Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 10 Septembrie 2024
Romanii s-au relaxat. 55% nu mai vad infectarea cu Covid-19 ca pe o amenintare. Reveal Marketing Research
Miercuri, 07 August 2024
56% dintre turistii romani si-au planificat vacantele de vara anul acesta in perioada de varf a sezonului (Iulie-August), cu 9% mai putin comparativ cu anul trecut.
Luni, 29 Iulie 2024
Potrivit rezultatelor cercetarii, specialistii incurajeaza initiativele ecologice in constructii, un exemplu relevant in acest sens fiind utilizarea materialului de constructie BCA, ideal pentru a construi o locuinta ecologica, moderna si eficienta energetic.
...Joi, 11 Iulie 2024
76% dintre romani simt ca productivitatea la locul de munca scade in zilele cu temperaturi ridicate, iar 71% se simt mai irascibili in astfel de perioade.
Vineri, 28 Iunie 2024
Rezultatele studiului releva ca, in viziunea profesionistilor in constructii, BCA-ul reprezinta un exemplu perfect de material de constructie esential in contextul modernitatii datorita versatilitatii, eficientei energetice si impactului redus asupra mediului.
Marti, 18 Iunie 2024
Cercetarea si-a propus sa afle mai multe detalii despre atitudinile si comportamentele romanilor in ceea ce priveste Sistemul de Garantie-Returnare a ambalajelor bauturilor imbuteliate, care a devenit functional incepand cu sfarsitul anului trecut (30 noiembrie 2023).
Miercuri, 29 Mai 2024
56% dintre parintii romani declara ca dinamica familiei s-a imbunatatit odata cu aparitia copiilor, in timp ce 28% considera ca aceasta s-a inrautatit, arata cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research, care si-a propus sa afle mai multe detalii despre motivatiile, perceptiile si sentimentele...
Miercuri, 15 Mai 2024
Principalele surse de stres in randul angajatilor includ volumul mare de munca (42%), plafonarea salariului (33%), preluarea excesiva de responsabilitatilor (33%) si interactiunea cu clienti dificili (24%).
Miercuri, 24 Aprilie 2024
Reprezentantii Generatiei Z (18-24 ani) risipesc cele mai multe alimente din cauza achizitionarii excesive de produse (57% vs. 47% total esantion).
Marti, 09 Aprilie 2024
Doar 4 din10 romani din mediul urban care obisnuiesc sa tina post sunt motivati de credinta in Dumnezeu, arata cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research care si-a propus sa identifice, cat, cum si de ce postesc romanii, urmarind diferente in comportamentele si atitudinile acestora comparativ cu...
Vineri, 29 Martie 2024
Aproape 4 din 5 romani considera ca venirea pe lume a unui copil reprezinta principalul moment de implinire in viata, fiind totodata o experienta care, pentru 61% dintre romani, e precedata de un nivel ridicat sau foarte ridicat de teama.
Marti, 19 Martie 2024
Potrivit studiului, in scenariul in care un prieten bun fura din cauza situatiei financiare precare in care se afla, 53% dintre romani ar alege sa-l indeparteze din vietile lor, 30% l-ar acoperi si nu ar discuta cu nimeni despre acest aspect, iar 17% ar informa autoritatile.
Vineri, 08 Martie 2024
„Obiectivul meu principal este axat pe dezvoltarea si implementarea viziunii strategice a companiei, promovand o cultura a excelentei si identificand tendintele din piata pentru a stimula cresterea business-ului”, a spus Roxana Monica Vilcu, Country Manager pentru Romania al 4services Group
Miercuri, 28 Februarie 2024
Potrivit autorilor cercetarii, scopul principal al studiului a fost de a intelege nevoile emergente si in continua schimbare ale angajatilor din categoria blue collar (cei care lucreaza in domenii fizice sau manuale) si grey collar (cei care imbina elemente ale muncii manuale cu cele de birou).
Marti, 06 Februarie 2024
Potrivit cercetarii, 25% dintre romani declara ca frecventeaza saptamanal sali de fitness, aerobic sau alte locatii similare, observandu-se un interes crescut in randul tinerilor cu varsta cuprinsa intre 18-24 ani (41%) si a celor intre 35-44 ani (33%).
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research: ,,Daca inceputul lui 2023 a venit pe fondul redobandirii libertatilor dupa perioadele de restrictii impuse de pandemie, inceputul lui 2024 a venit pe un fondul incertitudinilor si schimbarilor socio-economice. In acest context, era de asteptat ca romanii sa fie...
1 din 2 romani isi prelungesc cumparaturile daca aud muzica pe placul lor. Reveal Marketing Research
Joi, 14 Decembrie 2023
Magazinele (83%) si mall-urile (48%) sunt principalele destinatii de timp liber ale romanilor
Marti, 28 Noiembrie 2023
O mica parte din colectia de rapoarte de cercetare realizate comercial, cele peste 140 de studii gratuite cuprinse de Reveal Market Resources au fost date publicitatii in ultimii 3 ani de Reveal Marketing Research, companie de cercetare cu peste 15 ani de experienta pe piata de profil din Romania.
Luni, 27 Noiembrie 2023
,,Numarul utilizatorilor a crescut cu 13%, semn ca romanii sunt tot mai familiarizati cu mediul online. Per total, a fost o editie cu rezultate optime si asteptate de magazinele online, raportat si la contextul economic actual”, declara Daniel Slavenie, CEO&Partner Limitless Agency.
Vineri, 17 Noiembrie 2023
In perceptia romanilor, eficienta energetica este asociata in cea mai mare masura cu costurile utilitatilor (21%), confortul personal (18%) si sanatatea individuala (17%).
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: