Rezultatele cautarii dupa : "masina"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
Catalina Cernica (Graffiti BBDO) despre EFFIE
Miercuri, 04 Aprilie 2007
"Dacia a reusit sa devina singurul brand premiat la toate editiile Effie in conditiile unei piete din ce in ce mai competitive, dominata de promotii agresive, piata in care inca mai persista cutuma cum ca aceasta masina se vinde singura", afirma Catalina Cernica, Managing Director Graffiti BBDO si membru al juriului editiei 2007 Effie Romania
Scala JWT implementeaza Mazda6
Vineri, 23 Martie 2007
Implementata in Romania de catre sucursala locala a retelei internationale de publicitate JWT - agentia de publicitate Scala JWT Romania, mesajul campaniei de primavara recent lansate de Mazda, care se va derula in perioada 12 martie -31 mai, atat pe suport TV, cat si in presa scrisa este Mazda6 – now that’s Zoom-Zoom!
Vitrina, exclusiv pentru BT Asigurari
Joi, 21 Decembrie 2006
Sub sloganul "Exclusiv pentru masini", noua campanie pentru polita RCA BT ASIGURARI este semnata de Vitrina Advertising si se va derula la nivel national pâna la sfârsitul lunii ianuarie 2007, pe posturi nationale si retele locale de televiziune, canale online si print
Brandstalk livreaza Suzuki Swift prin Media Investment
Marti, 21 Noiembrie 2006
Agentia de publicitate Brandstalk deruleaza campania B&S Motors pentru Suzuki Swift având ca beneficiu central flexibilitatea în trafic, strategia media fiind dezvoltata si implementata de Media Investment
23
Detinatorul Wu Xing face 1,1 milioane EUR, din mâncare livrata la domiciliu
Vineri, 10 Noiembrie 2006
Daca, în urma cu un an, detinatorul marcilor Wu Xing, Hai la masa si Bumerang Pizza înregistra din prepararea si livrarea de mâncare la domiciliu o cifra de afaceri de aproximativ 800.000 EUR , în acest an, Bogdan Nica, Director General la CSC spune ca se asteapta la o crestere de 40%
Graffiti BBDO produce Logan Break
Luni, 23 Octombrie 2006
BBDO a fost agentia nominalizata sa dezvolte campania de lansare Dacia Logan MCV, Break-ul modelului Logan, dupa ce proiectul a facut obiectul unui pitch international, productia fiind coordonata de Graffiti BBDO care a colaborat cu casa de productie franceza Sequencis
Lansare Logan Break: Publicis Dialog
Vineri, 13 Octombrie 2006
Modelul Logan Break si-a facut aparitia pe scena româneasca pe acorduri de Vivaldi, într-un eveniment organizat de compania condusa de Ileana Pescariu - Publicis Dialog, divizia de evenimente a grupului Publis România
Evolutie Logan, by Graffiti BBDO
Miercuri, 11 Octombrie 2006
Intitulata Evolutie, campania de lansare pentru noul model Dacia, apartinând grupului Renault este axata în principal pe spotul cu acelasi nume si se deruleaza prin Media Direction, agentia de media din grupul de comunicare condus de Dan Moraru
Prezent a facut promotie de 35.000 EUR
Luni, 09 Octombrie 2006
Promotia saptamânalului condus editorial de Dan Turturica a avut ca mare premiu o masina Hover Cuv 4X4 si a generat un numar de 6.000 de participanti
Grey da ClickNet Express Explosion II
Joi, 14 Septembrie 2006
În noua campanie semnata de Grey Worldwide, Romtelecom arunca pe piata "viteza mai mare si preturi mai mici" spune Alfred Borcan, Brand Marketing Manager, campania fiind derulata în perioada septembrie – octombrie 2006  pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH
600.000 EUR în promotia Golden Brau
Vineri, 18 August 2006
Sub titlul "Tu cui ai da 3 masini?", Grey Worldwide România a semnat promotia estivala Golden Brau care a pus sub capace patru mari premii constând în câte patru Skoda Octavia, valoarea totala a premiilor fiind de 600.000 de euro
Strategii de promovare utilizate de presa româna la 1906
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate în limba româna ori bilingve, iar populatia României era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %,  cât erau estimati cu 11 ani în urma, în anul 1899
Caravana Bebeko a dat 18.000 EUR
Joi, 03 August 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 18.000 euro în electrocasnice, Caravana Bebeko pornita de Beko si organizata împreuna cu Front Line Marketing în perioada  10 iunie – 23 iulie, la nivel national, a înregistrat 60.000 participanti si peste 20.000 taloane de tombola completate
Vara Maximize cu Bosch Electrocasnice
Luni, 17 Iulie 2006
Maximize Communications a comunicat in aceasta vara promotie in cooperare Bosch Electocasnice - Reckitt Benckiser, agentia asigurand toate serviciile de comunicare pentru divizia electrocasnice Bosch si Siemens, precum si cele de media, impreuna cu Media Investment
Leo Burnett a luminat Noaptea Muzeelor
Miercuri, 31 Mai 2006
Agentia de publicitate a conceput pentru evenimentul „Lumini in noapte” de la Muzeul Antipa o noua campanie promovata prin intermediul executiilor citylights, print, radio si  internet, care a atras peste 4600 de vizitatori
DDB Bucuresti conduce Alpha Auto
Luni, 29 Mai 2006
Campania de advertizare a creditului auto - Alpha Auto este  o premiera in categorie venind din partea unei banci si nu a unui dealer de masini, fiind derulata pe Pro TV, Pro Cinema; Antena 1, Antena 3, Realitatea TV, posturi de radio si presa scrisa nationala si locala
Prima campanie de imagine Coca-Cola cu insight local realizata in Romania
Joi, 27 Aprilie 2006
"Gaseste ceva in care sa crezi" semnata de McCann/Creative Services este prima campanie de imagine Coca-Cola cu insight local, dezvoltata de brandul numarul 1 din lume, special pentru piata din Sud-Estul Europei
Singurul mod in care iti iei bilet la EFFIE Awards Romania
Sambata, 25 Martie 2006
Pentru cine n-a avut bafta sa fie printre cei 300 de posesori ai unui bilet in valoare de 100 EURO, meciul eficientei in  publicitate ar putea fi vazut Live la telefoane care permit transmisii video, sau urmarind Realitatea TV care ar putea transmite de la evenimentul de sambata 25 martie, de la ora 19.30
Au interzis-o pentru ca e vulgara? Mint. Nu e. Au interzis-o pentru ca e urata?  Nu-i treaba lor.
Joi, 23 Februarie 2006
Despre interzicerea unei reclame "Tabu", Liviu Mihaiu-Publisher al revistei, a mai declarat : "Va spun eu de ce: au interzis-o pentru ca le-a adus aminte de faptul ca sunt niste urati cu spume care fac sex cu patura-n cap si nu vor ca femeile din Romania sa aiba aceasta trista revelatie eugenica."
Ingerii europeni de la Biserica Neagra
Miercuri, 08 Februarie 2006
Echipe de creatie de la TBWA\ Paris si Scholz & Friends Germania au aratat la AdPrint 2006 ca publicitarii occidentali ar putea ingropa in Cimitirul Negru victoriile romanesti in  festivalurile de publicitate regionale
« 5 6 7 8 9 »