Rezultatele cautarii dupa : "mare"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 05 Februarie 2007
"Am īnceput o campanie de informare a clientilor agentiei, asupra avantajelor pe care folosirea mediului online le are pentru īmbunatatirea imaginii companiei sau a produsului promovat", sustine Elena Olteanu (foto), General Manager 4 ACEpr&publicity
Miercuri, 31 Ianuarie 2007
Īn doua note pentru editori īn comunicate de presa apartinānd companiilor, Mercury Promotions si Tempo Advertising īsi revendica, fiecare, pozitionarea de "cea mai mare agentie de publicitate independenta"
Marti, 30 Ianuarie 2007
"Aleg sa plec acum pentru ca simt ca este momentul potrivit sa fac un pas īnainte īn cariera mea, urmānd sa ma alatur unei agentii unde voi avea ocazia sa fac PR pentru unii dintre cei mai mari clienti de publicitate", a afirmat Carceoreanu (foto), pentru AdPlayers
Joi, 25 Ianuarie 2007
Dupa o licitatie cāstigata īn decembrie, agentia condusa de Dragos Grigoriu furnizeaza producatorului de medicamente oncologice Sindan servicii PR, media, BTL si creatie, colaborarea vizānd atāt comunicarea corporativa, cāt si comunicarea de produs, pentru toate brand-urile aflate īn portofoliul companiei
Joi, 25 Ianuarie 2007
Compania de Media, al carei actionar majoritar este EMI Deutschland GmbH, a preluat marca Monitorul de Alba si detine astfel trei cotidiane locale, societatea editānd si Monitorul de Cluj si Monitorul de Sibiu
Miercuri, 24 Ianuarie 2007
"Cea mai mare agentie independenta din Romānia", dupa cum o pozitioneaza oficialii agentiei, Mercury Promotions are 140 de angajati si a īnregistrat, anul trecut, o cifra de afaceri de 12 mil. EUR
Joi, 18 Ianuarie 2007
"Dupa 9 luni de la lansare, am devenit unul din principalii actori din mass-media locala", a declarat Silviu Ispas (foto), reprezentantul European Media Invest īn Romānia, dupa ce compania a preluat de curānd pachetul majoritar (51%) la ziarele Monitorul de Cluj si Monitorul de Sibiu, EMI detinānd deja si pachetele majoritare la cotidianele Ziarul de Iasi si Obiectiv Editie de Vaslui
Luni, 15 Ianuarie 2007
Responsabilii marcii considera Romania ca fiind tara cu cel mai mare potential din regiune si anticipeaza ca anul acesta vānzarile vor ajunge la 1,250 unitati si o cota de piata de 1,2 - 1,4 % fata de cele 376 de unitati comercializate īn 2006 care au reprezentat 0,3 % din piata
Vineri, 12 Ianuarie 2007
Potrivit Media&Marketing Europe, fosta sefa de la Media Direction va conduce operatiunile din Romānia ale agentiei MediaCom Romānia, din pozitia de Managing Director
Vineri, 05 Ianuarie 2007
Campania "Iarna asta īti platim caldura" semnata de Brands&Bears reprezinta prima colaborare dintre agentia de publicitate si Evenimentul Zilei, iar directoarea de creatie spune ca autorii promotiei si-au dorit ceva care "sa iasa un pic din tipare"
Vineri, 15 Decembrie 2006
GMP Advertising a creat noua campanie de comunicare pentru Unilever, intitulata "Invazia prosoapelor Coccolino", ce contine un spot TV de 30 sec si activitati instore, spotul fiind difuzat de principalele canale de televiziune
Vineri, 15 Decembrie 2006
Organizatorii prelungesc termenul limita pentru Concurentii care se vor īnntrece īn campania de promovare pāna la 8 ianuarie 2007, brief-ul fiind disponibil la www.iaa.ro
Marti, 12 Decembrie 2006
"Conceptul produsului, si ideea de comunicare, apartin Altex iar campania de comunicare a fost dezvoltata cu sprijinul Leo Burnett", a afirmat, pentru AdPlayers, Ruxandra Voda, Director Marketing la Grupul Altex, referindu-se la Creditul "1 Leu" din reteaua Media Galaxy, demarat īn luna noiembrie
Marti, 05 Decembrie 2006
Sarbatorind un an de emisie dar si apropierea Sarbatorilor de Craciun, postul de radio si personajele sale daruiesc 250 de braduti de Craciun copiilor ascultatori de Itsy Bitsy FM
Marti, 28 Noiembrie 2006
Sub sloganul "Vino frate", Brands&Bears activeaza "Grupul de Esenta Tare", o campanie pentru berea Stejar de la URSUS Breweries
Marti, 14 Noiembrie 2006
Agentia de publicitate a obtinut Argint, Bronz si o nominalizare la cea de-a 16-a editie a Festivalului International de Publicitate de la Moscova (MIAF), cel mai important festival de profil din Rusia, īntrecere internationala sustinuta de Asociatia Agentiilor de Publicitate din Rusia
Vineri, 10 Noiembrie 2006
Prima megaexpozitie din Romania pentru specialistii din Alimentatie dupa cum o numesc organizatorii evenimentului de la Skepsis Advertising a avut loc la Romexpo, pe 10.000 de metri patrati si a fost construita cu 400 de oameni, īn 7 zile
Miercuri, 08 Noiembrie 2006
David Lhota, Managing Director, GroupM CEE a afirmat pentru AdPlayers ca structura de media sub a carei umbrela se afla toate operatiunile de media ale grupului WPP, discuta modul īn care vor colabora īn Romānia companiile din cadrul celei mai mari structuri de media din lume GroupM, activitatile de media WPP fiind prezente īn Romānia prin MediaCom, MindShare, MediaInsight si...
Marti, 07 Noiembrie 2006
Primul brand romanesc de legume si fructe conservate, asa cum īl numeste agentia, se promoveaza printr-un produs flagship - Pasta de tomate cu cea mai mare concentratie de rosii de pe piata (28-30%)
Joi, 02 Noiembrie 2006
Regia de vānzari de publicitate Cable Direct dezvolta serviciul 111 ca parte a unui proiect de extindere a serviciilor īn domeniul publicitatii interactive si neconventionale, compania condusa de Vlad Tudosie estimānd īn acest an, pentru toate serviciile, o cifra de afaceri cu 45% mai mare decāt anul trecut cānd īnregistra aproape 10 milioane RON
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: