Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 04 Februarie 2015
Sarbu trebuie sa raspunda pentru ce a facut el, nu pentru ce-au facut altii.
Luni, 19 Ianuarie 2015
In timp ce unii oameni de publicitate se distreaza copios citind in presa e-mailurile altora, industria de publicitate romaneasca marcheaza un nou record negativ, la doi ani dupa Ordonanta de Urgenta nr.25 care interzice intermediarilor cumpararea spatiului publicitar TV in procesul de achizitie media pentru clienti.
Bomba preciziei audientelor TV a explodat in SUA. Afacerea audientelor tv Kantar SUA vanduta Rentrak
Miercuri, 15 Octombrie 2014
Operatiunile de masurare a audientelor tv Kantar US au fost vandute Rentrak, lider in masuratori precise de film si TV oriunde
Vineri, 03 Octombrie 2014
Presedintele UAPR spune ca asociatia va ataca in instanta decizia Consiliului Concurentei. Investigatia este urmarita de Comisia Europeana, Departamentul Comercial al Ambasadei SUA la Bucuresti, EACA
Joi, 02 Octombrie 2014
La sesizarea "negustorului cinstit", 11 agentii de media care deruleaza afaceri 90% din piata de media au fost amendate cu 14,56 Milioane lei (aprox 3,3 Mil. EUR) de Consiliul Concurentei.
Luni, 25 August 2014
„Constatam cu ingrijorare ca vocile independente si nepartizane devin, indeobste in perioadele electorale, tinte ale unor incercari de decredibilizare lipsite de scrupule, intr-un razboi mediatic dominat de interesele de grup ale unor actori politici”, precizeaza ActiveWatch.
Vineri, 25 Iulie 2014
Estimate de specialisti din piata de media la aproape 100.000 de euro, pe cele 90 de minute de meci, vedetele au fost Cosmote si Vodafone. Marcile au scos din buzunar bani pe o audienta de dubla fata de meciurile de la Campionatul Mondial
Miercuri, 23 Iulie 2014
“Tabloidizarea a ajuns, in sfarsit, si in publicitate” spune Dragos Olteanu, pentru adplayers, despre asocierea campaniei Veneris cu Eminescu
Miercuri, 18 Iunie 2014
Bursa de Fericire (Ogilvy) a fost pe shortlist la Vineri, 30 Mai 2014
Contactat de catre adplayers, Robert Tiderle a confirmat ca Papaya se ocupa de Joi, 29 Mai 2014
Asociatia Romana de Relatii Publice – ARRP are o noua viziune ca urmare a schimbarii componentei si structurii Consiliului sau Director, a statutului si a regulamentului de organizare si functionare.
Luni, 06 Ianuarie 2014
Sub numele UNIFUN Radio, la 11 ianuarie 1990 emitea primul post de radio independent din Vineri, 20 Decembrie 2013
Topul Notorietatii pentru copii arata diferit: Kinder, Danone, Nestle urmate de Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark si Hochlandm, potrivit rezultatelor desprinse din studiul Top Kids Brands realizat de Open-I Research la initiativa Radio ITSY BITSY
Luni, 02 Decembrie 2013
In timp ce magazine de tot felul au incurajat vanzarile cu Black Friday, lantul de magazine american Miercuri, 27 Noiembrie 2013
Da stiu, “astia au luat-o razna” veti spune la vederea unui asemenea titlu. Inainte insa de a da verdicte, asezati-va comod si luati aminte:
Marti, 23 Iulie 2013
Ce inseamna pentru advertiseri si branduri apropierea de consumatori oferita de smartphones? Elena Badea, Director Marketing, Ernst & Young Romania vorbeste despre cate companii din Romania se promoveaza pe mobil sau cate campanii de publicitate reusite s-au intamplat in acest mediu la noi:
Marti, 23 Iulie 2013
In vreme ce barbatii pastreaza ca arii de interes pe Internet mai degraba domeniile legate de tehnica: aplicatiile pentru mobil,...
Joi, 18 Aprilie 2013
Realizata de Cocoon Group, relansarea sub un nou ambalaj a gamei de produse chimice Nufar si Triumf sub un nou ambalaj este estimata la cateva zeci de mii de euro.
Miercuri, 12 Decembrie 2012
Autor a doua carti de referinta in advertising: “The Advertised Mind” si “The Branded Mind”, Erik du Plessis, Chairman Millward Brown, Africa de Sud, vorbeste exclusiv in adplayers despre viitorul marketingului intr-un interviu luat la Amsterdam de Ana Iorga, manager al agentiei Lemon Studio si specialist in neuromarketing.
Miercuri, 28 Noiembrie 2012
„Ordonanta pune in pericol intreaga industrie” si „da peste cap practicile dezvoltate in lume in ultimii 50 de ani” spune Radu Florescu, CEO, Centrade Saatchi & Saatchi si Presedinte UAPR
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: