Rezultatele cautarii dupa : "marketing research"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
2 din 3 romani spun ca promotiile de Ziua Femeii imbunatatesc imaginea brand-urilor. Studiu Reveal Marketing Research
Luni, 08 Martie 2021
 Aproape 4 din 10 romani (39%) ar alege mai degraba brandurile care au promotii cu ocazia zilei de 8 martie.
1 din 2 romani iau in considerare achizionarea unei masini hibrid. 28% isi doresc sa treaca la cea electrica, insa cred ca Romania nu este pregatita
Marti, 02 Martie 2021
Studiul Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de utilizarea masinilor electrice sau hibrid mai releva faptul ca jumatate dintre romani (51%) declara ca ar lua in considerare sa achizitioneze o masina hibrid, iar 28% isi exprima dorinta de a trece la cea electrica. 85% dintre romani considera ca tara...
1 din 3 romani au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 03 Februarie 2021
 1 din 3 romani (33%) au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021, iar 1 din 2 (48%) spun ca au aflat de liberalizarea pietei in ultimele 4 luni din 2020, releva un studiu Reveal Marketing Research. Mai mult 1 din 2 romani (54%) au aflat de la TV.
32% dintre romani sunt siguri ca bancile vor continua digitalizarea in urmatoarele 12 luni. Studiu Reveal Marketing Research cu privire la banci
Vineri, 22 Ianuarie 2021
Potrivit cercetarii, pe de alta parte, o treime dintre romani au declarat ca nu se asteapta deloc sa se intample acest lucru, iar 35% dintre respondenti inca nu sunt pe deplin convinsi de digitalizarea bancilor.
62% dintre romani vor sa se vaccineze impotriva COVID-19. 36% imediat, iar 26% mai asteapta
Joi, 14 Ianuarie 2021
 Studiu Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de vaccinarea impotriva COVID-19; 36% dintre respondenti au declarat ca se vor vaccina de indata ce vaccinul va fi disponibil
85% dintre romani vor ramane acasa de sarbatori. Peste o treime (33%) se simt nervosi, ingrijorati, nelinistiti sau speriati
Miercuri, 23 Decembrie 2020
 Doar 16% dintre respondenti au afirmat ca intentioneaza sa mearga in vizita la familie in aceeasi localitate in care locuiesc si doar 4% afirma ca si-ar vizita rudele din afara localitatii.
Romanii nu vor sa revina la munca fata-in-fata, ci la calatorii si iesiri in oras! De ce le este dor romanilor in contextul pandemiei?
Joi, 10 Decembrie 2020
 ,,In prezent, apare o nevoie mai mare de evadare, iar motivatia emotionala este mult mai puternica in aceasta perioada plina de stres. Calatoriile reprezentau o forma de evadare din viata obisnuita, o departare de la stresul cauzat de munca si de alte responsabilitati. Astazi, posibilitatea "evadarii...
#1 Hit Radio, ascultat zilnic de 2.511.500 de persoane
Luni, 14 Ianuarie 2019
 Conform studiului de audienta realizat in perioada 27 august - 16 decembrie 2018 de IMAS- Marketing si Sondaje S.A. si MERCURY RESEARCH S.R.L, la nivel national Kiss FM este ascultat zilnic de 2.511.500 de persoane
Mos Nicolae, iubit de 9 din 10 romani din urban. Vor sa cumpere cadouri in medie de 345 de lei. Cercetare Mednet Marketing Research
Marti, 04 Decembrie 2018
 Aproape 9 din 10 romani (87,3%) dintre persoanele din mediul urban intentioneaza sa cumpere dulciuri (70,4%), urmate de jucarii (48,2%) sau articole de imbracaminte/incaltaminte (41,7%).
Non-donatorii prind incredere! 1 din 3 oameni care nu au donat au incredere in MagiCAMP si MagicHOME.
Marti, 11 Septembrie 2018
 In ceea ce priveste nivelul de incredere acordat proiectelor mentionate, studiul arata ca jumatate dintre respondentii care au auzit de proiecteau incredere in acestea, in timp ce un sfert declara ca au foarte multa incredere in taberele MagiCAMP si in proiectul MagicHOME.
Dan Petre, Adina Vlad, Dan Zloteanu, Adina Nica si Diana Flutur vor modera Effie Awards 2018
Miercuri, 23 Mai 2018
 Dan Petre, Business Developer D&D Research, Adina Vlad, Managing Partner Unlock Market Research, Dan Zloteanu, Business Consultant & Marketing Researcher MRI/The Network, Adina Nica, Research & Marketing Consultant Open-I Research, si Diana Flutur, Executive Coach si Directorul Conferintei Globale IAA...
Kiss FM este ascultat de 2.389.800 de persoane la nivel national
Luni, 04 Septembrie 2017
Conform studiului de audienta, citat de MGSI, realizat in perioada 24 aprilie-13 august 2017 de IMAS- Marketing si Sondaje S.A. si MERCURY RESEARCH S.R.L, la nivel national Kiss FM este ascultat zilnic de 2.389.800 de persoane
Cercetare de la chestionar la analiza de piata digitala. Reveal Marketing Research in anul 10.
Joi, 06 Iulie 2017
 De 9 ani pe piata de cercetare, Reveal Marketing Research s-a nascut ca o firma  de marketing research, devenind, cu timpul, o companie ce ofera si servicii complete de consultanta & strategie, studii sociologice si market development.
AG Radio Holding: 3,2 mln. ascultatori la nivel national peste 11 ani pe Kiss FM, Rock Fm, Magic Fm
Marti, 16 Mai 2017
 Conform datelor furnizate, grupul de posturi de radio se situeaza pe primul loc la cota de piata in publicul 18-49 urban, segment in care stapaneste 23,1% market share, urmat de Intact si Lagardere Group cu cote de piata de 14,6% respectiv 12,5%.
31,7% cota de piata si radio-difuzorul numarul 1. Audienta Radio Romania.
Luni, 16 Ianuarie 2017
 Radio Romania insumeaza 4,5 milioane de ascultatori zilnic, cu peste 80.000 de ascultatori noi, reprezentand astfel o cota de piata de circa 31,7%, ceea ce ar situa postul public de radio pe prima pozitie in clasamentul radio-difuzorilor, potrivit reprezentantilor sai.
Statistici de marketing ingrijoratoare. Doar 12% din firmele romanesti si-au facut publicitate online
Miercuri, 04 Ianuarie 2017
Potrivit reprezentantilor agentiei de marketing Perceptum, mai putin de jumatate dintre IMM-urile din Romania (42%) au o pagina de Internet, o cifra ingrijoratoare in privinta utilizarii celei mai eficiente metode de promovare a afacerii de catre antreprenorii romani.
Radio Romania Actualitati anunta ca detine cea mai mare cota de piata
Luni, 05 Septembrie 2016
Cu 14,4% la nivel national, 14,2% in mediul urban si 16,0% in Bucuresti – conform datelor celui de al doilea val de masurare a audientelor radio, valul de vara din 2016, postul public anunta cel mai mare market share pe canale radio, pe toate mediile de rezidenta.
Fricile romanilor: nerealizarea, hrana si odihna, securitatea financiara, nesiguranta zilei de maine
Luni, 30 Martie 2015
 Pesimismul, scepticismul si frica tinerilor de a nu-si atinge potentialul propriu (pana in 35 ani), preocuparea pentru supravegherea veniturilor, hrana si odihna (35-45 ani) si frica provocata de grija pentru viitorul familiei (45-60 ani) sau teama de a nu atinge recunoasterea sociala si respectul altora (peste 60 ani) sunt cele mai importante frici ale romanilor intr-o tara cu probleme...
Graffiti BBDO vopseste cu Spor, dupa o licitatie cu Saatchi&Saatchi, Publicis si Sister.
Miercuri, 24 Aprilie 2013
 Pe langa creatia si strategia de la Graffiti BBDO, Policolor lucreaza cu Zenith Media pe media buying, Zaga Brand pe PR si cu Unlock si Gfk pe partea de research, dupa cum a afirmat pentru adplayers Alexandra Rusu, Senior Marketing Director.
Cercetare de Retail cu 15-25 Mii EUR. Beneficii de zeci de ori valoarea investita.
Joi, 18 Octombrie 2012
 Sub numele RetailRate, compania de cercetare Reveal Marketing Research si Smart Corporation Group (SCG) lanseaza un program care poate spune unui producator daca este posibil sa intre pe o piata.
« 3 4 5 6 7 »