Rezultatele cautarii dupa : "market"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 28 Februarie 2024
Potrivit autorilor cercetarii, scopul principal al studiului a fost de a intelege nevoile emergente si in continua schimbare ale angajatilor din categoria blue collar (cei care lucreaza in domenii fizice sau manuale) si grey collar (cei care imbina elemente ale muncii manuale cu cele de birou).
Marti, 06 Februarie 2024
Potrivit cercetarii, 25% dintre romani declara ca frecventeaza saptamanal sali de fitness, aerobic sau alte locatii similare, observandu-se un interes crescut in randul tinerilor cu varsta cuprinsa intre 18-24 ani (41%) si a celor intre 35-44 ani (33%).
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research: ,,Daca inceputul lui 2023 a venit pe fondul redobandirii libertatilor dupa perioadele de restrictii impuse de pandemie, inceputul lui 2024 a venit pe un fondul incertitudinilor si schimbarilor socio-economice. In acest context, era de asteptat ca romanii sa fie...
1 din 2 romani isi prelungesc cumparaturile daca aud muzica pe placul lor. Reveal Marketing Research
Joi, 14 Decembrie 2023
Magazinele (83%) si mall-urile (48%) sunt principalele destinatii de timp liber ale romanilor
Marti, 28 Noiembrie 2023
O mica parte din colectia de rapoarte de cercetare realizate comercial, cele peste 140 de studii gratuite cuprinse de Reveal Market Resources au fost date publicitatii in ultimii 3 ani de Reveal Marketing Research, companie de cercetare cu peste 15 ani de experienta pe piata de profil din Romania.
Luni, 27 Noiembrie 2023
,,Numarul utilizatorilor a crescut cu 13%, semn ca romanii sunt tot mai familiarizati cu mediul online. Per total, a fost o editie cu rezultate optime si asteptate de magazinele online, raportat si la contextul economic actual”, declara Daniel Slavenie, CEO&Partner Limitless Agency.
Vineri, 17 Noiembrie 2023
In perceptia romanilor, eficienta energetica este asociata in cea mai mare masura cu costurile utilitatilor (21%), confortul personal (18%) si sanatatea individuala (17%).
Vineri, 06 Octombrie 2023
„Ne dorim sa construim relatii de durata cu clientii nostri, sa-i provocam cu modul nostru inovator de a privi comunicarea, iar brandul Grampet ne ofera aceasta oportunitate. Vom integra viziunea noastra asupra brandului in noua strategie de comunicare unitara, la nivel de grup, pentru a creste...
Vineri, 22 Septembrie 2023
Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: “Observam ca tendintele generale reflecta o crestere a constientizarii fata de nevoia de a proteja mediul inconjurator, dar in acelasi timp ne confruntam si cu o crestere a incertitudinilor ce planeaza asupra impactului real al produselor si practicilor...
Luni, 11 Septembrie 2023
Consumul de mancare nesanatoasa ajunge sa-i coste dublu pe tinerii care nu se apreciaza suficient. In ceea ce priveste shopping-ul, acestia isi cumpara de doua ori mai multe obiecte prin care isi pot afirma statutul, precum haine, incaltaminte sau gadgeturi, si cheltuiesc cu 30% mai mult pentru acestea fata de...
Luni, 11 Septembrie 2023
Dupa mai mult de patru trimestre consecutive de inflatie, consumatorii au devenit mult mai calculati si pragmatici cu cheltuielile si cumpara mai putin ori cauta mai des preturile mici ale marcilor private, ale magazinelor de discount sau ale produselor la promotie.
Marti, 05 Septembrie 2023
80% dintre romani apreciaza valoarea unei locuinte prin valoarea costurilor de intretinere, Eficienta energetica este un atribut principal al casei ideale pentru 67% dintre romani iar 84% dintre romani considera ca materialele de zidarie utilizate la constructia locuintei favorizeaza mentinerea confortului...
Marti, 01 August 2023
“Este un program in care toate partile implicate au de castigat,” afirma Magda Amarie, Directorul Operational care coordoneaza activitatea magazinelor Partener Profi. “Clientii se bucura de o atmosfera mai placuta si servicii mai bune la cumparaturi, sefii de magazin partener ajung, cu garantii...
Vineri, 07 Iulie 2023
Topul surselor de informare accesate de romani este alcatuit din televiziune (70%), social media (68%) si presa online (56%), iar durata medie petrecuta de cei mai multi dintre romani pe social media, la TV sau ascultand radio este de 1-3 ore pe zi.
Vineri, 19 Mai 2023
Expozitia poate fi vizitata de luni pana vineri in intervalul 12:00–22:00, iar in weekend intre orele 10:00–22:00 pana duminica, 28 mai. Accesul este gratuit si se face in baza unei rezervari prealabile sau direct, la intrare.
Miercuri, 10 Mai 2023
Videoclipurile pe YouTube (45%), site-urile magazinelor de bricolaj (40%) si sfaturile din partea cunoscutilor (40%) sunt principalele surse de informare la care apeleaza romanii pentru a se descurca singuri cu amenajarile si renovarile propriilor case
Miercuri, 03 Mai 2023
Potrivit cercetarii, 50% dintre angajatii romani cunosc salariile colegilor de munca, iar 38% dintre cei ce nu le cunosc ar vrea sa detina informatii in acest sens
Marti, 28 Martie 2023
Cei mai multi dintre romani obisnuiesc sa cumpere cel mai des ambalaje de 2l (60%) sau 5l (56%), urmate de cele de 1l si 0.5l, ambele inregistrand scoruri de 36%. Generatia Z (18-24 ani) manifesta un interes mult mai ridicat in a cumpara cantitati mai mici de 0,5l (57%) sau 1l (64%), aceasta fiind si categoria de...
Luni, 06 Martie 2023
Cernatescu va co-preda modulul EXPAND YOUR HORIZONS pentru INDE Executive MBA la Bucharest Business School si va co-preda, de asemenea, Modulul Strategie de Afaceri si Agilitate pentru Business Development & Leadership in an International Context, Executive Certificate, organizat in Bucuresti, Varna si...
Luni, 23 Ianuarie 2023
Pentru a sustine cresterea accelerata, compania Biz Agency, care editeaza Revista Biz, i-a desemnat ca parteneri asociati pe Gabriel Barliga, Redactor Sef Revista Biz, si pe Lelia Petrescu, Marketing Director, care vor face parte din echipa de management, alaturi de ownerul Biz, Marta Usurelu.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: