Rezultatele cautarii dupa : "marketing 20 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
43% dintre romani gatesc zilnic sau aproape zilnic si 14% isi comanda mancare la domiciliu de 2-3 ori pe saptamana. Studiu ,,Gatit acasa versus food delivery”
Miercuri, 01 Septembrie 2021
 Printre asteptarile livrarii la domiciliu potrivit cercetarii Reveal Marketing Research: aproape 55% vor ca mancarea sa ajunga calda, peste 45% vor ca livrarile sa fie facute in conditii de igiena maxima iar aproape 37% isi doresc un timp scurt de livrare. Totodata, peste 20% au mentionat ca asteapta ca livrarea sa...
Noua gama de mancaruri gata preparate Maestro, de la Caroli Foods Group. Creatie, Next Advertising.
Marti, 22 Iunie 2021
Sub titlul “Hello, ingrediente naturale! Adio, griji!”, campania integrata de comunicare beneficiaza de un puternic suport in zona de TV, in-store, digital si PR. Spotul TV pune accentul pe cat de mult influenteaza in bine viata de familie lipsa grijilor marunte, printre care se numara si gatitul de zi de...
Ema Prisca este noul Chief Marketing Officer al Electric Castle Festival
Marti, 25 Mai 2021
 In ultimele doua decenii, Ema Prisca a condus departamente de creatie in agentii internationale, a lucrat in patru tari si a castigat peste 60 de premii internationale printre care Cannes Lions si Euro Effie. Campaniile de comunicare dezvoltate pentru clienti din cele mai diverse domenii au fost derulate in Europa...
Senior in marketing si comunicare de peste 20 de ani, Corina Bernshutz-Marinca a plecat la Cer.
Marti, 11 Mai 2021
 Fost senior de media si comunicare Starcom Media Vest, Starcom, Publicis, Leo Burnett si mai apoi fondator al francizei de ceainarii Bernshutz &Co, Corina Bernshutz – Marinca a lasat un gol de neinlocuit printre colegii care au cunoscut-o.
Hyundai sustine Scoala Sportiva, de la Fundatia Tiriac. O noua initiativa educationala cu tematica sportiva, sub forma de podcast.
Vineri, 07 Mai 2021
 “Ne bucura faptul ca putem sustine un demers educational in zona sportiva, dedicat atat celor mici, cat si parintilor acestora. Demersul se pliaza pe valorile marcii Hyundai in materie de educatie pentru publicul tanar, catre care inspiram la randul nostru sustenabilitate si alegeri prietenoase cu mediul, in...
Raureni a lansat impreuna cu Propaganda campania nationala ,,Cu drag din natura, premii pe masura”
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Promovata atat printr-un spot TV de 25 de secunde realizat de agentia Propaganda, cat si online, prin actiuni de comunicare in Social Media si Influencer Marketing, pana pe 20.06.2021, clientii care achizitioneaza produsele Raureni cu eticheta pro-motionala pot castiga sute de premii. Premiul cel mare al campaniei...
1 din 3 romani nu frecventeaza restaurantele din mall in pandemie. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 17 Martie 2021
 1 din 3 romani nu frecventeaza restaurantele din mall in contextul COVID-19. Studiu Reveal Marketing Research
1 din 3 romani au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 03 Februarie 2021
 1 din 3 romani (33%) au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021, iar 1 din 2 (48%) spun ca au aflat de liberalizarea pietei in ultimele 4 luni din 2020, releva un studiu Reveal Marketing Research. Mai mult 1 din 2 romani (54%) au aflat de la TV.
Plata tarzie nu este inteligenta. Este iresponsabila. Pozitie globala a asociatiilor agentiilor de publicitate
Vineri, 22 Mai 2020
 „Termenele lungi de plata adesea produc consecinte, inclusiv relatii tensionate cu furnizorii. Reducerea flexibilitatii si cresterea preturilor influenteaza negativ modelele de business si mijloacele de trai ale jucatorilor mai mici din lantul de servicii de marketing. Astfel de companii nu pot functiona ca...
Telekom Romania pastreaza nivelul investitiilor in comunicare din 2019 si in 2020. Andreas Elsner anunta oferta de iarna Telekom.
Joi, 14 Noiembrie 2019
 Compania anunta oferta de iarna. Smartphone-uri la 0 euro, televiziune cu 50% reducere sase luni si HBO gratuit pe tot anul
Arctic lanseaza campania Efectul Arctic printr-un parteneriat cu MagiCAMP
Joi, 14 Noiembrie 2019
 Arctic lanseaza campania Efectul Arctic printr-un parteneriat cu MagiCAMP, asociatia care vine in ajutorul...
