Rezultatele cautarii dupa : "marketing"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Banca Transilvania vrea 15.000 de carduri Master Card Forte in 3 luni
Miercuri, 27 Martie 2013
 Dezvoltata de agentia de publicitate Three, cele mai importante medii de comunicare in campania “Fa acum ce visezi de mic. Daca nu acum, atunci cand?” sunt televiziunea si onlineul, asa incat peste 80% din bugetul ei este alocat acestora”, au afirmat pentru adplayers oficialii de marketing ai Bancii Transilvania.

Online simpla, la TV complicata. Telenovela cu trei agentii si influente amazoniene.
Marti, 26 Martie 2013
 In ciuda formularilor simple, productia mesajelor de marketing poate avea culise complicate si schimbari de agentii. O dovedeste si comunicarea platformei „Online va fi mereu simplu”.
Schimbare la varful grupului Lowe. Alex Visa s-a despartit de Hyperactive.
Joi, 07 Martie 2013
 Contactat de catre adplayers, Visa nu a confirmat informatia, dar nici nu a infirmat-o. 
Print & Sign si Gifts Show se muta primavara. Inscrieri pana la 15 aprilie.
Marti, 05 Februarie 2013
 Editiile 2013 ale celor doua evenimente Euroexpo vor avea loc in perioada 15-18 mai, la Romexpo
Radioul Public a atras publicitate de 2,5 Milioane Lei (600.000 euro)
Vineri, 01 Februarie 2013
Cu o audienta matinala nationala de aproximativ 700.000 de ascultatori, reprezentantii canalului public de radio estimeaza in acest an venituri de 3,2 Milioane de lei, dupa cum apreciaza specialistii de vanzari (peste 710.000 euro, aproximare adplayers).
Noi tendinte de eficienta in marketing si comunicare. Innovative AdPlayers.
Vineri, 25 Ianuarie 2013
 Intr-o lume cu tot mai putini bani pentru marketing, inovatia in comunicare este vazuta ca una dintre primele solutii de eficientizare a...
Licitatie digitala Ursus Breweries de 500-700.000 euro la Kaleidoscope Proximity
Joi, 24 Ianuarie 2013
 In urma unui pitch organizat de Ursus Breweries, Kaleidoscope Proximity, agentia de digital si direct marketing a grupului BBDO, si-a extins recent portofoliul de clienti, castigand brandurile Timisoreana, Ciucas, Stejar si Azuga
Parlamentari Europeni jurizeaza EACA Care Awards
Marti, 15 Ianuarie 2013
 Membri ai Parlamentului European vor juriza campanii Social Marketing la EACA Care Awards 2013 alaturi de specialisti de marketing, media si investitori in comunicare.
Crestere de 71% intr-o luna cu email marketing.
Joi, 13 Decembrie 2012
 White Image a fost premiata cu Argint la MarketingSherpa's Email Marketing Awards 2013 pentru ca in doar o luna a crescut cu 71% baza de date a vanzatorului de jucarii Noriel

Cat vinde Emotia? Strategie de marketing cu nerv.
Miercuri, 12 Decembrie 2012
 Autor a doua carti de referinta in advertising: “The Advertised Mind” si “The Branded Mind”, Erik du Plessis, Chairman Millward Brown, Africa de Sud, vorbeste exclusiv in adplayers despre viitorul marketingului intr-un interviu luat la Amsterdam de Ana Iorga, manager al agentiei Lemon Studio si specialist in neuromarketing.
Nou in emisie: Domo arunca in media 250.000 EUR in campania Cumpara Destept. Exclusiv adplayers.
Joi, 15 Noiembrie 2012
 Cu o productie de estimata de surse din piata la 40-50.000 de euro, spotul vrea sa lamureasca sloganul Domo. Cumpara destept.
INFO: Ex marketing la ING si Millenium, acum la Godmother.
Marti, 13 Noiembrie 2012
 Cu 11 ani de marketing si comunicare, Ioana Popa se alatura agentiei full–service si preia pozitia de Client Service Director, dupa ce a fost la ING Bank, Millenium Bank si Marketing si IBP Group
Dual Promo scoate din buzunar 200.000 USD pe echipamente de tipar digital
Joi, 08 Noiembrie 2012
 Cu un business de 3,5 Mil. EUR pe an, compania vrea mai mult: „In urma investitiei estimam o crestere a cifrei de afaceri cu cel putin 10% in primul an si o amortizare a investitiei in cel mult trei ani” a declarat Ciprian Faraon, Managing Partner, DUAL Promo.

175.000 de euro in noua campanie Whirlpool
Joi, 08 Noiembrie 2012
 Campania „Upgradeaza ce conteaza” este sustinuta de magazinele partenere din intreaga tara si este promovata in mediul online prin instrumente specifice dar si in media printr-un spot TV.
Incepe Scoala IAA de Marketing si Comunicare. Primul si al doilea modul cu 1.500, respectiv 2.500 euro
Miercuri, 31 Octombrie 2012
 Adresate in principal specialistilor din marketing si comunicare, IAA a demarat inscrierile pentru Modulele 1 si 2 ale Scolii IAA de Marketing si Comunicare. Acestea au loc in perioada 29 octombrie – 23 noiembrie, cursurile urmand sa inceapa in luna decembrie 2012.
And the 2012 Cresta Awards, Grand Prix Winner, Integrated Campaigns is: McCann Erickson Romania
Marti, 23 Octombrie 2012
 McCann Erickson a mai ridicat o data „Romanii sunt Destepti” pe cea mai inalta treapta a podiumului unui festival de publicitate. Grand Prix, Campanii Integrate, Cresta Awards 2012.
Cercetare de Retail cu 15-25 Mii EUR. Beneficii de zeci de ori valoarea investita.
Joi, 18 Octombrie 2012
 Sub numele RetailRate, compania de cercetare Reveal Marketing Research si Smart Corporation Group (SCG) lanseaza un program care poate spune unui producator daca este posibil sa intre pe o piata.
Uraste ne iubeste! Ce spune agentia autoare? Raspunde Armada Marketing.
Vineri, 12 Octombrie 2012
 Ne-a raspuns: “Mesajul campaniei noastre este mai puternic decat al celeilalte, dar in acelasi timp si mai controversat” spun reprezentantii Armada Marketing despre comparatia mesajului de pe uraste.ro cu o campanie italiana de responsabilitate sociala
Campanie DIGI World si DIGI Life de 200-300 mii de euro. Contul la Millenium People. Media la Spoon.
Miercuri, 03 Octombrie 2012
 Canalelor media outdoor si online li se alatura instrumentelor de marketing proprii RCS-RDS – brosuri, inserturi si comunicarea directa cu clientii.
Claudiu Saftoiu: “Vanzarile de publicitate TVR vor ramane administrate intern
Marti, 02 Octombrie 2012
 Prezent la anuntarea unui parteneriat Euronews cu TVR INFO, Claudiu Saftoiu a mai declarat pentru adplayers ca in urma restructurarii operatiunilor TVR, marketingul si vanzarile vor fi “recalibrate”.