Rezultatele cautarii dupa : "media zone"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Numarul 1 ARBOmedia motiveaza de ce intra compania pe piata de influence marketing prin The AIM - ARBO Influence Marketing
Joi, 19 Iulie 2018
"Era firesc sa ne indreptam, tot in zona digitala, catre consolidarea unor comunitati de bloggeri si influenceri care au in principal menirea de a transmite catre public, cu onestitate, mesajele lor” motiveaza Alina Alecu, Director General ARBOmedia, pentru adplayers.
Despartire la varful GMP PR. Fosta sefa, Ana-Maria Diceanu, lasa compania fondata de Felix Tataru si Ioana Manoiu pentru propria agentie
Joi, 24 Mai 2018
 Specialist in comunicarea corporate si gestionarea situatiilor de criza, Ana-Maria Diceanu lanseaza agentia de consultanta strategica Brain 4 Strategy.
DNA inspira marketingul. RockZone baga la racoare!
Joi, 13 August 2015
 Cu aspiratii de emisie in FM, desi deocamdata emite doar online, 
Babel: 4,2 Milioane EUR in primele 8 luni, si o gaura la PR
Marti, 09 Septembrie 2008

Agentia a inregistrat o cifra de afaceri cu 22% mai mare fata de aceeasi perioada a anului precendent

 

Cu o tinta de 500 Mil. USD în urmatorii 2 ani, IMSG vrea locul 10 în lume
Marti, 11 Septembrie 2007
Grupul independent de marketing si comunicare la care s-a afiliat recent Friends, vrea sa aiba în România în urmatorii 2 ani o cifra de afaceri cuprinsa între 10 – 15 Mil USD, anuntând pentru urmatoarele 2-3 saptamâni si o alta achizitie româneasca
Sister & Co promoveaza CSR 2007
Luni, 03 Septembrie 2007
Agentia de publicitate a conceput campania de promovare a conferintei internationale pe teme de Responsabilitate Sociala Corporatista CSR ’07, organizat de SAGA Business Community sub patronajul UN Global Compact si World Business Council for Sustainable Development
IAA România si-a facut portal
Vineri, 09 Februarie 2007
Realizat cu sprijinul Webstyler, potrivit organizatiei, International Advertising Association - IAA România a lansat portalul de comunicare www.iaa.ro ca site de stiri si informatii pentru mediul de comunicare din România, website care a primit deja de la unul dintre membri, pe lânga felicitari, si o observatie: "Bannerele sunt cam enervante"
Ogilvy da click pe WWF
Miercuri, 22 Noiembrie 2006
Campania media integrata "Salvati Parcurile Nationale din România" vine sa sustina prima initiativa locala de anvergura a organizatiei internationale WWF, si include mai multe medii de comunicare: tv, radio, print, internet, outdoor si public relations
Cable Direct vrea peste 4 milioane EUR în 2006
Joi, 02 Noiembrie 2006
Regia de vânzari de publicitate Cable Direct dezvolta serviciul 111 ca parte a unui proiect de extindere a serviciilor în domeniul publicitatii interactive si neconventionale, compania condusa de Vlad Tudosie estimând în acest an, pentru toate serviciile, o cifra de afaceri cu 45% mai mare decât anul trecut când înregistra aproape 10 milioane RON