Telekom Romania lanseaza Mobil Nelimitat, disponibil si in reteaua de magazine Mega Image si Shop&Go. Deschidere pentru alte parteneriate.
Vineri, 05 Iulie 2019
Intrebati de AdPlayers daca parteneriatul ar putea duce si spre vanzarea terminalelor mobile, atat Andreas Elsner, Director Executiv Comercial – Segment Rezidential, Telekom Romania cat si Adrian Nicolaescu, VP marketing, comunicare si sustenabilitate Mega Image au subliniat ca actuala colaborare reprezinta si o...
Numire la varful GMP + WEBSTYLER. Cu 20 de ani in marketing si comunicare, Ondina Olariu este noul Client Service Director
Miercuri, 06 Martie 2019
Ondina Olariu are experienta atat de partea clientului, ca Senior Regional Marketing Manager la Vodafone, cat si de agentie ca Business Director la Geometry Global. In cariera sa, Ondina Olariu a coordonat comunicarea pentru branduri ca Coca-Cola, P&G Romania & Balkans, Danone Global, GSK Romania, British America...
Telekom simplifica oferta rezidentiala cu 5-5-5 euro si 6 luni Netflix gratis. Campanie Leo Burnett, Media Investment, Bakers si V and O Communication
Luni, 03 Decembrie 2018
 Operatorul de servicii pune accent pe continutul neliniar, ce reprezinta la 68 % pe pietele cu acces la Internet mai mare. Segmentul tanar din Romania este deja pe continut neliniar in proportie de 60%
Cel mai mare furnizor de solutii pentru amenajari spatii de birouri, COS Romania a ales Perceptum pentru gestionarea comunicarii digitale
Miercuri, 21 Noiembrie 2018
„Pentru a transmite acest mesaj eficient aveam nevoie de o strategie coerenta de comunicare in mediul online si de un concept relevant pentru clientii nostri. Perceptum a inteles perfect punctele noastre de diferentiere si le-a tradus intr-o campanie unitara si autentica.”, a precizat Roxana Tanasa, Marketing Responsible COS...
Management local nou la Brandient. Cristina Micu este noul Managing Director, Brandient Romania
Vineri, 19 Octombrie 2018
Cristina Micu, adauga reprezentantii companiei, aduce in Brandient una dintre cele mai autentice si convingatoare experiente profesionale de marketing si comunicare pe piata locala, dupa mai mult de o decada ca Director Marketing & Customer Strategy pentru ING Bank Romania — si cu o notabila experienta...
Despartire la varful digitalului Ringier. Claudiu Ilioiu, Head of Digital, Ringier Romania pleaca din trust
Joi, 02 August 2018
 Claudiu Ilioiu, Head of Digital, Ringier Romania, se desparte de trustul de media de origine elvetiana, condus de Mihnea Vasiliu.
''Romania va avea una dintre cele mai dure legislatii GDPR, atat din prisma reglementarilor de lucru, cat si din perspectiva valorii amenzilor ce vor fi aplicate'' Ciprian Dron, Unity Group
Marti, 22 Mai 2018
„Noile reglementari GDPR (General Data Protection Regulation, en) au creat, pe de o parte, un pol de stress organizational si financiar companiilor, pe de alta parte avem abordari ale problematicii GDPR din doua mari puncte de vedere: juridic si tehnic - IT & software”
Radu Florescu a vandut. Cheil Worldwide a achizitionat pachetul majoritar Centrade Integrated
Luni, 07 Mai 2018
 "Ne bucuram sa fim cu adevarat integrati in reteaua Cheil. Colaborarea noastra din ultimii doi ani a produs rezultate importante pentru clientii nostri si ne dorim ca pe viitor sa devenim tot mai vizibili in regiune, in zona de marketing digital.” a spus Radu Florescu, CEO Centrade Integrated,
Safety Awards 2017 a desemnat castigatorii din peste 30 de studii de caz inscrise
Marti, 19 Decembrie 2017
 Aflata la cea de-a doua editie, printre companiile care au inscris studii de caz in competitia Safety Awards s-au numarat Ansel, Apa fara Plastic, BLS, Caroli Foods Group, Draeger Romania, EDPR Romania, Holcim Lafarge Romania, Iasisting Grup, Lanzi-Safety System, Monsanto Romania, Omniasig Vienna Insurance Group,...
« 1 2 3 4 5 »