Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 29 Septembrie 2006
Compania de PR condusa de Ruxandra Mateescu (foto) a devenit agentia de Relatii Publice a grupului britanic Oxford Business Group (OBG), pentru care va realiza si implementa campania de comunicare corporate a grupului britanic precum si pe cea a brandului Emerging Romania
Miercuri, 13 Septembrie 2006
"Pe lānga rezolvarile creative, agentia ofera solutii īn zona de marketing si are o abordare globala si strategica a domeniului nostru de activitate", motiveaza alegerea agentiei de publicitate Propaganda, Beatrice Boban de la Departamentul Relatii Publice si Comunicare, Finans International Leasing IFN
Joi, 07 Septembrie 2006
"La pitch-ul organizat de A&D Pharma in luna iulie au fost invitate sa participe 6 agentii de PR", a declarat, pentru AdPlayers, Laura Florea, Corporate Affairs Director, A&D Pharma
Luni, 29 Mai 2006
Derulata sub sloganul "Black Sea Forum Charting Bright Ideas", campania se desfasoara pe BBC World , Wall Street Journal, Newsweek, Financial Times si este realizata cu sprijinul Friends Advertising - agentie de creatie, Thor Systems -firma consultanta, productia fiind semnata de Media Pro Pictures
Luni, 31 Octombrie 2005
Agentia de media va asigura retailer-ului servicii media de planificare strategica si tactica, dar si servicii de negociere si cumparare de spatiu media, contul de publicitate fiind castigat la sfarsitul anului trecut de Notorious Advertising
Luni, 13 Iunie 2005
Agentia a oferit consultanta pentru strategia de anuntare publica, dezvoltarea si gradarea mesajelor, comunicarea cu mass media si planul de informare a marelui public
Marti, 17 Mai 2005
Yamaha alege CRM-ul Proximity iar Bayer, Ericsson si Yamaha se alatura conturilor de PR ale Graffiti BBDO
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: