Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 06 Septembrie 2021
Inainte de lansarea noului film James Bond, No Time to Die, compania lider in servicii de logistica DHL a lansat o noua campanie cu agentia 180 Amsterdam, sarbatorind parteneriatul de lunga durata si prezentand esenta unor servicii de livrare excelente
Marti, 24 August 2021
Detinuta de Ana Nicolau & Radu Nicolau, doi antreprenori din zona editoriala si de tehnologie, si este dezvoltata in parteneriat cu Beat Technology, printre editurile partenere ale platformei Echo, ale caror carti pot fi ascultate in format audiobook se numara Trei, Curtea Veche, Nemira, Humanitas, Publica,...
Vineri, 13 August 2021
Ultima simfonie a titanului muzicii simfonice, Ludwig van Beethoven, a fost completata aproape 200 de ani mai tarziu cu ajutorul inteligentei artificiale. Deutsche Telekom a sustinut proiectul in cadrul seriei de initiative menite sa aniverseze 250 de ani de la nasterea compozitorului german
Joi, 15 Iulie 2021
Noua campanie are o componenta puternica de implicare a consumatorilor, atat prin experientele digitale, cum este filtrul AR disponibil in Instagram, cat si prin promotia cu premii. In aplicatia Coca-Cola, acestia pot inscrie codurile de pe ambalaje, avand astfel sansa de a castiga unul dintre numeroasele premii...
Vineri, 04 Iunie 2021
Consolid8, prima platforma romaneasca de crowdfunding bazata pe recompense pentru antreprenorii sociali si cei din industriile creative, a lansat doua noi campanii, „Sosete fara pereche” si „Detaliul Secession – Timisoara”. Potrivit reprezentantilor de comunicare, de la lansarea platformei...
Luni, 05 Aprilie 2021
Potrivit unui studiu Reveal Marketing Research privind achizitia in categoria electrocasnicelor, majoritatea consumatorilor (79%) aleg electrocasnice in functie de pret, in timp ce performanta este pe locul al doilea ca importanta. In plus, romanii sunt dispusi sa aleaga branduri premium pentru electrocasnice...
Marti, 02 Martie 2021
Studiul Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de utilizarea masinilor electrice sau hibrid mai releva faptul ca jumatate dintre romani (51%) declara ca ar lua in considerare sa achizitioneze o masina hibrid, iar 28% isi exprima dorinta de a trece la cea electrica. 85% dintre romani considera ca tara...
Vineri, 26 Februarie 2021
La nici 3 ani de la lansare, publicatia din portofoliul de vanzari de publicitate Arbomedia a reusit sa se impuna pe piata media ca un reper, o voce credibila preluata atat de media din tara, cat si de catre presa straina
Joi, 22 Octombrie 2020
Conceptul campaniei este unul simplu, atunci cand esti conectat cu masina ta, esti mai conectat cu viata ta. Iar aplicatia BMW Connected este serviciul premium BMW care iti permite sa stii mereu statusul automobilul tau si sa controlezi o multitudine de functii de oriunde ai fi.
Joi, 15 Octombrie 2020
Moto: „Orice client poate avea o masina vopsita in orice culoare doreste, atat timp cat este neagra.”
Miercuri, 07 Octombrie 2020
Fondatoarea a trei proiecte de marketing si comunicare, Mihaela Petrovan, povesteste in AdPlayers despre lansarea si evolutia proiectelor More Than Pub – agentie de Marketing Public Relations, Marketing in Direct – evenimente de profil si BookLand – ONG in domeniul educatiei
Luni, 13 Iulie 2020
Brand-ul romanesc numarul 1 in categoria vopsea pentru par, LONCOLOR a lansat campania promotionala “E VARA PREMIILOR LONCOLOR. E vara cu VITARA!”
Marti, 28 Aprilie 2020
Inaintea licitatiei online de Arta Postbelica si Contemporana, inclusiv fragmente din colectia scriitoarei Ileana Vulpescu si din Colectia Jean-Philippe Guilbert,
Marti, 25 Februarie 2020
Cu pana la de 3 ori mai ieftin comparativ cu achizitiile premium, potrivit companiei, produsul ar putea putea sa fie sold out pentru o perioada de timp, avand in vedere ca sistemul are alocat spre vanzare doar 15 % din impresiile totale lunare din Reteaua Phoenix Bucuresti, restul de 85% ii revin media planning-ului...
Miercuri, 18 Decembrie 2019
Potrivit celei mai recente estimari ale Asociatiei Romane a Brokerilor de Credite (ARBC), volumul total al pietei de brokeraj credite va depasi anul acesta 2 miliarde lei, volum care adduce cresteri tot mai mari brokerilor de credite, potrivit specialistilor din domeniu.
Joi, 10 Octombrie 2019
Pe durata desfasurarii Salonului Auto Bucuresti si Accesorii 2019, Galeria Tiriac Collection ramane deschisa publicului care doreste sa realizeze un tur complet al colectiei private, cu program obisnuit de functionare, de vineri pana duminica, in intervalul orar 10.00 – 19.00.
Marti, 10 Septembrie 2019
Noua tehnologie prezentata printre altele la IFA Berlin 2019 se bazeaza pe puterea combinatiei de lumini in trei culori (verde, albastru si rosu) care imita timp de 24 de ore ciclul soarelui si lumina solara, astfel incat fructele si legumele sunt expuse unui mediu apropiat de cel natural care le ajuta sa isi mentina prospetimea
Luni, 02 Septembrie 2019
O campanie Grey Dusseldorf cu un trompetist, interpretand ... o arie de motor Porsche, a facut furori pe strazile orasului german.
Miercuri, 28 August 2019
Fie ca vorbim de operatiuni simple, precum schimbarea temperaturii din frigider, pornirea programului de spalare a rufelor sau vaselor, sau pur si simplu consultarea din aplicatie a retetei pentru cina si preincalzirea cuptorului din drum spre casa, toate vor fi disponibile de pe device-urile mobil.
Marti, 27 August 2019
Potrivit unor date Jato Dynamics, citate de Toyota Romania, defalcat pe categorii, bugetul mediu pentru achizitia unei masini apartinand segmentelor de clasa mica este de 11.700 euro, 20.750 euro in cazul segmentelor de clasa medie si 23.000 – 31.200 euro pentru toate clasele de SUV-uri.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: