Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 07 Februarie 2007
Oficialii Propaganda spun ca relansarea Napolact semneaza prima provocare majora de branding a agentiei de publicitate, procesul fiind continuat cu o campanie locala de anuntare a noilor ambalaje (POSM-uri, presa, tranzit) si un spot-ul TV de imaginesub sloganul "Ca odinioara "
Luni, 29 Ianuarie 2007
Campania "Alegi ce-i mai bun, cāstigi ce-i mai bun" si-a desemnat cāstigatorii si a decernat joi, 25 ianuarie 2007, marele premiu al promotiei Glade - un autoturism Mini One Seven
Miercuri, 13 Decembrie 2006
Marketing Manager la Cristalex, Mihai Scortea (foto) mai crede, vorbind pe marginea evenimentului Teacher`s Film Festival, semnat de Publicis Dialog (BTL) si Action Global Communications (PR), ca "astfel de proiecte, care vor reusi sa implice si sa construiasca povesti de succes īmpreuna cu publicul tinta, vor fi din ce īn ce mai prezente pentru ca publicul receptor a devenit mai rafinat"
Luni, 11 Decembrie 2006
Initiativa unica īn Romānia a companiilor de outdoor Euromedia & Beta Cons, studiul audientei la metrou spune ca 23% dintre bucuresteni circula cu metroul si aproximativ 60% dintre ei se uita la panourile publicitare īn timp ce asteapta īn statie
Joi, 07 Decembrie 2006
Contul a fost cāstigat īn luna mai 2006, dupa o licitatie la care au mai participat, potrivit United, īnca 2 agentii, United demarānd recent, pentru retaileri, campania de lansare a mall-ului Liberty Center, programat sa fie predat la cheie īn 2008
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Grey si Romtelecom au dezvoltat noua campanie publicitara "ClickNet vine peste tine care", ce urmareste sa consolideze imaginea marcii ClickNet, potrivit agentiei, comunicānd īn acelasi timp si cea mai recenta promotie pentru ClickNet Express, plecānd de la viteza de 2,5 Mbps
Luni, 13 Noiembrie 2006
Autorii campaniei de la agentia de publicitate condusa de Afrodita Blasius spun ca noul spot īsi doreste sa aduca privitorul, macar pentru 30 de secunde, īntr-o lume magica īn lumea Heidi, un loc atemporal, fermecat, īnsufletit de pasiunea pentru ciocolata
Miercuri, 08 Noiembrie 2006
Eveline Fabritius de la Splendid Media Interactive spune ca pentru proaspat lansatul portal Maze.ro semnat de Green Pixel, desi importante, veniturile obtinute din publicitatea online, estimate la 60,000 Euro/ 2007, reprezinta numai o parte din planul de business
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Campania Guerrilla de Dimineata a fost executata pe TV, presa scrisa, indoor advertising (OOPS), outdoor, tranzit si mai beneficiaza de autopromo-uri pe Radio Guerrilla
Joi, 02 Noiembrie 2006
Regia de vānzari de publicitate Cable Direct dezvolta serviciul 111 ca parte a unui proiect de extindere a serviciilor īn domeniul publicitatii interactive si neconventionale, compania condusa de Vlad Tudosie estimānd īn acest an, pentru toate serviciile, o cifra de afaceri cu 45% mai mare decāt anul trecut cānd īnregistra aproape 10 milioane RON
Joi, 26 Octombrie 2006
Initial aflat īntr-un conflict cu Hassan Awdi de la Rodipet, fostul detinator al marcii Femeia, īn urma achizitiei acesteia, Sanoma Hearst Romānia (SHR) a lansat dupa saptamānalul Femeia de azi si lunarul Femeia, o revista glossy pentru femei īntr-un tiraj de 60.000 de exemplare si 4.200 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate
Marti, 24 Octombrie 2006
Campania pentru Banca Romāneasca este semnata de agentia condusa de Catalina Cernica fiind declinata pentru TV, presa scrisa, radio si internet
Joi, 12 Octombrie 2006
"Am incitat la seductie, am semnat Antonio Banderas si gata. Am respirat cu totii parfumul succesului", a spus Cristina Lambru (foto), Director de Creatie la Brands&Bears legat de campania Antonio Banderas - Cāstiguri de Star! care a oferit 7700 premii prealocate si, marele premiu, "un weekend de vis īn doi īn Spania, la Malaga"
Marti, 03 Octombrie 2006
Campania de comunicare integrata 1 din 8 femei pentru Avon Cosmetics, dedicata luptei īmpotriva cancerului la sān a fost declinata īn presa scrisa, televiziune, internet, indoor, outdoor si cinematografe si o componenta BTL
Marti, 26 Septembrie 2006
Sanoma Hearst Romānia a īnceput promovarea pentru Casa si Gradina, campania pentru cel mai recent titlu din portofoliu care se va lansa astazi pe piata fiind realizata in-house si derulata de agentia Optimedia
Joi, 21 Septembrie 2006
Romtelecom īsi invita clientii sa redescopere cele 75 de magazine ALTFEL, ale companiei, printr-o campanie semnata de Grey Worldwide Romania
Marti, 19 Septembrie 2006
Realizata īn colaborare cu agentia de publicitate Foote Cone & Belding Bucharest si derulata īn perioada 15 septembrie - 15 decembrie 2006, promotia Johnson Wax pentru Glade cu premii īn valoare totala de 30.000 euro are sloganul "Alegi ce-i mai bun, cāstigi ce-i mai bun" si se desfasoara īn media prin Universal McCann
Vineri, 15 Septembrie 2006
Īn cea mai recenta campanie lansata la īnceputul lunii septembrie pentru Bergebier , spotul Minitehnicus īsi propune, printr-o elaborata executie TV, spune agentia, sa readuca īn atentia publicului avantajele ambalajului Q-Pack
Joi, 14 Septembrie 2006
Īn noua campanie semnata de Grey Worldwide, Romtelecom arunca pe piata "viteza mai mare si preturi mai mici" spune Alfred Borcan, Brand Marketing Manager, campania fiind derulata īn perioada septembrie octombrie 2006 pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH
Vineri, 18 August 2006
Sub titlul "Tu cui ai da 3 masini?", Grey Worldwide Romānia a semnat promotia estivala Golden Brau care a pus sub capace patru mari premii constānd īn cāte patru Skoda Octavia, valoarea totala a premiilor fiind de 600.000 de euro
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: