Rezultatele cautarii dupa : "media"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Magnetique are o noua strategie
Luni, 09 Octombrie 2006
"Am pregatit pentru perioada care urmeaza proiecte deosebit de ambitioase, care presupun lansarea a cāte unui site pe luna, proiecte pentru a caror reusita am demarat colaborari cu jucatori impotanti pe piata web si media cum sunt Green Pixel si Starlink Media", a declarat Eveline Fabritius (foto), Managing Director Magnetique Marketing si Managing Partner, Splendid Media Interactive
Seful Imagoo pleaca, dar ramāne actionar
Joi, 05 Octombrie 2006
Iulian Trasa (foto) cel care a fondat revista imagoo, a ales un post de marketing, destul de legat de piata de publicitate, mai ales de cea outdoor indoor, la Cocor, conducerea portalului de imagine si comunicare fiind asigurata de Marius Pahomi, Business Development Manager CEE, Vodanet Media, si unul din initiatorii IAB Romānia
Prima TV si Kiss FM sustin campania sociala Fii parte din comunitatea ta
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Finantata de Ambasada Marii Britanii la Bucuresti, campania face parte din proiectul Dezvoltarea Autoritatii Teritoriale de Ordine Publica, ce se deruleaza īn perioada iunie 2005 – septembrie 2007
Starcom face media inovativa la Avon
Marti, 03 Octombrie 2006
Campania de comunicare integrata 1 din 8 femei pentru Avon Cosmetics, dedicata luptei īmpotriva cancerului la sān a fost declinata īn presa scrisa, televiziune, internet, indoor, outdoor si cinematografe si o componenta BTL
IAA Romānia are casa īn centru
Marti, 03 Octombrie 2006
Īn suprafata de aproximativ 500 mp si aflat īn plin centrul Capitalei, noul sediul a fost atribuit de catre Primaria Municipiului Bucuresti ca urmare a recunoasterii implicarii si eforturilor depuse de IAA, ca partener al Primariei, pentru rezolvarea si reglementarea multor aspecte de interes pentru industria romāna de publicitate
Fantome la Internetics?
Marti, 03 Octombrie 2006
70 de autori si proiecte, unele nemaivazuite, se īngramadesc la trofele Internetics īn cele 3 sectiuni principale din competitia WebPromo a festivalului de comunicare digitala : Site-uri de prezentare, Advertising Online si Campanii Interactive
Spoon Media cāstiga al doilea Retail
Miercuri, 20 Septembrie 2006
"Alaturi de Kaufland, Baumax este al doilea client de retail din portofoliul agentiei, īn ordinea īn care au fost ei cāstigati", a afirmat pentru AdPlayers, Claudia Chirilescu (foto), Director General, Spoon Media
Media Insight pune Bigotti pe TV
Marti, 19 Septembrie 2006
Potrivit agentiei de media conduse de Bogdan Prajisteanu (foto), din luna septembrie, campania media pentru Bigotti va avea ca principal suport de comunicare televiziunea, brandul urmānd sa comunice printr-un proiect special ce va demara pe posturile de televiziune Antena 1 si Antena 3
Vodanet rupe contractul cu AdEvolution
Vineri, 15 Septembrie 2006
"SMI si NetBridge sunt companiile care au dreptul sa vānda īn exclusivitate spatiile media ale Vodanet īncepānd cu 15 septembrie", a declarat pentru AdPlayers, Vlad Stan (foto), Managing Director la Vodanet Media
Novus Media, īn BRAT cu 4 Cars
Miercuri, 13 Septembrie 2006
La un an de la prima aparitie si avānd 10.000 de exemplare distribuite īn Bucuresti, potrivit lui Aurelian Tudorache, Director General 4Cars, revista este singurul titlu auto gratuit īn Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT)
PR, CNA
Colaboratorii 2activePR sunt pusi sub supraveghere
Miercuri, 06 Septembrie 2006
"Va informam ca, īn urma sesizarilor primite, ati fot pus sub supraveghere pentru o lunga perioada de timp", se arata īntr-o Nota informativa CNARP trimisa partenerilor si colaboratorilor agentiei de relatii publice
SMI vrea 25% din publicitatea online
Miercuri, 30 August 2006
Eveline Fabritius, Managing Partner, Splendid Media Interactive, companie care vinde publicitate online pentru Grupul Catavencu, Neogen, Vodanet Media si Magnetique Marketing, mai apreciaza ca piata de publicitate online din Romānia se cifreza īn acest an la 5,5 milioane EUR si ca va atinge cota de 7,5-8 milioane EUR, īn 2007
Sase piete Burger King, la Initiative
Marti, 22 August 2006
Īn prezent, reteaua de media Initiative se ocupa de operatiunile de cumparare si planificare de media pentru Burger King din Olanda, Mexic si Spania, la care se vor adauga si Germania, Suedia si Marea Britanie
Fara dedesubt pentru Cosmote, de la Cohn&Jansen | Ashley & Holmes
Vineri, 11 August 2006
Agentia de publicitate a semnat campania cu "Tipografii" care a promovat extraoptiunea la abonamentele Cosmote – 300 de minute pe luna, cu 3 euro, "fara dedesubt" sau "scrisuri mici", campania media fiind derulata de United Media
United īn prima integrata Dial Telecom
Joi, 10 August 2006
Reprezentantii agentiei conduse de Dan Cīrstea (foto) semneza prima campanie integrata pentru promovarea serviciilor de comunicatii de la Dial telecom, campania fiind derulata īn presa economica si IT&C, outdoor, internet si BTL
Brands&Bears cultiva Delikat
Miercuri, 09 August 2006
Campania media se deruleaza prin agentia de media MindShare pe televiziune - Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, presa scrisa - publicatii precum Ioana, Avantaje, Libertatea pentru Femei, Practic in Bucatarie, si outdoor īn Brasov, Bucuresti, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Iasi.
Timisoreana la PET, de Lowe
Vineri, 21 Iulie 2006
Derulata in perioada 10 iulie – 31 august prin agentia de media  Zenith Media, campania ce contine executia "Barajul" este semnata de agentia condusa de Veronica Savanciuc si Daniel Gavrila si lanseaza PET-ul Timisoreana de la Ursus Breweries
Raportul Mondial al Retelelor de Media (Proiectie 2006)
Vineri, 14 Iulie 2006
RECMA, singura companie de cercetare care investigheaza industria de media la nivel global, face cunoscut clasamentul mondial al retelelor de agentii de media, pe baza investigatiilor din intreaga lume, inclusiv Romania (iulie 2006)
Raportul Agentiilor Media din Romania (Proiectie 2006, cifre definitive 2005)
Vineri, 14 Iulie 2006
Pentru prima data in industria publicitatii romanesti de dupa 90, piata agentiilor de media autohtone este transparenta evaluarilor RECMA - cea mai importanta companie mondiala de cercetare de profil, in industria agentiilor de media
Nokia si Vodafone la Grey si Mediacom
Joi, 13 Iulie 2006
Agentia Grey Worldwide Romania semneaza prima campanie de print Nokia conceputa in Romania pentru Nokia 6234 si serviciul Vodafone Live!, campania fiind derula in media de agentia Mediacom Romania