Rezultatele cautarii dupa : "marketing"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Pitch de 50.000 – 100.000 EUR comunicare directa Bayer CropScience, la Proximity
Marti, 06 Septembrie 2011

Bayer CropScience AG, subgrup al Bayer AG, are o cifra de afaceri anuala de 6,830 miliarde EUR (2010) si este una dintre cele mai mari companii bazate pe cercetare si dezvoltare din domeniile protectiei culturilor, semintelor, biotehnologiilor si controlului daunatorilor non-agricoli

Fosta Whirpool, Violeta Luca este noul director de marketing la Flanco
Miercuri, 31 August 2011

Anterior numirii in functia de director de marketing, Violeta Luca a lucrat 8 ani in cadrul Whirlpool Romania, unde a ocupat incepand cu iunie 2007 functia de Director Comercial.

IKEA: Buget de 2,5 Mil. EUR pe an cu Media Investment, Punct si The Practice
Miercuri, 17 August 2011

Cu investitii de 1,3 Mil. EUR pe an in productia si distributia catalogului anual, Ikea lucreaza pentru serviciile de marketing si comunicare cu Media Investment (servicii de media), Punct (creatie), si recent selectionata The Practice (PR)

Intreg bugetul Augsburg sare de 300.000 EUR
Luni, 01 August 2011

Adrian Ionescu, directorul de marketing al companiei, precizeaza ca pe langa Proximity, Augsburg International mai colaboreaza pentru servicii de comunicare cu Activ Ad Communications (creatie si strategie concepte de service) si Hippos (comunicare online)

Cont de 100-200 Mii EUR Augsburg, la Proximity
Vineri, 29 Iulie 2011

In urma unei licitatii, agentia de comunicare directa a grupului BBDO Romania a castigat recent contul de comunicare integrata al Augsburg International

Today’s vrea web marketing de 400.000 EUR in 2011
Miercuri, 27 Iulie 2011

Cu o cifra de afaceri de 350.000 EUR pe anul trecut, agentia de web marketing Today's face bani din campanii de marketing online (75%), webdesign (15%) si consultanta (10%) si estimeaza o crestere de 15% in 2011.

DDB Bucuresti comunica full-service pentru Kronospan Romania
Luni, 18 Iulie 2011
 Fondat in 1879, Kronospan este un grup austriac producator de placi pe baza de lemn prezent in mai multe state din Europa, Asia si America de...
Fondatorul Wave Division vrea 500.000 EUR pe an pentru Brandage din vanzari online de servicii
Joi, 14 Iulie 2011
 Fondatorul agentiei de servicii de marketing Wave Division, Al Kamara, vrea 500.000 EUR pe an pentru Brandage, din vanzari online de servicii

0,5 - 1 Mil. EUR Berlin Chemie, la Proximity si Media Direction (BBDO, Omnicom)
Miercuri, 13 Iulie 2011
Unilever SCE schimba marketingul. Noul director este fostul Hochland, Dan Oprescu.
Marti, 05 Iulie 2011
Fost marketing Elite (Doncafe), in 2007, si mai apoi Hochland (2008-2011), Dan Oprescu (45 ani) a fost numit in functia de Director de Marketing al Unilever...
Lista castigatorilor Effie Awards Romania 2011
Marti, 14 Iunie 2011
 Sursa: Effie Awards Romania
Avem juriul Effie de peste 80 de membri. Dar cine si ce categorii va juriza?
Luni, 06 Iunie 2011
 Organizatorii festivalului au facut public si in acest an cei „peste 80 de membri” ai juriului, dar niciodata cine, si mai ales ce categorii a...
AdPlayersREPORT 2011. Cifre de afaceri ale jucatorilor din publicitate si evolutii 2010 vs 2009
Miercuri, 01 Iunie 2011
 Avand drept tinta principala jucatori relevanti din piata de marketing si comunicare din Romania, AdPlayers publica, incepand din 1 iunie, AdPlayersREPORT 2011 cifrele de afaceri ale celor mai importante companii sau grupuri de comunicare, si evolutia lor in 2010 comparativ cu 2009

Radu Florescu, despre Zenith & Optimedia: “Nu comentez
Miercuri, 25 Mai 2011
 Contactat de AdPlayers, Radu Florescu, presedinte al grupului de companii din care face parte Zenith Media nu a comentat informatia potrivit careia in curand Zenith & Optimedia ar urma sa devina o singura agentie

Raluca Negoita, numita Group Marketing Director al grupului Lowe
Joi, 12 Mai 2011
 Negoita coordoneaza echipa de marketing a sase companii cu servicii de comunicare: Lowe & Partners (publicitate, comunicare integrata),...
Peter Imre: Adevarul de Seara a ajuns in punctul in care trebuie sa fie un produs pe bani.
Joi, 12 Mai 2011
  “Am spus-o si la venirea in grup, “Nu cred in produsele gratis”. “Obiectivul este de a face un trust profitabil – dimensiunea nu este masura succesului. Adevarul de Seara a ajuns in punctul in care trebuie sa fie un produs pe bani”, a spus Imre despre trecerea la saptamanal local pe bani.
Schimbari la varful comunicarii BRD. Directoarea zboara in Serbia.
Luni, 09 Mai 2011
 Implicata pana nu demult in procesul de selectie al furnizorilor de servicii de comunicare, Bianca Dordea, actuala directoarea de comunicare BRD, se va imbarca in directia Societe Generale Serbia

Violet Advertising & Gamma Production au inregistrat, fiecare, afaceri de 800.000 EUR in 2010
Luni, 02 Mai 2011
Desi nu se pozitioneaza ca un grup, cele doua firme surori care ofera clientilor si pachete integrate de marketing si comunicare ii au ca...
9,3% rating si 27% cota de piata TVR1 la Real Madrid-FC Barcelona
Joi, 28 Aprilie 2011
 Meciul a facut TVR1 lider de audienta pe targetul comercial (18-49, urban )
Dragos Radulescu, ex-CD, DRAFTFCB: “Sunt mult prea multi impostori, diletanti si casute vocale ale clientilor in agentii
Miercuri, 30 Martie 2011
 Fost Creative Director DRAFTFCB pana la inceputul anului si de peste 9 ani in industria de marketing si comunicare, Dragos Radulescu a lasat agentia pentru a lucra in prezent pentru proiecte personale ce au legatura cu publicitatea sau nu.