Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 22 Aprilie 2024
Competitia isi propune sa identifice si sa premieze cele mai atractive si inovative destinatii turistice din Romania, contribuind astfel la promovarea patrimoniului cultural si natural al tarii.
Marti, 21 Mai 2019
Evenimentul a avut loc in parcul eolian CEZ si marcheaza atat colaborarea cu festivalul Neversea, cat si inceputul unui parteneriat „verde” intre festival si Grupul CEZ.
Joi, 07 Martie 2019
Motivand odihna ca fiind esentiala in orice performanta, Dormeo ii asigura concurentului toate cele necesare pentru un somn sanatos.
Miercuri, 14 August 2013
Mihai Craiu, presedintele si fondatorul Media Consulta International, a afirmat pentru adplayers ca agentia are mandat Federatia Romana de Box pentru a se ocupa de intreaga organizare a editiei din acest an a Centurii de Aur - de la invitarea sportivilor din cele 20 de tari participante si pana la gasirea sponsorilor care sa acopere cheltuielile pentru aceasta editie, care se ridica la...
Luni, 09 August 2010
“Cat platesti si ce te astepti sa primesti”. Opinie de Calin Diaconu, General Manager, Springer & Jacobi Romania.
Vineri, 23 Iulie 2010
12 tiruri de echipamente si logistica, 7 tiruri de accesorii, fara a lua in calcul cele cu frigidere si bauturi, dau startul sambata, 24 iulie caravanei de 3 camioane care va porni...
Vineri, 09 Ianuarie 2009
Singura competitie internationala a Marii Negre va alinia la start peste 50 de yachturi din Romania, Bulgaria, Ucraina, Rusia, Turcia si estimeaza un buget de desfasurare a competitiei de 100.000 EUR
Luni, 26 Noiembrie 2007
"30,000 de exemplare tiparite si distribuite, promovare pe principalele canalele media, audienta de 312,000 cititori pe editie sunt atuuri ce vor pozitiona aceasta editie printre cele mai bine vandute editii ale National Geographic Romania”, Cezar Burlan, Director Vanzari Publicitate la Sanoma Hearst Romania
Luni, 29 Mai 2006
Derulata sub sloganul "Black Sea Forum – Charting Bright Ideas", campania se desfasoara pe BBC World , Wall Street Journal, Newsweek, Financial Times si este realizata cu sprijinul Friends Advertising - agentie de creatie, Thor Systems -firma consultanta, productia fiind semnata de Media Pro Pictures
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: