Rezultatele cautarii dupa : "market"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 23 Ianuarie 2023
Potrivit unui Studiu Reveal Marketing Research, 45% dintre cei angajati au punte intre weekend si ziua de 24 Ianuarie, in timp ce 55% vin la serviciu luni, 23 ianuarie. Marea majortitate a romanilor aloca, in medie, un buget de 593 RON de persoana in minivacanta, in timp ce tinerii cu varste cuprinse intre 18-34...
Miercuri, 11 Ianuarie 2023
Conform celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, anul ce tocmai s-a incheiat a fost cel mai satisfacator pentru cei mai multi dintre romani (54%) in comparatie cu 2020 (24%) si 2021 (22%) – ani puternic marcati de restrictiile cauzate de pandemie.
Marti, 20 Decembrie 2022
La nivel National, aproape 3 milioane de telespectatori au urmarit, in medie, partida desfasurata in intervalul 17.00 – 19.55. Meciul a pozitionat TVR 1 in fruntea topului audientelor cu un indice de audienta (rating /Rtg) de 16,4% si o cota e piata (Share / Shr) de 36,3%, triplu fata de urmatoarea...
1 din 3 europeni, expusi la riscuri cu impact direct asupra sanatati, cauzate de mediul inconjurator
Luni, 19 Decembrie 2022
- Conform ultimului studiu Healthy Homes Barometer din 2022, 1 din 3 europeni este expus la riscuri cu impact direct asupra snttii si bunstrii individuale, cauzate de un mediu interior cu probleme, cum ar fi lipsa luminii naturale, a cldurii, zgomotul excesiv sau umezeala si mucegaiul, nunta...
Marti, 29 Noiembrie 2022
Desi sarbatoarea nationala preferata de cei mai multi romani din mediul urban este ziua de 1 Ianuarie – Anul Nou (36%), Ziua Nationala a Romaniei ocupa pozitia a doua, considerata sarbatoarea nationala preferata de 30% dintre respondenti. Pentru persoanele peste 55 de ani, 1 Decembrie ocupa pozitia 1 in topul...
Vineri, 25 Noiembrie 2022
Romanian PR Award XX si-a desemnat castigatorii. GRF+ a fost desemnata „Agentia de PR a Anului” in cadrul celei de-a XX-a editii a competitiei Romanian PR Award care si-a anuntat laureatii intr-o gala festiva desfasurata pe joi, 24 noiembrie, la JW Marriott
Marti, 22 Noiembrie 2022
Cel mai important eveniment sportiv al anului – Campionatul Mondial de Fotbal FIFA Qatar 2022 a pozitionat TVR 1 in topul audientelor atat pe durata transmisiei ceremoniei de deschidere, cat si la meciul disputat intre Qatar si Ecuador.
Miercuri, 16 Noiembrie 2022
Studiu Reveal Marketing Research in parteneriat DENT ESTET: 88% dintre respondenti se declara preocupati de sanatatea lor dentara. 8 din 10 participanti la studiu declara ca au vizitat medicul stomatolog cel putin o data, in ultimul an. Creste interesul pentru serviciile de estetica dentara. Aproape 50% dintre...
Miercuri, 21 Septembrie 2022
Intr-o perioada importanta pentru discutii in spatiul public legate de costurile utilitatilor, in particular a energiei electrice si a gazelor natural, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a afla cum vor face fata romanii la cresterile rapide ale costurilor de intretinere a...
Miercuri, 31 August 2022
In 2021, campaniile promotionale au mentinut ritmul impus de valurile pandemice si au avut o frecventa intensificata in perioadele cu restrictii mai putine, pe perioada de vara, conform unui raport al companiei de comunicare si servicii de marketing Mercury360
Luni, 01 August 2022
Realizat in parteneriat cu Dr. Leventer Centre, Eau Thermale Avene, MagnaPharm Marketing and Sales, MPR Agency, studiul ”Perceptia romanilor si nivelul de cunostinte despre cancerul de piele”, a fost realizat de Reveal Marketing Research, in luna iunie, la solicitarea Fundatiei pentru Sanatatea...
Vineri, 15 Iulie 2022
67% dintre team leaderii din IT sa isi dezvolte noi abilitati de comunicare si relationare cu echipa pentru a pastra un nivel optim de productivitate. In prezent, 8 din 10 team leaderi considera ca provocarile de ordin uman, ce tin de interactiunea dintre oameni, se dovedesc a fi mai greu de gestionat decat cele de...
Miercuri, 13 Iulie 2022
Romanii vor sa aloce in medie un buget de 2,894 RON (586 EURO) pentru intreaga vacanta, dar suma este subestimata cu aproximativ 30%. Per total, 39% din buget va fi alocat pentru cazare, 27% pentru mancare, iar restul sumei se va imparti intre transport (17%) si activitati de divertisment (17%).
Miercuri, 06 Iulie 2022
Rezultatele studiului arata ca 6 din 10 romani sunt ingrijorati in mare masura de toate problemele ecologice asociate domeniului constructiilor care influenteaza calitatea vietii. In prezent, cea mai mare ingrijorare a acestora este legata de eliminarea deseurilor in locuri inadecvate (69%) si de volumul de...
Joi, 30 Iunie 2022
Investitia sustine angajamentul companiei fata de comunitatea locala, oferind tinerilor fara experienta, din zona, posibilitatea de a se forma si descoperi profesional, acum si in viitor, pe masura dezvoltarii regionale a business-ului.
Joi, 10 Martie 2022
83% dintre barbati declara ca femeile apreciaza daca primesc in dar de 8 martie parfumuri, foarte aproape de asteptarile femeilor care in procent de 79% isi doresc sa primeasca parfum, conform datelor celui mai recent studiu Reveal Marketing Research.
Vineri, 04 Martie 2022
Exemplarul a fost ales pentru a face parte provizoriu din galeria auto exclusivista in baza designului special ce imbina tehnologii sofisticate, de ultima generatie.
Vineri, 15 Octombrie 2021
Aflat la cea de-a noua editie, studiul realizat impreuna cu Unlock Market Research este realizat in baza colectarii si analizei indicatorilor care vizeaza masurarea performantelor de business ale agentiilor de PR si a imaginii pe care acestea o au in randul companiilor cu care lucreaza. Vineri, 17 Septembrie 2021
„In realizarea Barometrului de Influenta in social media, am pornit de la o serie de nevoi concrete: lipsa unui instrument care sa masoare puterea de persuasiune a influencer-ilor romani si identificarea atributelor care determina influenta, impreuna cu variatiile acestora in functie de varsta comunitatilor...
Joi, 02 Septembrie 2021
,,Analiza pe care o facem de 12 ani alaturi de Unlock Market Research ne arata companiile si oamenii care stiu cum sa-si impuna brandul in fata consumatorilor, dar si cat de importante sunt investitiile constante si strategice in branding. Doar asa poti ajunge printre cele mai puternice branduri romanesti.” a...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: