Rezultatele cautarii dupa : "masura"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Conceptul street photography scoate din comun imaginea digitala a casei de avocatura Peli Filip
Joi, 10 August 2017
„In designul noului website am pus accent pe prezentarea echipei si a valorilor care ne definesc” spune Cristina Filip, Managing Partner al casei de avocatura Peli Filip, care a contribuit la listarea publica a companiei Digi Communications NV, actionarul majoritar RCS / RDS SA, la Bucharest Stock Exchange.
Din 900 de monede digitale, 50 conteaza. Cum schimba banii digitali lumea afacerilor si publicitatii?
Marti, 08 August 2017
 Exista la ora actuala aproximativ 900 monede digitale si numarul lor este in continua crestere. Din ele, mai putin de 50 conteaza cu adevarat, restul sunt apa de ploaie dar, normal, fiecare cu sansa ei in viitor. 
Suntem ceea ce mancam. Cu 55% din populatie supraponderala, obezitatea in Romania este cu 14% mai mare decat in 1990
Marti, 01 August 2017
 Desi rata obezitatii in Europa Centrala si de Est nu este la fel de ridicata ca in Vest, raspandirea sa este mare, iar dorinta consumatorilor pentru produse mai sanatoase reprezinta o oportunitate in crestere pentru producatori si comercianti. 
Fosta GDF SUEZ pana la rebranding in 2015, ENGIE lanseaza campania Tu de unde iti iei energie?
Luni, 31 Iulie 2017
 Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani
Sa n-ai afte-n gura. Ne-au cantat pacient si doctor: Aphtaplus si agentia Dualmind. Exclusiv adplayers.
Vineri, 14 Iulie 2017
 Cand intr-o campanie pe Internet si Radio, posturilor le-a placut asa tare spotul publicitar ca au sarit si cu ceva difuzari gratuite, " Sa n-ai afte-n gura" daca nu te intrebi ce le-a placut asa tare sa ofere spotul drept continut radio?
40% vor lichidari de stoc, 30% reduceri peste 35%. Pretul si promotiile conving in achizitiile online
Miercuri, 12 Iulie 2017
Cei mai multi cumparatori online, aproximativ 40%, sunt influentati intr-o mare masura de campaniile de lichidari de stoc sau cele care se incadreaza in umbrela campaniilor de tip „Black Friday”, in timp ce 30% dintre persoanele chestionate isi indreapta atentia catre acest tip de campanie doar daca produsele pe care intentioneaza sa le cumpere au o reducere mai mare de 35%, arata...
Schimbari la Fondurile Europene. Ministrul Rovana Plumb le motiveaza cu accesarea mai rapida a banilor
Marti, 04 Iulie 2017
 "Am modificat mai multe acte normative prin care urgentam accesul la fondurile europene", Rovana Plumb, Ministrul Fondurilor Europene
Dorna aduce #NaturaUndeNuTeAstepti cu MRM, McCann Bucharest, McCann PR si UM
Miercuri, 28 Iunie 2017
 Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR. 
Parenting Ads da start PADS MasterClasses. Workshop-uri dedicate creatorilor de continut.
Miercuri, 21 Iunie 2017
 Proiectul PADS MasterClasses are si o componenta sociala, toate incasarile generate in urma inscrierilor participantilor din afara portofoliului Parenting Ads, vor fi donate catre Asociatia Unu si Unu, asociatie ce apara drepturile copiilor din sarcini multiple, prematuri si bebelusi spitalizati si ale familiei acestora.
Mindscape Studio iese din nou in strada cu un video mapping interactiv. Energy of Bucharest.
Marti, 18 Aprilie 2017
 Proiectul se desfasoara intre 20 si 23 aprilie la Spotlight Bucharest International Light Festival
40% dintre parinti nu si-au dus copilul in parc sa se joace. Beko, Partenerul oficial al jocului.
