Rezultatele cautarii dupa : "marlboro"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 04 Mai 2005
Agentia specializata va organiza evenimentele “L&M Transglob” si “Marlboro Red Racing"
Luni, 18 Februarie 2008
Senior Interactive gestioneaza comunicarea online pentru Philip Morris in Romania pentru portofoliul de branduri prezente pe piata locala: Marlboro, Parliament, L&M, Virginia Slims
Miercuri, 09 Iunie 2010
Alexandra Popa (foto) este noul Account Director pe Philip Morris, Luiza Dumitras este Account Manager care se va ocupa de Marlboro, Ionut Ciocsan – Senior Producer si Radu Baitan – BTL Director
Vineri, 22 Februarie 2008
Odata cu noua numire, Roxana Panaitescu devine Group Creative Director.
Joi, 19 Iunie 2008
Toncu aduce cu sine experienta acumulata in agentii precum Mercury 360, Leo Burnett sau D´Arcy
Marti, 04 Iulie 2006
Agentia de relatii publice a semnat pentru imaginea brandurilor Philip Morris Romania pana la sfarsitului lui 2007, dupa o licitatie in urma careia a castigat toata gama de servicii de relatii publice, de la media relations pana la management de eveniment
Luni, 12 Iunie 2006
Dupa o licitatie desfasurata in aprilie, agentia Publicis Dialog parte a grupului Publicis Romania va dezvolta timp de un an de zile, servicii de ATL, BTL si PR pentru Absolut (BTL), Teacher’s, Jim Beam, Campari, Fernet Branca si Laphroaig
Vineri, 06 Mai 2005
Executivul agentiei de BTL din grupul Publicis a fost Brand Manager Elite Romania, Brand Manager si Senior Brand Manager la Philip Morris pentru marca L&M, sefa departamentului advertising Prima TV si New Business Publicis
Sambata, 02 Februarie 2008
„Echipa Senior Interactive numara acum 25 de persoane, Radu urmand sa coordoneze o echipa de client service de 6 oameni”, a spus Mihai Tataru, Managing Partner la Senior Interactiv, referindu-se la venirea noului Client Service Director
Luni, 16 Mai 2005
Mihai Gongu ex- Leo Burnett si Adina Basag ex-Ogilvy si Scala Thompson se alatura echipei de creatie a echipei din fata portii Palatului Cotroceni
Joi, 27 Iulie 2006
Dupa ce a câstigat pitch-ul initiat de compania P&G în urma cu o luna de zile, agentia condusa de Ileana Pescariu a oferit intregul suport de comunicare si organizare pentru cel mai recent eveniment P&G Beauty Club
Luni, 19 Aprilie 2010
Dupa un pitch la care au participat mai multe agentii de publicitate, Philip Morris va continua cu agentia Wunderman, cu care lucra din 2007, la care se adauga de curand si Saatchi & Saatchi X
Miercuri, 16 Decembrie 2009
Intr-un an in care estimeaza scaderi de 25%-30%, Dan Butoi, managerul companiei de obiecte promotionale Sprint Promotion este totusi bucuros ca a descoperit strategia de business...
Miercuri, 07 Septembrie 2011
Cu o tinta de 800.000 EUR pe anul in curs, agentia inregistra din serviciile agentiei in 2010 o cifra de afaceri de aproximativ 400.000 EUR
Vineri, 13 Octombrie 2006
Modelul Logan Break si-a facut aparitia pe scena româneasca pe acorduri de Vivaldi, într-un eveniment organizat de compania condusa de Ileana Pescariu - Publicis Dialog, divizia de evenimente a grupului Publis România
Luni, 05 Martie 2007
Sergey Sidorov, profesor la Miami Ad School - cea mai prestigioasa scoala de advertising din lume, potrivit Graffiti BBDO, a tinut în agentia de publicitate de la Bucuresti un training de art direction la care au participat 12 oameni de creatie
Vineri, 04 Noiembrie 2005
Cu un tiraj mediu de peste 4 milioane de exemplare si 17 milioane de cititori in intreaga lume, noua revista pentru barbati editata de PBR Publishing are un tarif lista pentru o pagina de publicitate de 4,500 EUR
Marti, 06 August 2013
Cu toate ca nu sunt cifre declarate oficial, specialistii in marketing estimeaza ca Altria Group, Reynolds America dar si alti producatori de pe piata americana si-au crescut investitiile in marketing pentru acest segment la nivelul a zeci de milioane de dolari fiecare dintre ei.
Miercuri, 21 Februarie 2007
"AdPrint-ul de anul acest a adus un venit de 200.000 euro din taxe de participare la evenimente, înscrieri si sponsorizari", a afirmat, pentru AdPlayers, Andrei Bortun (foto), Presedintele festivalului AdPrint si managerul Millenium Communications, organizatorul competitiei de publicitate dedicate print-ului, care a înregistrat în acest an 328 de lucrari înscrise
Joi, 15 Decembrie 2005
Sub titlul de "Cartea Alba", grupul de agentii Leo Burnett, Starcom si Starlink promit, incepand cu editia din acest an, un raport sumar al agentiilor in fata jurnalistilor
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: