Rezultatele cautarii dupa : "mare"
Ordonare dupa: data / relevanta  
4 Ace pune accent pe internet
Luni, 05 Februarie 2007
"Am īnceput o campanie de informare a clientilor agentiei, asupra avantajelor pe care folosirea mediului online le are pentru īmbunatatirea imaginii companiei sau a produsului promovat", sustine Elena Olteanu (foto), General Manager 4 ACE–pr&publicity
Tempo sau Mercury, Cea mai mare agentie de publicitate independenta?
Miercuri, 31 Ianuarie 2007
Īn doua note pentru editori īn comunicate de presa apartinānd companiilor, Mercury Promotions si Tempo Advertising īsi revendica, fiecare, pozitionarea de "cea mai mare agentie de publicitate independenta"
Andreea Carcoreanu, PR & Communication Manager la ARBOmedia pleaca din companie
Marti, 30 Ianuarie 2007
"Aleg sa plec acum pentru ca simt ca este momentul potrivit sa fac un pas īnainte īn cariera mea, urmānd sa ma alatur unei agentii unde voi avea ocazia sa fac PR pentru unii dintre cei mai mari clienti de publicitate", a afirmat Carceoreanu (foto), pentru AdPlayers
Tempo Advertising a cāstigat Sindan
Joi, 25 Ianuarie 2007
Dupa o licitatie cāstigata īn decembrie, agentia condusa de Dragos Grigoriu furnizeaza producatorului de medicamente oncologice Sindan servicii PR, media, BTL si creatie, colaborarea vizānd atāt comunicarea corporativa, cāt si comunicarea de produs, pentru toate brand-urile aflate īn portofoliul companiei
EMI a preluat si Monitorul de Alba
Joi, 25 Ianuarie 2007
Compania de Media, al carei actionar majoritar este EMI Deutschland GmbH, a preluat marca Monitorul de Alba si detine astfel trei cotidiane locale, societatea editānd si Monitorul de Cluj si Monitorul de Sibiu
Mercury Promotions face 3 achizitii
Miercuri, 24 Ianuarie 2007
"Cea mai mare agentie independenta din Romānia", dupa cum o pozitioneaza oficialii agentiei, Mercury Promotions are 140 de angajati si a īnregistrat, anul trecut, o cifra de afaceri de  12 mil. EUR
Silviu Ispas, EMI: Am devenit unul din principalii actori din mass-media locala
Joi, 18 Ianuarie 2007
"Dupa 9 luni de la lansare, am devenit unul din principalii actori din mass-media locala", a declarat Silviu Ispas (foto), reprezentantul European Media Invest īn Romānia, dupa ce compania a preluat de curānd pachetul majoritar (51%) la ziarele Monitorul de Cluj si Monitorul de Sibiu, EMI detinānd deja si pachetele majoritare la cotidianele Ziarul de Iasi si Obiectiv – Editie de Vaslui
Mazda estimeaza triplarea vānzarilor
Luni, 15 Ianuarie 2007
Responsabilii marcii considera Romania ca fiind tara cu cel mai mare potential din regiune si anticipeaza ca anul acesta vānzarile vor ajunge la 1,250 unitati si o cota de piata de 1,2 - 1,4 % fata de cele  376 de unitati comercializate īn 2006 care au reprezentat 0,3 % din piata
Carmen Lixandru va fi MD la MediaCom
Vineri, 12 Ianuarie 2007
Potrivit Media&Marketing Europe, fosta sefa de la Media Direction va conduce operatiunile din Romānia ale agentiei MediaCom Romānia, din pozitia de Managing Director
Evenimentul Zilei plateste caldura Brands&Bears
Vineri, 05 Ianuarie 2007
Campania "Iarna asta īti platim caldura" semnata de Brands&Bears reprezinta prima colaborare dintre agentia de publicitate si Evenimentul Zilei, iar directoarea de creatie spune ca autorii promotiei si-au dorit ceva care "sa iasa un pic din tipare"
Prosoapele GMP invadeaza Coccolino
Vineri, 15 Decembrie 2006
GMP Advertising a creat noua campanie de comunicare pentru Unilever, intitulata "Invazia prosoapelor Coccolino", ce contine un spot TV de 30 sec si activitati instore, spotul fiind difuzat de principalele canale de televiziune
IAA
EFFIE mai asteapta concurentii pentru campania de promovare
Vineri, 15 Decembrie 2006
Organizatorii prelungesc termenul limita pentru Concurentii care se vor īnntrece īn campania de promovare pāna la 8 ianuarie 2007, brief-ul fiind disponibil la www.iaa.ro
Media Galaxy a vāndut, cu 1 Leu, 3000 de produse īn 3 saptamāni
Marti, 12 Decembrie 2006
"Conceptul produsului, si ideea de comunicare, apartin Altex iar campania de comunicare a fost dezvoltata cu sprijinul Leo Burnett", a afirmat, pentru AdPlayers, Ruxandra Voda, Director Marketing la Grupul Altex, referindu-se la Creditul "1 Leu" din reteaua Media Galaxy, demarat īn luna noiembrie
Mos Nicolae a adus 1 an de Itsy Bitsy
Marti, 05 Decembrie 2006
Sarbatorind un an de emisie dar si apropierea Sarbatorilor de Craciun, postul de radio si personajele sale daruiesc 250 de braduti de Craciun copiilor ascultatori de Itsy Bitsy FM
Vino frate la Grupul de Esenta Tare
Marti, 28 Noiembrie 2006
Sub sloganul "Vino frate", Brands&Bears activeaza "Grupul de Esenta Tare",  o campanie pentru berea Stejar de la URSUS Breweries
Propaganda face tezaur de la rusi
Marti, 14 Noiembrie 2006
Agentia de publicitate a obtinut Argint, Bronz si o nominalizare la cea de-a 16-a editie a Festivalului International de Publicitate de la Moscova (MIAF), cel mai important festival de profil din Rusia, īntrecere internationala sustinuta de Asociatia Agentiilor de Publicitate din Rusia
Skepsis Advertising a avut un buget de 2 milioane EUR pentru Metro Expo
Vineri, 10 Noiembrie 2006
Prima megaexpozitie din Romania pentru specialistii din Alimentatie dupa cum o numesc  organizatorii evenimentului de la Skepsis Advertising a avut loc la Romexpo, pe 10.000 de metri patrati si a fost construita cu 400 de oameni, īn 7 zile
GroupM discuta colaborarea operatiunilor de media WPP īn Romānia
Miercuri, 08 Noiembrie 2006
David Lhota, Managing Director, GroupM CEE a afirmat pentru AdPlayers ca structura de media  sub a carei umbrela se afla toate operatiunile de media ale grupului WPP, discuta modul īn care vor colabora īn Romānia companiile din cadrul celei mai mari structuri de media din lume – GroupM, activitatile de media WPP fiind prezente īn Romānia prin MediaCom, MindShare, MediaInsight si...
OgilvyOne concentreaza Olympia
Marti, 07 Noiembrie 2006
Primul brand romanesc de legume si fructe conservate, asa cum īl numeste agentia, se promoveaza printr-un produs flagship - Pasta de tomate cu cea mai mare concentratie de rosii de pe piata (28-30%)
Cable Direct vrea peste 4 milioane EUR īn 2006
Joi, 02 Noiembrie 2006
Regia de vānzari de publicitate Cable Direct dezvolta serviciul 111 ca parte a unui proiect de extindere a serviciilor īn domeniul publicitatii interactive si neconventionale, compania condusa de Vlad Tudosie estimānd īn acest an, pentru toate serviciile, o cifra de afaceri cu 45% mai mare decāt anul trecut cānd īnregistra aproape 10 milioane RON