Rezultatele cautarii dupa : "marca"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Julius Meinl investeste aproximativ 100.000 euro in poezia din Romania
Marti, 26 Noiembrie 2013
 Cu un buget local estimat pentru acest an la aproximativ 100.000 euro, Katharina Bartas -  International Brand Manager Julius Meinl vede vede piata romaneasca foarte interesanta pentru marca de cafea

Campanie ROM de peste 100.000 de euro. Kandia Dulce intra pe piata biscuitilor cu ROM Sandvis.
Joi, 19 Septembrie 2013
 Desi nu a dezvaluit bugetul de lansare, Gabriela Munteanu, Marketing Director al companiei producatoare a declarat pentru adplayers ca marca de biscuiti ROM Sandvis urmareste succesul batonului de ciocolata ROM care vinde in jur 30 Milioane de unitati pe an
Cont auto de 500.000-1 Mil. EUR schimba agentia. Skoda a plecat de la Frank la Springer & Jacoby.
Marti, 16 Iulie 2013
 Cu investitii in marketing si comunicare cuprinse intre 500.000 si 1 Milion de euro pe an, potrivit estimarilor adplayers, contul de creatie si strategie Skoda a plecat de la Frank Communication la Springer & Jacoby, dupa o licitatie cu 17 prezentari de portofoliu si 5 agentii alese in finala.
De la marketing cu Germanos si Isostar la marketing participativ cu Buzz Store
Marti, 09 Iulie 2013
 Dupa un marketing de tehnologie cu Gerrmanos si marketing de nisa cu produse de nutritie (Isostar, Gerlinea si Modifast, Cereale bio), unul din fondatorii marketingului de nisa al Nutrivita, Adelina Pasat, intra pe piata  seviciilor de marketing participativ sub marca agentiei Buzz Store
Campanie aniversara IAA Worldwide semnata de GMP Advertising
Sambata, 22 Iunie 2013
 GMP Advertising a realizat creatia pentru campania de comunicare aniversara “The Case for Advertising”, initiata de IAA Worldwide si lansata in...
Noul Cosmote. Papaya No Limit.
Marti, 30 Aprilie 2013
 Ajunsa o meserie aproape in pragul rusinii prin desconsiderarea rolului in societate, spotul cu profesoara emotionant surprinsa de urarea elevilor contribuie, alaturi de constructia de imagine a brandului Cosmote, la o alta zidire cu mult mai importanta. Rolul dascalilor in Romania, oameni care, alaturi de...
Dupa 11 ani de PR, a ales copiii
Marti, 19 Martie 2013
 Cu 11 ani de PR la Graffiti, Fundatia Dinu Patriciu, Nissan Romania si Action Global Communication, Diana Gamulescu a intrat in antreprenoriat cu un magazin de produse pentru copii, deocamdata pentru bebelusi. Micolino.ro
Lenjerie de 800 de euro in cosul de cumparaturi? Clientul La Perla, Bucuresti.
Joi, 07 Martie 2013
 Cu vanzari anuale de peste 120 Milioane de euro in magazinele din intreaga lume, marca de lenjerie de lux vinde in Romania de 300.000 euro pe an, iar numarul de clienti se situeaza in jurul cifrei de 30 persoane pe luna, dupa cum au afirmat pentru adplayers oficialii de comunicare ai marcii din Romania.
 
Fiecare marca pe televiziunea ei piere.
Vineri, 08 Februarie 2013
 Vor invata televiziunile sa-si indrepte programele spre un continut de calitate, castigand oamenii si pierzand un client de publicitate sau doi in goana dupa rating? Poate ca da. Mai curand, nu. Sa nu uitam ca televiziunea nu vinde calitatea, ci ratingul.

Primul flash mob comercial cu 450 de artisti din Romania. Productie Romprest de 80-100 mii EUR.
Vineri, 16 Noiembrie 2012
 Creatia semnata de atelierul de productie Sunshine Media, o marca detinuta de Lieberman & Partners, a intrat pe Tv la Romania tv, Antena 1, Antena 3 si B1 TV, insa urmeaza ca in curand sa fie difuzata si de alte posturi

Aveti fani pe Facebook? Va costa. Nu sunt ai vostri.
Luni, 22 Octombrie 2012
 Comunitatile retelei sociale nu apartin producatorilor marcilor: Alex Cernatescu, Infinit: "Comunitatile brandurilor din Facebook nu se mai pot numi owned media."
S-a rupt Money Channel. In MONEY.RO TV si nimic. Cine vinde publicitatea?
Miercuri, 10 Octombrie 2012
 „Publicitatea televiziunii Money.ro sau cum se va numi va fi vanduta tot de DBV Media House”, a mai afirmat una din sursele familiarizate cu ruperea postului in doua.
Priplak trimite PVC-ul la plimbare? Comunicare creativa de la vizual si ambalaje, la abajur pentru Ikea
Sambata, 22 Septembrie 2012

Cu 35% mai usor decat PVC-ul, marca de produse Priplak distribuita Antalis este in prezent vandut in proportie de 55% pentru aplicatiile sale in solutiile POS si Visual communication, 25% pentru ambalaje iar 15% pentru game de produse stationery.