Rezultatele cautarii dupa : "masini"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
Ex Leo Burnett, contul Chevrolet CEE trece la Grey din octombrie
Luni, 20 Octombrie 2008

Reteaua Grey va fi responsabila de comunicarea ATL pentru Chevrolet in Europa Centrala si de Est

Coza Advertising vrea 5 Milioane EUR in 2008
Miercuri, 03 Septembrie 2008

Dupa ce a venit in 2001 cu 1.000 de EUR de acasa, presedintele companiei - Alexandru Copaci afirma ca a investit in Coza peste 1 Milion de EUR, si ca va mai adauga inca 1 Milion in viitoarele 12 luni

Cine se uita la The Money Channel?
Miercuri, 18 Iunie 2008
Cercetarea s-a realizat de catre Gfk pe un esantion reprezentativ de 1.522 de persoane, iar datele au fost colectate in perioada 15 aprilie - 19 mai prin intervievarea online, pe site-ul www.tmctv.ro, a persoanelor...
Jetix si LazyTown au inchis Sos. Kiseleff  pentru copii
Sambata, 31 Mai 2008

Evenimentul „Traffic free pentru copii”, actiune organizata la initiativa canalului TV Jetix cu sprijinul Primariei Capitalei este prilejuit de lansarea unui nou film serial pentru copii „LazyTown”

Style Radar: o noua emisiune de weekend la KANAL D
Luni, 14 Aprilie 2008
Show-ul va fi gazduit de Sylvia (ex. Asia) si de Christian Stan, iar Lala (fosta componenta a trupei TNT) se va ocupa de rubrica de “Cooking”
AdPlayersCRITIC –Viral Lowe, cu Cristian Manafu (Evensys): ''Cand Internetul e considerat de o agentie de publicitate drept locul in care poti arunca usor orice si oricum, atunci avem o problema''
Joi, 10 Aprilie 2008

„Internetul nu e o hazna si nici o joaca. Are acum o putere mult mai mare decat multe alte media si de aici oricine isi poate inchipui ce se poate intampla”, mai spune Cristian Manafu, Managing Partner la Evensys.

IMSG intra pe piata regiilor de vanzari cu Upgrade Media
Vineri, 28 Martie 2008

Regia se pozitioneaza o structura de vanzari concentrata pe media de nisa, strategia Upgrade Media fiind aceea de a-si ajuta clientii printr-o targetare cat mai precisa si eficienta a mesajelor de comunicare

SATI ianuarie: 180 de website-uri, 37 milioane de vizitatori, 630 Milioane de pagini
Luni, 18 Februarie 2008

Studiul de audienta pe Internet a masurat in ianuarie 180 de website-uri, iar cei peste 37 milioane vizitatori unici au vazut peste 630 milioane de pagini

''Am venit si v-am pus-o!!!'', La Repezeala, pe centura
Vineri, 08 Februarie 2008

Proprietarul unei pravalii de cartier spune ca ideea reclamei ii apartine si ca a inscriptionat-o „pe centura, undeva inspre IMGB”,  cu „vreo treizeci si ceva de milioane”

 

Grupul de tipografii germane EDS intra România
Marti, 15 Ianuarie 2008
Avand deja prima masina de tipar comandata pentru Romania, primul pas in planul de dezvoltare este constructia unei uzine tipografice langa Brasov, care isi va incepe productia in toamna anului 2008
Mos Craciun, la concurs de desene Carrefour
Joi, 03 Ianuarie 2008
Concursul de desene a fost organizat de Carrefour in colaborare cu BIC, Quadrant Amroq Beverages (Pepsi), Colgate, Nestle, Philips, Coca-Cola HBC Romania, Eurosport DHS, Procter&Gamble, Kraft Europe
Porsche Romania planteaza cate un copac pentru fiecare masina vanduta
Miercuri, 05 Decembrie 2007
In cadrul programului “O masina, un copac”, importatorul marcilor Audi, Porsche, SEAT, Skoda, Volkswagen, Volkswagen Autovehicule Comerciale si Weltauto planteaza 55.000 de copaci, cate unul pentru fiecare masina vanduta in 2007
500 autovehicule pe 50.000 metri patrati la SIAB 2007
Joi, 04 Octombrie 2007
Printre expozantii celui mai mare „showroom” auto din Romania - Salonului International de Automobile Bucuresti 2007, se regasesc 23 de companii auto ce expun 40 de marci, 10 companii de tunning prezente cu 50 de marci si 12 companii moto si ATV care prezinta 35 de marci
Timisoreana a dat toate cele 20 de autoturisme Logan MCV
Joi, 09 August 2007
Promotia „De 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana” a fost dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR, Mercury360 (BTL) si Zenith Media si a fost sustinuta prin promovare la punctele de vanzare si printr-o campanie nationala de out of door (OOH)
270.000 EUR in promotia Timisoreana
Joi, 28 Iunie 2007
Sub sloganul  "de 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana" promotia va oferi premii constand in 20 de automobile Dacia Logan MCV si 10.000 de baxuri de bere Timisoreana la sticle de 2 litri, campania fiind dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR si Mercury Promotions (BTL)
Senior Interactive plimba suvitele Sunsilk online
Marti, 08 Mai 2007
Compania Senior Interactive a  dezvoltat suportul online al promotiei Sunsilk "Plimba-ti frumoasele suvite intr-o broscuta cu fite"
Saatchi & Saatchi relanseaza 'Înca una si ma duc' pentru noua imagine Ciuc
Miercuri, 02 Mai 2007
Oficialii campaniei de comunicare de la Saatchi & Saatchi au afirmat pentru AdPlayers ca noua campanie de imagine Ciuc are ca target - barbati, 25-40, mediul urban, venituri medii, studii medii & superioare, psihologie: optimisti, directi, increzatori in fortele proprii si aspirand la o viata mai buna; nu foarte extrovertiti, dar care apreciaza distractia
Noul spot Arctic, inspirat din viata Loco
Joi, 26 Aprilie 2007
Plecand de la conceptul "Arctic: inspirat din viata ta", potrivit agentiei, Loco a structurat spotul TV parcurgand drumul de la experienta emotionala a potentialului cumparator la patru dintre cele 20 de programe ale noii masini de spalat Arctic
Arctic a decis sa continue cu Loco
Marti, 24 Aprilie 2007
Urmare a succesului primei campanii de brand din 2006, potrivit companiei, Arctic a decis sa continue si in 2007 cu agentia Loco Branding & Communication
Laura Tampa (Grey) despre Effie: '(premiul) apartine in egala masura clientului care a crezut in ideea noastra'
Luni, 02 Aprilie 2007
"Silver Effie reprezinta pentru noi un premiu de echipa, si apartine in egala masura clientului care a crezut in ideea noastra", afirma Laura Tampa, Managing Director la  Grey Worldwide Romania
« 5 6 7 8 9 »