Rezultatele cautarii dupa : "market"
Ordonare dupa: data / relevanta  
AdEvolution vrea 5,6 Mil. EUR
Vineri, 23 Februarie 2007
Val Voicu (foto), General Manager la AdEvolution estimeaza, pentru AdPlayers, ca īn 2007 piata de publicitate online va fi de 8 milioane de euro iar compania "īsi mentine obiectivul ambitios propus anul de trecut de a detine 70% market share (cota de piata n.r.)"
Licitatia West Park a ales la Tempo
Miercuri, 21 Februarie 2007
Tempo Advertising a fost selectata sa comunice pentru West Park, īn urma unei licitatii Rom-Canada Group organizate īn noiembrie 2006, agentia asigurānd, īncepānd din 2007, servicii integrate de comunicare – ATL, BTL si PR. 
Scoala IAA da meditatii cu 10 EUR, ora
Joi, 15 Februarie 2007
Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezentānd aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP avāndu-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)
Promotia Glade a dat Mini One-ul
Luni, 29 Ianuarie 2007
Campania "Alegi ce-i mai bun, cāstigi ce-i mai bun" si-a desemnat cāstigatorii si a decernat joi, 25 ianuarie 2007, marele premiu al promotiei Glade - un autoturism Mini One Seven
Brand Management vrea 300 - 400 mii EUR de pe piata indoor din Bulgaria
Luni, 15 Ianuarie 2007
"Urmarim īnfiintarea Brand Management Ungaria(la  Budapesta) si Cehia( la Praga)", mai spune Laurentiu Jinga (foto), Director General al companiei de indoor, care estimeaza īn anul 2007 pentru compania din Romānia o cifra de afaceri de 1 mil. Euro, īn crestere cu 35% fata de anul trecut
Audientele medii TV din decembrie
Luni, 15 Ianuarie 2007
Cifrele de audienta medii ale televiziunilor - indici de audienta (rating) si cota de piata (market share, share), citate de ARMA din Serviciul National de Audienta TV, pentru perioada 1- 31 decembrie 2006, toata ziua (whole day), Univers National si Urban, īn rāndul persoanelor cu vārsta peste 4 ani
Pepsi a īndraznit mai mult cu ProFM
Joi, 04 Ianuarie 2007
Am strāns cei mai buni DJ si cei mai tari petrecareti pentru cel mai cool Revelion organizat vreodata īn Romania, a spus Dana Iordache - Senior Brand Manager PepsiCo, vorbind despre Revelionul organizat īn Trenul Pepsi Express, alaturi de ProFM
United a lansat, pentru retaileri, mall-ul Liberty Center, care va fi gata īn 2008
Joi, 07 Decembrie 2006
Contul a fost cāstigat īn luna mai 2006, dupa o licitatie la care au mai participat, potrivit United,  īnca 2 agentii, United demarānd recent, pentru retaileri, campania de lansare a mall-ului Liberty Center, programat sa fie predat la cheie īn 2008
EFFIE Romania pune 1000 EUR pe capul campaniei de comunicare
Luni, 04 Decembrie 2006
Organizatorii festivalului EFFIE Awards Romānia 2007 au decis sa deschida competitia eficientei īn publicitate cu un concurs premiat cu 1000 EUR pentru dezvoltarea creativa a campaniei de comunicare destinat agentiilor membre IAA si RAAA, altor agentii, freelanceri, studenti si oameni din industrie
Catavencu face peste 30% din volumul de business al Realitatea Media
Miercuri, 29 Noiembrie 2006
General Manager la Divizia de Publishing, Dragos Stanca (foto) estimeaza ca Grupul Catavencu, inclusiv Guerrilla, concentreaza peste 30% din volumul total de business al Realitatea Media, trust din care mai fac parte, printre altele, si posturile de televiziune Realitatea Tv si The Money Channel
Skepsis Advertising a avut un buget de 2 milioane EUR pentru Metro Expo
Vineri, 10 Noiembrie 2006
Prima megaexpozitie din Romania pentru specialistii din Alimentatie dupa cum o numesc  organizatorii evenimentului de la Skepsis Advertising a avut loc la Romexpo, pe 10.000 de metri patrati si a fost construita cu 400 de oameni, īn 7 zile
Willkommen acasa! la Friends
Miercuri, 01 Noiembrie 2006
"Cea mai mare agentie mica " a cāstigat strategia de comunicare pentru primele proiecte real-estate Tiriac Imobiliare, dezvoltatorul din grupul Tiriac Holdings, campania de promovare pentru "Residenz – Cartierul german", semnata de Friends Advertising, urmānd sa fie derulata sub sloganul "Willkommen acasa!"
John Griffiths face Planning īn Romania
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Unul dintre cei mai respectati profesionisti īn Account Planning din lume revine la Bucuresti la invitatia IAA Romānia, costul biletului fiind 190 EUR pentru membrii IAA si 220 euro pentru non –membri
Juriul Internetics 2006
Miercuri, 02 August 2006
Ieri au īnceput īnscrierile īn festivalul digital autohton, īn juriu fiind cooptati Catalin Marin, Bogdan Naumovici, Dragos Novac si Stefan Liute - pentru Web Promo, Mircea Turcan, Dragos Novac, Andrei Postoaca si Ion Puspurica, - pentru competitia Web Space si, pentru Web Graphic, Eric Jordan, Daniel Schutzsmith, Bogdan Naumovici, Catalin Marin, Mircea Turcan
Finlandia Midnight Sun cu Y&R/Team
Miercuri, 02 August 2006
Potrivit lui Fady Zaidan, Market Manager Brown-Forman Romania, pe langa evenimentul Finlandia Midnight Sun, organizat cu Y&R/Team, "mixul de comunicare include activitati BTL in barurile si cluburile din marile orase sustinute de site-ul Nights.ro si emisiunea TV Euforia Midnight Sun Tour"
Hallmark vrea felia din Romānia
Marti, 01 August 2006
Pe o piata a canalelor internationale estimata de catre Arbomedia, īn acest an, la 6,5 - 7 milioane EUR, regia condusa de Serban Ciusca va reprezenta, de la 1 septembrie, vānzarile si biroul de marketing al canalului de filme si seriale Hallmark
Discovery Channel Romania versus National Geographic Romania
Luni, 24 Iulie 2006
Lansarea semnalului Discovery Channel dedicat exclusiv publicului din Romania a oferit agentiilor si o confruntare intre performantele de audienta Discovery Channel versus National Geographic 
Raportul Agentiilor Media din Romania (Proiectie 2006, cifre definitive 2005)
Vineri, 14 Iulie 2006
Pentru prima data in industria publicitatii romanesti de dupa 90, piata agentiilor de media autohtone este transparenta evaluarilor RECMA - cea mai importanta companie mondiala de cercetare de profil, in industria agentiilor de media
Raportul Mondial al Retelelor de Media (Proiectie 2006)
Vineri, 14 Iulie 2006
RECMA, singura companie de cercetare care investigheaza industria de media la nivel global, face cunoscut clasamentul mondial al retelelor de agentii de media, pe baza investigatiilor din intreaga lume, inclusiv Romania (iulie 2006)
Eltrix vrea 7.5 milioane EUR
Marti, 27 Iunie 2006
"Suntem o companie matura, lider de piata in Romania si deja un nume in zona Balcanica si nu numai", afirma, la 15 ani de la infiintare, Ana-Maria Ionescu (foto), General Manager Eltrix, companie care acopera 4 mari categorii de materiale de comunicare- Retail Branding, POSM, Outdoor, Special Projects