Ordonare dupa: data / relevanta
Razboiul pentru IAB Romania: 'Eu personal nu-l cunosc pe domnul Stan Faryna' Val Voicu (AdEvolution)
Miercuri, 02 Mai 2007
"Cert este insa ca acest domn a aparut din neant, nu a facut absolut nicio campanie de publicitate online in Romania, a cumparat licenta IAB pentru Romania strict pe baze financiare, iar acum vrea sa regleze industria online din Romania", a mai afirmat pentru AdPlayers, Val Voicu - Membru in Consiliul Director al Asociatiei IAB Romania si General Manager la AdEvolution, legat de...
Vineri, 23 Februarie 2007
Ca urmare a achizitionarii pachetul de control Finansbank de catre Banca Nationala a Greciei, īn primul trimestru al anului 2007, Finansbank Romānia īsi va schimba numele īn Credit Europe Bank Romānia, agentia de publicitate desemnata sa se ocupe de implementarea si comunicarea rebrandingului fiind Maximize Communications
Joi, 25 Ianuarie 2007
Īn cadrul singurului festival european dedicat printului, care va avea loc īn perioada 8-11 februarie la Brasov, participa 64 echipe de creatie de la 20 de agentii din strainatate si 37 echipe apartinānd unui numar de 22 de agentii romānesti
Joi, 23 Noiembrie 2006
Īntr-o īntānire programata sa aiba loc īn aceasta dupa-amiaza, īncepānd cu ora 14.00, la Hotel Caro, Interactive Advertising Bureau (IAB) Romānia īsi valideaza astazi existenta prin oficializarea membrilor biroului local al organizatiei, dar si a statututului si conducerii organizatiei
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Editori online si retele de vānzari online, alaturi de clienti, agentii si regii de publicitate vor nasterea eminentei cenusii pe internet Interactive Advertising Bureau (IAB) Romānia care ar trebui sa fie punctul de pornire pentru masurarea audientelor si monitorizarea consumului de publicitate online
Luni, 24 Iulie 2006
Parte a unui proces complex de rebranding desfasurat pentru Danone Romania, noul Nutriday este ambalajul sub care se gasesc iaurturile Natural si Savoarea de la Danone, semnat de agentia condusa de Andreea Idriceanu Calev
Luni, 17 Iulie 2006
Maximize Communications a comunicat in aceasta vara promotie in cooperare Bosch Electocasnice - Reckitt Benckiser, agentia asigurand toate serviciile de comunicare pentru divizia electrocasnice Bosch si Siemens, precum si cele de media, impreuna cu Media Investment
Duminca, 12 Februarie 2006
Proiectul "Academia LOréal" lansat saptamana trecuta impreuna cu Maximize Communications este destinat "hair stilist"-ilor romani
Joi, 09 Iunie 2005
Agentia deruleaza in perioada 8 iunie 8 iulie campania de publicitate pentru promovarea creditului ipotecar cu perioada de rambursare de pana la 30 de ani
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: