Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 02 Iunie 2005
Cu o cota de piata (market share) de 5.5%, Radio Guerrilla conduce, potrivit reprezentantilor sai, in topul audientei radio bucurestene cu varste cuprinse intre 25 si 35 de ani
Miercuri, 25 Mai 2005
Mixul de media al campaniei de imagine pentru Universitatea Europeana Dragan contine o puternica componenta locala in toata zona Banatului
Luni, 23 Mai 2005
Agentia a dezvoltat campania “Apetisamba – Carnavalul gusturilor” pentru American Restaurant System
Miercuri, 18 Mai 2005
Noul cotidian de sport va fi condus de Andi Vilara – director al ziarului si de Marius Mitran – redactor sef, vinde publicitatea prin ARBOmedia si face PR cu GMP/MAP
Duminca, 24 Aprilie 2005
Promotia de Pasti semnata de Publicis Romania se desfasoara intre 20 si 30 aprilie pe internet si pe radio la Pro FM si Guerrilla
Joi, 14 Aprilie 2005
Agentia vrea sa faca brandul de vopsea “cel mai cunoscut si mai vandut brand din categorie”
Luni, 11 Aprilie 2005
British Airways spune pana in luna iunie ca “Londra se vede mult mai aproape”
Joi, 07 Aprilie 2005
Festivalul merge pe 7 categorii si inchide inscrierile in preajma Sarbatorilor de Pasti
Vineri, 18 Februarie 2005
Directoarea executiva a agentiei, Oana Dusca, a declarat odata cu lansarea campaniilor Guzu Chim ca agentia vrea sa isi contureze “un profil puternic de agentie full service”
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: