Romalimenta
Luni, 10 Octombrie 2016
 "Ar trebui sa fim si noi pe rafturile magazinelor din UE. Fara industrie alimentara vindem in portul Constanta. Ieftin”, a spus Sorin Minea, Presedinte Angst, Presedinte Romalimenta, la “Romanian Agribusiness Conference”
“Testul Puritatii AQUA Carpatica de Cohn&Jansen JWT a castigat White Pencil la D&AD Impact
Vineri, 07 Octombrie 2016
 Campania  AQUA Carpatica a oferit intrumentul de masurare al apei pe care o bem, fie ca este cea imbuteliata, fie cea de la robinet sau din fantani. Rezultatele au fost centralizate pe platforma www.testulpuritatii.ro, unde consumatorii au inregistrat peste 2514 de teste.
Fundatia Telekom Romania a fost acreditata pe servicii de informare si consiliere profesionala
Miercuri, 21 Septembrie 2016
 Fundatia Telekom Romania a fost acreditata de catre Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice sa ofere servicii de informare si consiliere profesionala, anunta reprezentantii de relatii publice.
Decidentii din alimentatie preocupati de risipa. Conferinta pe reducerea risipei la Pack Expo.
Miercuri, 07 Septembrie 2016
 Emil Dumitru, Presedintele Federatiei Nationale PRO AGRO vine la Conferinta „Reducem risipa limentara. Pretuim hrana!“
 55 angajati MetropolitanLife din 24 de tari voluntari la reabilitarea unei scoli romanesti
Marti, 06 Septembrie 2016
Parte a initiativei "O scoala noua, un viitor mai bun", dezvoltata de Habitat for Humanity Romania, 55 de angajati Metropolitan Life, din 24 de tari, au lucrat in acest weekend timp de o zi pe santierul Habitat for Humanity Romania din sectorul 5 pentru a ajuta la reabilitarea si eficientizarea energetica a Școlii Gimnaziale nr. 125.
 Raport Telekom Romania pe T2: Crestere TV cu 2,8% la 1,46 Milioane; Mobile - venituri cu 4,9% mai mari comparativ cu 2015
Vineri, 12 August 2016
COMMUNICATIONS: 310.314 clienti MagentaONE,Crestere de 2,8% pentru clientii TV fata de T2 2015, ajungand la 1,461 milioane; MOBILE: Venituri totale mai mari cu 4,9% fata de T2 2015, Baza de clienti redusa cu 4,6% fata de T2 2015, Baza de clienti business a crescut cu 5% fata de T2 2015
Concurs de design pentru fabrica S. Pellegrino
Marti, 26 Iulie 2016
 Patru firme de arhitectura cunoscute international au facut propuneri pentru fabrica S.Pellegrino din San Pellegrino Terme.
United administreaza proiectele cu software utilizat in 81 de agentii. McCann, Grey, Publicis printre ele.
Joi, 30 Iunie 2016
 Printre utilizatorii instrumentului software Ad In One se numa retele si agentii ca McCann, Leo Burnett, Publicis sau Grey
Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia Primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente
Marti, 28 Iunie 2016
 „Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia” au luat primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente, dupa cum anunta autorii campaniei recent premiate la festivalul de publicitate.
A cincea companie de transport public global alege hartia reciclata pentru a salva resursele naturale
Joi, 23 Iunie 2016
Compania franceza RATP, al cincilea jucator ca marime la nivel global in transportul public, extinde angajamentul fata de mediu si in cazul serviciilor de comunicare, prin alegerea hartiei ecoresponsabile Cocoon extra-alb, hartie reciclata 100%  de la Antalis
Business de aproape 2 mln. EUR in marketingul si comunicarea din Romania se extinte in Europa. Grupul Infinit Agency deschide in Olanda.
Marti, 21 Iunie 2016
Alex Cernatescu vorbeste in premiera in adplayers despre motivatia expansiunii in afara granitelor tarii a afacerii de marketing si comunicare fondata in Romania acum 9 ani. Prima tinta: Olanda. Tinta extinsa: 2-3 birouri in regiunea Benelux, urmand  in viitor grupul sa se gandeasca la si la alte piete. 
Made in Romania la ThinkDigital pentru 18 tari europene. Turn up the volume of nature WWF
Vineri, 20 Mai 2016
ThinkDigital Romania a fost alegerea WWF pentru a dezvolta campania ”Turn up the volume of nature” / „Da natura mai tare”, o „simfonie digitala” cu sunete din natura, prin care  autorii declanseaza o actiune de constientizare a necesitatii protejarii naturii.
Adolescentii stau 3 ore online. Socializare, filme si spatiu de invatare (50%)
Marti, 17 Mai 2016
Rezultatele cercetarii au fost prezentate in cadrul evenimentului “Universul adolescentilor 2.0: intre online si offline”, care a avut loc la SNSPA in luna mai 2016
Noua directie Spune Da. Campanie Danonino integrata si strategie de comunicare nisata.
Vineri, 06 Mai 2016
Sustinuta prin spot TV, concursuri radio, activari in-store si evenimente dedicate parintilor, la implementarea campaniei Danonino „Spune Da” a participat o echipa multidisciplinara care a reunit specialisti Danone, Syscom Digital,
Doi romani vorbesc la Digital Media Forum Dubai. Live de la eveniment. Exclusiv adplayers.
Marti, 26 Aprilie 2016
 Alex Cernatescu si Adrian Enache au vorbit in aceasta dimineata (marti, 25 aprilie), in exclusivitate pentru cititorii adplayers, ce au fost invitati sa prezinte la Digital Media Forum Dubai:
830 milioane de pliante saptamanal in cutii postale din Romania. Europa: 110 mld. si 3,84 mld. EUR.
Marti, 19 Aprilie 2016
 Romania ocupa locul 18 in Europa la numarul de pliante distribuite in cutiile postale, conform unui studiu European Letterbox Marketing Association
Nou Marketing & Communication Director pentru medicina integrativa de 12 mil. euro pe an
Luni, 11 Aprilie 2016
 Lider in solutii de medicina integrativa pentru un stil de viata sanatos, compania Secom anunta numirea lui Razvan Robescu in postura de Marketing&Communication Director si a Cristinei David pe pozitia de Trade Marketing Manager.
Peste 8000 de elevi, parinti si profesori voluntari la Ziua Buna! Ziua Voluntarilor Mici
Vineri, 08 Aprilie 2016
 Evenimentul a avut loc cu sustinerea companiei Coca-Cola HBC Romania, ca parte a platformei DupaNoi.ro.
ARBOmedia si-a prezentat strategia 2016-2017 la Conferintele Partenerilor ARBOmedia
Marti, 05 Aprilie 2016
 Seria de evenimente a avut loc in perioada 1-3 aprilie, la Poiana Brasov, unde regia de vanzari a reunit reprezentanti ai canalelor media din cadrul diviziilor de presa scrisa si radio.
Cheltuielile de publicitate in Romania cresc cu 6,5%. Mondial, cu 4,6% de la 3,9% anul trecut
Joi, 31 Martie 2016
 In pofida climatului economic turbulent, consumul de publicitate se va accelera in 2016, potrivit unui raport Advertising Forecasts al retelei ZenithOptimedia