Rezultatele cautarii dupa : "masini"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Grupul Eurial Invest - Singura concesiune din Romania cu 4 marci in portofoliu din grupul Stellantis importate prin Trust Motors - Peugeot, Citroën, DS si Opel.
Marti, 07 Decembrie 2021
 Cu ocazia implinirii a 30 de ani de activitate in domeniul auto, Eurial anunta rebranding-ul la nivelul intregului grup si raporteaza o crestere de 15% YTD pe segmentul de SUV-uri si 12% vanzari de vehicule electrice
Patru scriitori, din patru generatii diferite, descriu o singura tara. „Romania: patru patrii”, pe canalul YouTube al Arhivei TVR.
Joi, 28 Octombrie 2021
 Protagonistii documentarului semnat de Alexandru Solomon, „Romania: patru patrii” sunt patru scriitori din patru generatii diferite, care descriu o singura tara. Duminica, 31 octombrie, productia va fi disponibila exclusiv online 24 de ore, incepand cu ora 11:00, pe canalul Arhivei TVR
Cu 7 ani de expertiza in retail, Andrei Popescu conduce Freshful de la eMAG- noul hipermarket online cu livrare rapida a produselor proaspete
Vineri, 22 Octombrie 2021
 Accesibil pentru aproximativ un milion de gospodarii din Bucuresti si Ilfov, serviciul promite peste 18.000 produse cu stoc in depozit frigorific pentru un cos de cumparaturi complet si fara efort, livrat direct acasa, in masini cu temperatura controlata. Produse proaspete din gradina si sute de articole BIO si ECO...
Publicitate outdoor digitala cu ecrane mobile pe strazile orasului. Turn Digital vinde publicitate video in reteaua de ecrane mobile pe masini YOOH
Marti, 21 Septembrie 2021
Bogdan Vicol, Co-Founder & CEO, YOOH  ”Am gandit platforma YOOH astfel incat orice agentie de publicitate sau orice companie sa aiba un control total, utilizand contul propriu. Practic, oricine poate gestiona o campanie...
1 din 2 romani iau in considerare achizionarea unei masini hibrid. 28% isi doresc sa treaca la cea electrica, insa cred ca Romania nu este pregatita
Marti, 02 Martie 2021
Studiul Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de utilizarea masinilor electrice sau hibrid mai releva faptul ca jumatate dintre romani (51%) declara ca ar lua in considerare sa achizitioneze o masina hibrid, iar 28% isi exprima dorinta de a trece la cea electrica. 85% dintre romani considera ca tara...
G4media. Public premium in crestere cu 18,7% si cu peste 141 Milioane de vizualizari in 2020
Vineri, 26 Februarie 2021
 La nici 3 ani de la lansare, publicatia din portofoliul de vanzari de publicitate Arbomedia a reusit sa se impuna pe piata media ca un reper, o voce credibila preluata atat de media din tara, cat si de catre presa straina
Primul operator de telecomunicatii care instaleaza statii de incarcare a masinilor electrice. Telekom a semnat dupa licitatii castigate in Galati si alte Primarii din Romania
Joi, 11 Februarie 2021
 Cel mai mare astfel de proiect este la Galati, unde Primaria a decis sa asigure o retea publica extinsa de nu mai putin de 15 statii de incarcare rapida a masinilor electrice, insa Telekom Romania urmeaza sa instaleze statii de incarcare rapida pentru masini electrice si in alte orase din tara, ca urmare a...
Marius Luican, Reveal Research:,, De la mase la nise. Schimbarea modelului de consum si segmentarea pietei”
Joi, 15 Octombrie 2020
 Moto: „Orice client poate avea o masina vopsita in orice culoare doreste, atat timp cat este neagra.”
Lansarea ,,No Time To Die va fi precedata de podcastul oficial James Bond si o noua serie de podcasturi pe toate platformele principale
Miercuri, 30 Septembrie 2020
 No Time To Die, a carei lansare va avea loc in cinematografele din intreaga lume in noiembrie, va fi precedata de podcastul official James Bond si o noua serie de podcasturi cu Daniel Craig, Rami Malek, Léa Seydoux, Lashana Lynch, Jeffrey Wright, Naomie Harris si producatorii Michael G. Wilson, Barbara...
Licitatie auto castigata de Stefanini Infinit. Suzuki alege Stefanini Infinit (Infinit Agency) ca agentie de referinta full-service pentru urmatorii 2 ani
Marti, 30 Iunie 2020
 Printre cele mai importante arii acoperite de agentie sunt cele din zona de strategie, digital, transformare digitala, creatie, media si BTL.
89% dintre romani cauta un pret cat mai mic, comparativ cu 60% in 2017. Telekom Romania taie costurile, nu si beneficiile, cu Telekonomie
Vineri, 12 Iunie 2020
 Procentul romanilor care cauta economia in costuri este cu atat mai importanta cu cat aceasta este cu aproape 50% mai mare decat in 2017. Potrivit oficialilor Telekom, intr-o cercetare din vremuri mai bune, in 2017, romanii care cautau cumparaturile economice si pretul cat mai mic era de aproximativ 60%, comparativ...
PR
Cel mai valoros lucru produs in Romania. Arta Romaneasca.
Marti, 28 Aprilie 2020
 Inaintea licitatiei online de Arta Postbelica si Contemporana, inclusiv fragmente din colectia scriitoarei Ileana Vulpescu si din Colectia Jean-Philippe Guilbert, 
COSR spre Tokyo 2020 cu Toyota
Miercuri, 04 Decembrie 2019
 Toyota Romania si Comitetul Olimpic si Sportiv Roman (COSR) sarbatoresc un an de parteneriat si continua impreuna drumul spre Tokyo 2020, cu zece automobile Toyota Proace Verso cu o capacitate de 7+1 locuri.
PR, Auto
Toyota Romania: Autovehiculele hibride castiga teren in randul flotelor auto ale companiilor
Vineri, 01 Noiembrie 2019
 Uniunea Europeana a fixat un obiectiv de reducere a emisiilor de CO2 din transport de 60% pana in 2050, prin comparatie cu nivelurile din 1990, in conditiile in care transportul este sursa a aproape 30% din totalul de emisii de CO2 din UE, iar Toyota a anuntat in 2015 cum va pune in practica acest deziderat la...
Beko vine, incepand cu anul 2020, cu o parte dintre frigidere echipate cu tehnologia HarvestFresh prezentata la IFA 2019
Marti, 10 Septembrie 2019
 Noua tehnologie prezentata printre altele la IFA Berlin 2019 se bazeaza pe puterea combinatiei de lumini in trei culori (verde, albastru si rosu) care imita timp de 24 de ore ciclul soarelui si lumina solara,  astfel incat fructele si legumele sunt expuse unui mediu apropiat de cel natural care le ajuta sa isi mentina prospetimea
Noua Peroni Nastro Azzurro de la Propaganda
Miercuri, 28 August 2019
 PROPAGANDA a realizat cea mai noua campanie de imagine dezvoltata in Romania de catre marca italiana de bere Peroni Nastro Azzurro. Ddenumita #MomenteDeRespiro Peroni, noua campanie marcheaza o schimbare importanta de „tone of...
Romanii aloca intre 11.700 euro si 31.200 euro la achizitia unei masini noi mici, medii si SUV
Marti, 27 August 2019
 Potrivit unor date Jato Dynamics, citate de Toyota Romania, defalcat pe categorii, bugetul mediu pentru achizitia unei masini apartinand segmentelor de clasa mica este de 11.700 euro, 20.750 euro in cazul segmentelor de clasa medie si 23.000 – 31.200 euro pentru toate clasele de SUV-uri.
Iulia Popa, Discovery Media Romania: ,,Ne asteptam la o crestere a veniturilor in trend cu cresterea pietei
Miercuri, 21 August 2019
,,Pentru anul acesta, ne asteptam la o crestere a veniturilor in trend cu cresterea pietei, la care adaugam si deschiderea la vanzarea de publicitate a statiei Travel Channel, ce aduce noi bugete” a afirmat pentru AdPlayers, Iulia Popa, Senior Ad Sales Manager, Discovery Media Romania si coordoneaza departamentul...
1.350 de postari pe Instagram si InstaStories. 200 de instagrameri au explorat patrimoniul Bucurestiului intr-un nou Heritage Instameet Cronicari Digitali
Joi, 01 August 2019
 1.350 de postari pe Instagram si InstaStories, in primele 9 ore, toate avand drept subiect patrimoniul industrial si evenimentul Heritage Instameet Bucuresti din 27 iulie, 97 de video generate de instagrammeri si de vloggeri, 287 de participanti la evenimentul dedicat influencerilor avand drept obiectiv...
Arctic prezinta ,,functii din viata ta in noua campanie de imagine. Publicis Dialog - lead agency, Infinit Solutions - digital, Image PR - relatii publice
Vineri, 26 Iulie 2019
 Din echipa de campanie fac parte agentiile: Publicis Dialog – lead agency, Infinit Solutions – digital agency, image PR - relatii publice si comunicare si Stereotip – productie video, avandu-l pe Andrei Tanase in rolul de regizor.
« 1 2 3 4 5 »