Rezultatele cautarii dupa : "masura"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Start in etapa a doua a competitiei de arhitectura premiata cu 15.000 EUR. Imagine Dumbrava Vlasiei
Luni, 19 Februarie 2018
 Premiul, in valoare de 15.000 de euro, este unul dintre cele mai importante acordate vreodata in Romania in cadrul unui concurs de arhitectura, spune Horia Balan, Project Director Dumbrava Vlasiei, despre cea de-a doua etapa a concursului Imagine Dumbrava Vlasiei care deschide inscrierile proiectelor de arhitectura pe site-ul
Cu 6 din 10 utilizatori de Internet, Google Chrome blocheaza formatele intruzive de publicitate online
Marti, 13 Februarie 2018
Reclame intruzive blocate: Desktop: Reclame tip Pop-up, Video care ruleaza cu auto-play si sunet, Prestitiale in video - cu countdown, Sticky ads-urile de format mare. Mobil: Pop-up, prestitiale, Formate de reclame mai mari de 30%, Reclame animate, Reclame care pornesc automat si cu sunet, Formate poststitiale cu countdown, Formate fullscreen scrollover, Sticky ads in format mare
Habitat for Humanity Romania si ENGIE eficientizeaza energetic cu 200.000 de euro centrul HOSPICE Casa Sperantei din Brasov
Miercuri, 17 Ianuarie 2018
Valoarea proiectului se ridica la peste 200.000 euro, suma finantata de ENGIE Romania. 
15.000 de euro la bataie pentru tinerii arhitecti, de la complexul rezidential Dumbrava Vlasiei
Marti, 16 Ianuarie 2018
 Dumbrava Vlasiei lanseaza in ianuarie un concurs unic pe piata de la noi, care ofera sansa tinerilor arhitecti sa se faca remarcati si, mai mult, sa castige un premiu consistent in valoare de 15.000 de euro si posibilitatea de a realiza un proiect propriu, intr-un complex rezidential de poveste
Tiriac Collection premiaza fanii cu iPhone 8, Apple Beats, incarcator auto si stick Selfie
Sambata, 09 Decembrie 2017
 Concursul se desfasoara in perioada 4-18 decembrie, iar castigatorii vor fi trasi la sorti si anuntati pe pagina pe data de 19 decembrie. 
Policolor a implementat cu Zaga Brand proiectul-pilot Culoarea Anului 2018 in Romania
Vineri, 08 Decembrie 2017
  Prin intermediul proiectului, producatorul si distribuitorul de lacuri si vopsele si-a asumat sa creeze spatiu de manifestare a creativitatii locale in alegerea Culorii Anului in Romania, intr-un mod original.
Producatorii de medicamente pun degetul pe rana: taxa clawback este cauza numarul unu pentru care dispar medicamentele ieftine
Miercuri, 06 Decembrie 2017
 “Semnalam de 6 luni ca se adanceste criza medicamentelor ieftine din cauza taxei “clawback”. Autoritatile nu pot sau nu vor sa inteleaga ca aceasta taxa, aplicata medicamentelor sub 25 lei, produce efecte devastatoare pentru populatie, sistemul sanitar si industria de medicamente”, afirma intr-o comunicare trimisa adplayers reprezentantii PRIMER, Patronatul...
Vegis.ro a castigat  Magazinul Anului 2017 in E-Commerce.
Marti, 28 Noiembrie 2017
Dealtfel, in cadrul Galei de Premiere, 6 trofee ale competitiei au fost castigate de clientii din portofoliul DWF, in urma unei jurizari ce a tinut cont de de 200 de criterii de jurizare esentiale pentru orice website de e-commerce: de la Usability, SEO, Securitate, Aspecte Juridice, Mobile, Content, Social Media, E-Mail Marketing pana la profesionalismul...
40.000 SMS-uri pentru parintii copiilor bolnavi de cancer si 102 oameni pe Scaunul Rezistentei
Marti, 07 Noiembrie 2017
 Oamenii continua sa stea pe scaunul rezistentei initiat de magicHome, pana mai strang inca 60.000 SMS-uri necesare finalizarii proiectului, anunta reprezentantii initiativei de strangere de fonduri
Televiziunea Romana pune piatra de temelie pentru noul sediu al TVR Craiova
Vineri, 03 Noiembrie 2017
 „Este o mare bucurie sa putem pune prima caramida la temelia noului sediu al TVR Craiova”, a declarat Doina Gradea, director general intermar al TVR, despre investitia in noul sediu TVR Craiova care se ridica la suma de 5.241.350 lei si este realizata din fonduri proprii.
Noi raportari de audiente si control programmatic al campaniilor online cu noul SATI 2.0.
Miercuri, 13 Septembrie 2017
 Dupa 10 ani de la prima livrare a rezultatelor Studului de Audienta si Trafic Internet (SATI), BRAT relanseaza studiul prin cooperarea cu doua companii nordice: CXENSE si si Enreach OY
Rebranding Dolce Sport la Telekom Sport cu Leo Burnett Romania si United Senses Germania
Miercuri, 13 Septembrie 2017
 Pentru campania de rebranding, Telekom a colaborat cu agentia de creatie Leo Burnett Romania, iar pe parte de productie grafica, cu agentia United Senses, din Germania
Fuziune WPP de 1 Miliard USD vine si la Bucuresti. MEC si Maxus (Group M) devin Wavemaker
Joi, 07 Septembrie 2017
 Cu afaceri in 90 de tari si bugete de media de 38 de miliarde de dolari, noul brand de media va fi adoptat local, alaturi de noua identitate vizuala, pe masura ce fuziunea va fi completa, intregul proces urmand a fi finalizat pana in ianuarie 2018
Conceptul street photography scoate din comun imaginea digitala a casei de avocatura Peli Filip
Joi, 10 August 2017
„In designul noului website am pus accent pe prezentarea echipei si a valorilor care ne definesc” spune Cristina Filip, Managing Partner al casei de avocatura Peli Filip, care a contribuit la listarea publica a companiei Digi Communications NV, actionarul majoritar RCS / RDS SA, la Bucharest Stock Exchange.
Din 900 de monede digitale, 50 conteaza. Cum schimba banii digitali lumea afacerilor si publicitatii?
Marti, 08 August 2017
 Exista la ora actuala aproximativ 900 monede digitale si numarul lor este in continua crestere. Din ele, mai putin de 50 conteaza cu adevarat, restul sunt apa de ploaie dar, normal, fiecare cu sansa ei in viitor. 
Suntem ceea ce mancam. Cu 55% din populatie supraponderala, obezitatea in Romania este cu 14% mai mare decat in 1990
Marti, 01 August 2017
 Desi rata obezitatii in Europa Centrala si de Est nu este la fel de ridicata ca in Vest, raspandirea sa este mare, iar dorinta consumatorilor pentru produse mai sanatoase reprezinta o oportunitate in crestere pentru producatori si comercianti. 
Fosta GDF SUEZ pana la rebranding in 2015, ENGIE lanseaza campania Tu de unde iti iei energie?
Luni, 31 Iulie 2017
 Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani
Sa n-ai afte-n gura. Ne-au cantat pacient si doctor: Aphtaplus si agentia Dualmind. Exclusiv adplayers.
Vineri, 14 Iulie 2017
 Cand intr-o campanie pe Internet si Radio, posturilor le-a placut asa tare spotul publicitar ca au sarit si cu ceva difuzari gratuite, " Sa n-ai afte-n gura" daca nu te intrebi ce le-a placut asa tare sa ofere spotul drept continut radio?
40% vor lichidari de stoc, 30% reduceri peste 35%. Pretul si promotiile conving in achizitiile online
Miercuri, 12 Iulie 2017
Cei mai multi cumparatori online, aproximativ 40%, sunt influentati intr-o mare masura de campaniile de lichidari de stoc sau cele care se incadreaza in umbrela campaniilor de tip „Black Friday”, in timp ce 30% dintre persoanele chestionate isi indreapta atentia catre acest tip de campanie doar daca produsele pe care intentioneaza sa le cumpere au o reducere mai mare de 35%, arata...
Schimbari la Fondurile Europene. Ministrul Rovana Plumb le motiveaza cu accesarea mai rapida a banilor
Marti, 04 Iulie 2017
 "Am modificat mai multe acte normative prin care urgentam accesul la fondurile europene", Rovana Plumb, Ministrul Fondurilor Europene