Miercuri, 12 Aprilie 2017
58% dintre romani se relaxeaza mergand la cumparaturi, in timp ce 74% dintre adulti nu mentioneaza sportul sau mersul la sala/ exercitiile fizice printre activitatile lor preferate pentru petrecerea timpului liber, conform raportului ”World Play Shortage”, parte din Campania Beko ”Partenerul oficial al jocului”
10 milioane de abonati; 984,7 mln. euro venituri consolidate; 175,2 mln. euro EBITDA. Rezultatele financiare Telekom Romania 2016.
Joi, 02 Martie 2017
 370.000 clienti pentru serviciile convergente MagentaONE (Telekom Romania Communications), Venituri totale in crestere cu 4,2%, la 457,1 milioane euro, pentru intreg anul 2016 la Telekom Romania Mobile Communications
Telekom inchide ClickShop.ro. Produsele, sub Germanos.ro, telecomunicatiile, pe Telekom.ro
Miercuri, 01 Februarie 2017
Vanzarile online de produse electronice, telefoane si IT urmeaza sa se desfasoare sub brand-ul germanos.ro, iar serviciile de telecomunicatii ale companiei sa fie achizitionate de pe telekom.ro
CNA lucreaza la rapoartele de monitorizare ale televiziunilor de stiri, dupa protestele de strada
Miercuri, 01 Februarie 2017
 In contextul protestelor de strada, CNA lucreaza la rapoartele de monitorizare ale televiziunilor de stiri, in urma reclamatiilor si autosesizarii, se arata intr-o comunicare publica remisa de institutie.
Inteligenta Artificiala si 10 tendinte in media Zenith pentru 2017
Luni, 30 Ianuarie 2017
 Zenith a dat publicitatii 10 tendinte in media privind modul in care inteligenta artificiala va stimula implicarea in itinerariul consumatorului, generand astfel oportunitati de conectare si crestere a eficientei pentru marketeri.  
eJobs in campanie de brand cu #RezolutiiHappy semnata de 4Ideas Digital Agency
Joi, 26 Ianuarie 2017
 Realizata cu sprijinul 4Ideas Digital Agency, campania #RezolutiiHappy se desfasoara in perioada ianuarie - februarie 2017 si include componente de digital, direct marketing, ATL, print si radio
Publicitatea scoasa la tabla la Limba Romana: Renault, Dacia Duster, Orange, Dove, Sprite, Omo, Banca Transilvania
Miercuri, 18 Ianuarie 2017
 Monitorizarile Academiei Romane, Institutul de Lingvistica Iorgu Iordan, la cererea CNA, pentru 12 posturi TV si 2 retele de radio, au scos in evidenta abateri privind calitatea limbii romane in programele si publicitatea audio-vizuala
Crestere estimata cu 31% in 2017 pentru publicitatea de tip Programmatic
Vineri, 09 Decembrie 2016
 Cresterea va devansa celelalte canale digitale (si non-digitale)
Mii de prisme publicitare ne omoara. Un om se zbate intre viata si moarte, lovit pe trecerea de pietoni.
Marti, 15 Noiembrie 2016
 Patru posturi de televiziune au difuzat stirea despre prisma de publicitate outdoor care a ras un om de pe o trecere de pietoni de la Iasi. Omul se zbate in coma sa revina printre noi, dar nimeni nu se sinchiseste sa demoleze astazi, a doua zi de la tragicul accident, astfel de constructii improvizate.
 Comunica full services auto de 30 mln. euro pe an. Alina Melescanu, Marketing & PR Manager la New Kopel Group
Luni, 17 Octombrie 2016
 „Romanul isi spala masina periodic, o parfumeaza, isi face poze cu ea (zambeste). Asa se explica de ce piata de leasing operational din Romania se afla la un nivel scazut in comparatie cu pietele vest europene. Asta insemna 19% din totalul de masini noi inregistrate intr-un an comparativ cu 30% , chiar 75%,...