Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 27 Martie 2013
Dezvoltata de agentia de publicitate Three, cele mai importante medii de comunicare in campania “Fa acum ce visezi de mic. Daca nu acum, atunci cand?” sunt televiziunea si onlineul, asa incat peste 80% din bugetul ei este alocat acestora”, au afirmat pentru adplayers oficialii de marketing ai Bancii Transilvania.
Marti, 26 Martie 2013
In ciuda formularilor simple, productia mesajelor de marketing poate avea culise complicate si schimbari de agentii. O dovedeste si comunicarea platformei „Online va fi mereu simplu”.
Joi, 07 Martie 2013
Contactat de catre adplayers, Visa nu a confirmat informatia, dar nici nu a infirmat-o.
Marti, 05 Februarie 2013
Editiile 2013 ale celor doua evenimente Euroexpo vor avea loc in perioada 15-18 mai, la Romexpo
Vineri, 01 Februarie 2013
Cu o audienta matinala nationala de aproximativ 700.000 de ascultatori, reprezentantii canalului public de radio estimeaza in acest an venituri de 3,2 Milioane de lei, dupa cum apreciaza specialistii de vanzari (peste 710.000 euro, aproximare adplayers).
Vineri, 25 Ianuarie 2013
Intr-o lume cu tot mai putini bani pentru marketing, inovatia in comunicare este vazuta ca una dintre primele solutii de eficientizare a...
Joi, 24 Ianuarie 2013
In urma unui pitch organizat de Ursus Breweries, Kaleidoscope Proximity, agentia de digital si direct marketing a grupului BBDO, si-a extins recent portofoliul de clienti, castigand brandurile Timisoreana, Ciucas, Stejar si Azuga
Marti, 15 Ianuarie 2013
Membri ai Parlamentului European vor juriza campanii Social Marketing la EACA Care Awards 2013 alaturi de specialisti de marketing, media si investitori in comunicare.
Joi, 13 Decembrie 2012
White Image a fost premiata cu Argint la MarketingSherpa's Email Marketing Awards 2013 pentru ca in doar o luna a crescut cu 71% baza de date a vanzatorului de jucarii Noriel
Miercuri, 12 Decembrie 2012
Autor a doua carti de referinta in advertising: “The Advertised Mind” si “The Branded Mind”, Erik du Plessis, Chairman Millward Brown, Africa de Sud, vorbeste exclusiv in adplayers despre viitorul marketingului intr-un interviu luat la Amsterdam de Ana Iorga, manager al agentiei Lemon Studio si specialist in neuromarketing.
Joi, 15 Noiembrie 2012
Cu o productie de estimata de surse din piata la 40-50.000 de euro, spotul vrea sa lamureasca sloganul Domo. Cumpara destept.
Marti, 13 Noiembrie 2012
Cu 11 ani de marketing si comunicare, Ioana Popa se alatura agentiei full–service si preia pozitia de Client Service Director, dupa ce a fost la ING Bank, Millenium Bank si Marketing si IBP Group
Joi, 08 Noiembrie 2012
Cu un business de 3,5 Mil. EUR pe an, compania vrea mai mult: „In urma investitiei estimam o crestere a cifrei de afaceri cu cel putin 10% in primul an si o amortizare a investitiei in cel mult trei ani” a declarat Ciprian Faraon, Managing Partner, DUAL Promo.
Joi, 08 Noiembrie 2012
Campania „Upgradeaza ce conteaza” este sustinuta de magazinele partenere din intreaga tara si este promovata in mediul online prin instrumente specifice dar si in media printr-un spot TV.
Miercuri, 31 Octombrie 2012
Adresate in principal specialistilor din marketing si comunicare, IAA a demarat inscrierile pentru Modulele 1 si 2 ale Scolii IAA de Marketing si Comunicare. Acestea au loc in perioada 29 octombrie – 23 noiembrie, cursurile urmand sa inceapa in luna decembrie 2012.
Marti, 23 Octombrie 2012
McCann Erickson a mai ridicat o data „Romanii sunt Destepti” pe cea mai inalta treapta a podiumului unui festival de publicitate. Grand Prix, Campanii Integrate, Cresta Awards 2012.
Joi, 18 Octombrie 2012
Sub numele RetailRate, compania de cercetare Reveal Marketing Research si Smart Corporation Group (SCG) lanseaza un program care poate spune unui producator daca este posibil sa intre pe o piata.
Vineri, 12 Octombrie 2012
Ne-a raspuns: “Mesajul campaniei noastre este mai puternic decat al celeilalte, dar in acelasi timp si mai controversat” spun reprezentantii Armada Marketing despre comparatia mesajului de pe uraste.ro cu o campanie italiana de responsabilitate sociala
Campanie DIGI World si DIGI Life de 200-300 mii de euro. Contul la Millenium People. Media la Spoon.
Miercuri, 03 Octombrie 2012
Canalelor media outdoor si online li se alatura instrumentelor de marketing proprii RCS-RDS – brosuri, inserturi si comunicarea directa cu clientii.
Marti, 02 Octombrie 2012
Prezent la anuntarea unui parteneriat Euronews cu TVR INFO, Claudiu Saftoiu a mai declarat pentru adplayers ca in urma restructurarii operatiunilor TVR, marketingul si vanzarile vor fi “recalibrate”.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: