Rezultatele cautarii dupa : "marea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
The Practice īsi prezinta echipa, cu experienta comuna de la Ogilvy PR
Sambata, 25 Noiembrie 2006
Agentia de relatii publice The Practice anunta primele resurse umane: Gabriela Lungu (foto) - Managing Partner, Stefania Stavrositu - Senior Consultant, Alina Mincan – Consultant, Marta Togan - Junior Consultant, toata echipa avānd ca experienta de lucru comuna Ogilvy PR – companie unde Gabriela Lungu a fost Managing Director
Cāstigatorii Romanian PR Award 2006
Joi, 09 Noiembrie 2006
Cele 4 premii de aur, 5 premii de argint, 4 premii speciale si 10 premii pentru studenti au fost īnmānate de catre membrii juriului, īn cadrul ceremoniei festive PR Award Gala Night
Fost MD Optimedia deschide Media Hub
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Sorin Doru, fostul Managing Director al agentiei Optimedia Romania a lansat de curand Media Hub Consultants, propriul proiect de consultanta in media, dupa 10 ani petrecuti in Focus Advertising (acum Publicis Romania) si mai apoi agentia de media din grupul condus de Teddy Dumitrescu
Albert Nica conduce creatia Ogilvy
Luni, 16 Octombrie 2006
Unul dintre fostii directorii de creatie de la D’Arcy si avānd 12 ani īn industria de publicitate, Albert Nica va conduce activitatea creativa a īntregului grup si va realiza o reorganizare din punct de vedere al structurii echipei din pozitia de Executive Creative Director
Evolutie Logan, by Graffiti BBDO
Miercuri, 11 Octombrie 2006
Intitulata Evolutie, campania de lansare pentru noul model Dacia, apartinānd grupului Renault este axata īn principal pe spotul cu acelasi nume si se deruleaza prin Media Direction, agentia de media din grupul de comunicare condus de Dan Moraru
Vodafone trage internet 3G Broadband
Vineri, 06 Octombrie 2006
Romānia este cea de-a 9 a divizie Vodafone si cea de-a 7-a din Europa care lanseaza 3G Broadband - o solutie de conectare mobila performanta care asigura viteze de pāna la 1.4 Mbps, de 4 ori mai mult decāt viteza furnizata de 3G
Seful Imagoo pleaca, dar ramāne actionar
Joi, 05 Octombrie 2006
Iulian Trasa (foto) cel care a fondat revista imagoo, a ales un post de marketing, destul de legat de piata de publicitate, mai ales de cea outdoor indoor, la Cocor, conducerea portalului de imagine si comunicare fiind asigurata de Marius Pahomi, Business Development Manager CEE, Vodanet Media, si unul din initiatorii IAB Romānia
Action Global Communication a cāstigat Emerging Romania
Vineri, 29 Septembrie 2006
Compania de PR condusa de Ruxandra Mateescu (foto) a devenit agentia de Relatii Publice a grupului britanic Oxford Business Group (OBG), pentru care va realiza si implementa campania de comunicare corporate a grupului britanic precum si pe cea a brandului Emerging Romania
277 īnscrieri din Romānia la Golden Drum, dupa o prima strigare
Miercuri, 13 Septembrie 2006
Cu un numar de 277 de īnscrieri īn festival, la o prima strigare, fata de cele 268 de anul trecut, agentiile romānesti sunt īn stare sa bata Ad’Or-ul la Portoroz, dupa ce turismul din Bulgaria si Romānia a īncasat o grea lovitura anul trecut, cu cei 1500 de participanti la festivalul de publicitate
TV K Lumea se muta la parintii PrimaTV, KissFM si MagicFM
Miercuri, 06 Septembrie 2006
SBS Broadcasting Sąrl a anuntat ca Amerom Television, detinuta īn proportie de 100% de catre SBS īn Romānia, a finalizat achizitia postului TV K Lumea, liderul de audienta al posturilor TV muzicale, potrivit oficialilor trustului de media
SMI vrea 25% din publicitatea online
Miercuri, 30 August 2006
Eveline Fabritius, Managing Partner, Splendid Media Interactive, companie care vinde publicitate online pentru Grupul Catavencu, Neogen, Vodanet Media si Magnetique Marketing, mai apreciaza ca piata de publicitate online din Romānia se cifreza īn acest an la 5,5 milioane EUR si ca va atinge cota de 7,5-8 milioane EUR, īn 2007
Va fi incitant sa lucrez īn ilegalitate  Marius Ursache, Grapefruit
Vineri, 25 August 2006
Pornind de la initiativa SDPR de legiferare a designului, Marius Ursache, Chief Creative Officer si cofondator al companiei Grapefruit, una dintre cele mai importante companii de consultanta de brand si design interactiv din Romānia, motiveaza de ce nu mai vrea sa fie designer si ar fi incitant sa lucreze īn "ilegalitate"
Wal-Mart, la raft cu Saatchi & Saatchi X
Joi, 24 August 2006
Reteaua de magazine Wal-Mart Stores, Inc. a numit Saatchi & Saatchi X (birourile Springdale, Arkansas) pentru a coordona serviciile de Comunicare in-store, shopper marketing si strategie de comunicare
Sase piete Burger King, la Initiative
Marti, 22 August 2006
Īn prezent, reteaua de media Initiative se ocupa de operatiunile de cumparare si planificare de media pentru Burger King din Olanda, Mexic si Spania, la care se vor adauga si Germania, Suedia si Marea Britanie
Alfonso Rodés Vilį este noul CEO MPG
Vineri, 04 August 2006
Alfonso Rodés Vilį  (44 ani) este noul Chief Executive Officer (CEO) al retelei de media MPG, care īl īnlocuieste pe predecesorul sau, din aceesi familie - Fernando Rodés Vilį, devenit CEO Havas, grupul de comunicare din care face parte si MPG
Peroni, īn Summer Ambientalia
Joi, 03 August 2006
Seria evenimentelor marca Ambientalia, prezentate de Peroni Nastro Azzurro se desfasoara, timp de sase saptamāni, la Mamaia, contul de comunicare fiind īn portofoliul Mercury Promotions - agentie de brand, inclusiv proiecte speciale precum Ambientalia si Zenith Media -  serviciile de media
Branding & Rebranding pentru studenti
Marti, 01 August 2006
Prime Romānia, filiala romāna a Asociatiei Europene a Studentilor la Relatii Publice si Comunicare organizeaza īn aceasta saptamāna congresul european "Branding & Re-branding. Thinking out of the Box."
CIEL muta contabilitatea la Selenis
Miercuri, 19 Iulie 2006
Cu o experienta pe piata romaneasca de software de gestiune si contabilitate inca din 1991 si peste 20 000 de clienti, CIEL Romania a ales agentia de consultanta in comunicare online sa comunice un program de premii adresat tinerilor antreprenori, pe care compania il va lansa la sfarsitul lunii iulie
100.000 EUR pentru noile spoturi Ursus
Marti, 18 Iulie 2006
Costurile fac parte dintr-o investitie mai mare facuta de URSUS atat pentru schimbarea sticlei cat si pentru promovarea ei si care se ridica la 4 milioane de EUR, campania de promovare fiind semnata de Publicis Romania si derulata de ZenithMedia pe  TV, OOH in Bucuresti si pe litoral, BTL pe litoral, presa precum si posm
SUA schimba pe Fotbal European?
Duminca, 02 Iulie 2006
Aproximativ 4 milioane de iubitori ai fotbalului din SUA au urmarit cu interes primele 29 de transmisii ale Cupei Mondiale 2006, in crestere de la cei 2 milioane de telespectatori din 2002 si aproape la nivelul din Marea Britanie, cu o audienta medie pe meci de 4,3 milioane