Rezultatele cautarii dupa : "manager"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Buget de 124.000 EUR pentru comunicarea DHL Express 12:00
Joi, 29 Noiembrie 2007
Cea mai recenta campanie pentru DHL s-a derulat in Romania in perioada 1 octombrie – 30 noiembrie 2007 si a constat in spoturi TV (difuzate pe canalul Realitatea TV), ad-uri in presa nationala si locala (Iasi, Timis, Arad, Vrancea, Cluj, Brasov, Constanta), bannere pe Internet, panouri indoor (aeroporturi si business centere) si outdoor (Bucuresti si tara)
Graffiti BBDO semneaza spotul de imagine pentru Selected Gold
Miercuri, 28 Noiembrie 2007
Agentia de publicitate Graffiti BBDO a semnat spotul “Perfecta” pentru cafeaua premium Selected Gold de la Elite Romania
Pernod Ricard a lansat Ballantine’s Super Premium
Duminca, 25 Noiembrie 2007
Cea mai extinsa gama de whisky din lume, potrivit Pernod Ricard, Ballantine’s are vanzari de peste 5,3 milioane de baxuri de 9 litri in intervalul 2005/ 2006
Prima campanie dezvoltata local pentru La Festa, de ADDV Euro RSCG
Joi, 22 Noiembrie 2007
ADDV Euro RSCG a semnat prima campanie de imagine dezvoltata la nivel local pentru La Festa de la Tymbark Maspex Romania, creatia fiind importata anterior din Polonia
DraftFCB a lansat, pentru Lavazza, The Most Majestic Espresso Experience
Marti, 20 Noiembrie 2007
Pentru prima data, campania legata de calendar prevede difuzarea de spoturi TV de 30 si 20 de secunde, in  patru tari europene: Anglia, Polonia, Bulgaria si Romania
Turner Broadcasting a semnat cu Cable Direct pentru Cartoon Network
Luni, 19 Noiembrie 2007
Parteneriatul pentru vanzare de spatii publicitare in Romania are loc in urma unei licitatii
Propaganda recomanda muzica normala de la Radio Guerrilla
Vineri, 16 Noiembrie 2007
Agentia de publicitate semneaza o noua campanie a postului de radio din grupul Realitatea – Catavencu ce promoveaza si recomanda ascultatorilor muzica postului drept singura normala intr-o tara normala
Bucegi continua integrarea cu Sister
Joi, 15 Noiembrie 2007
Noua campanie de imagine contine 2 spoturi si continua si aprofundeaza tema integrarii europene, asa cum a fost ea dezvoltata in campania precedenta.
Starlink Group a sarit de 80 de oameni
Joi, 15 Noiembrie 2007
Agentia a pus pe picioare si un nou departament de Brand Development Strategy, si a imbogatit de curand echipele de Media, Brand Communication si Creatie cu sapte noi oameni
Fosta Business Standard, Simona Firtat este noul PR Manager Thegroup
Joi, 08 Noiembrie 2007
Firtat a lucrat in ultimii sapte ani in presa unde, pe langa Business Standard, a mai scris despre media, comunicare si marketing pentru AdMaker si Banii Nostri
„Ziua Barbatului, a 2-a agentie de comunicare interactiva din Romania”, Marius Pahomi, Mediaedge:cia
Marti, 06 Noiembrie 2007
Vorbind despre premiul iLeo, a doua agentie clasata in competitie, „Personal cred ca, la Campanii Interactive, juriul a fost incapabil sa delimiteze componenta online in cadrul mixului de media, sa delimiteze obiectivele specifice ale acesteia si sa evalueze strict rezultatele campaniei online”, sustine Marius Pahomi, Interaction Business Development Manager la Mediaedge:cia
„Mi-as fi dorit un festival (Internetics) in care juriul nu participa in concurs” Mihai Fanache, Ninespices
Duminca, 04 Noiembrie 2007
„Internetics 2007 a fost editie foarte slaba, cu lucrari de mana a doua, ghosturi produse cu o seara inainte de deadline si mai ales o jurizare de domeniul stintifico- fantasticului”, a afirmat, pentru AdPlayers, Mihai Fanache, General Manager la Ninespices, agentie care a castigat 6 trofee Internetics din 2004 pana la editia din acest an
Leo Burnett preia insighturi IAA la PR
Vineri, 02 Noiembrie 2007
„Anca e un om cu o energie debordanta si un profesionist riguros, ne cunoastem de mult, iar insight-urile ei, ca fost observator al industriei, ne vor ajuta cu siguranta”, spune Roxana Dumitru, Managing Director la Leo Burnett, despre fostul Redactor Sef la IAA.ro, Anca Rancea (foto), acum noul PR Manager la Leo Burnett Group
Superbebe a lansat Superbebe music, cu Andreea Marin Banica si Anca Sigartau
Joi, 01 Noiembrie 2007
Revista de parenting din grupul Realitatea Catavencu  motiveaza miscarea de marketing citand un studiu dat publicitatii recent de specialisti psihologi si muzicologi europeni, cercetare a carei concluzie este ca muzica clasica este cea mai buna metoda de educare a micutilor (actualizare 17:00)
Crosul Petrom, facut cu Pastel Age
Marti, 30 Octombrie 2007
Conceptul creativ ales a fost „Alearga 3,7 kilometri pentru 370 de premii!” si au fost oferite premii cu valoare mare, sub forma bonurilor de combustibil (in total 6000 de litri), dar si numeroase premii cu valoare mai redusa (de la biciclete pana la corzi cu display de calorii)
Schweppes comunica On-line Film Festival
Marti, 30 Octombrie 2007
Potrivit auorilor, noua campanie este structurata pe ideea unei serii de scurt-metraje incitante, al caror fir epic este inteles pe deplin doar accesand site-ul www.schhh.ro
Interamerican are buget de 1 Mil. EUR pentru AdVenture
Marti, 30 Octombrie 2007
Spotul Tv “Calatoria” semnat de Adventure este principalul suport de comunicare , pe baza caruia au fost dezvoltate executii si pentru celelate medii de comunicare pentru campania „Viata e o calatorie. Asigura-te ca e una frumoasa ”
400.000 EUR stransi de Balul de Caritate de Halloween
Marti, 30 Octombrie 2007
"Anul acesta s-au strans cele mai multe fonduri –peste 400.000 Euro - si o iau personal ca pe un succes al industriei”, spune Alexandra Tanjala (foto stanga) manager si owner al agentiei si membru in Comitetul Organizatoric si Comitetul Consultativ al Asociatiei OvidiuRom
Publicitatea online are comenzi intre 500 EUR si 30.000 EUR
Marti, 30 Octombrie 2007
„Am avut, spre exemplu, o comanda de 30.000 de EUR pentru o luna, proiect care s-a derulat in peste 20 de site-uri”, a afirmat pentru AdPlayers, Magda Zander, Senior Sales Manager la NetBridge Investments, compania care opereaza reteaua, agentia si serviciile de publicitate online Boom
Publicis castiga si la AD SPOT AWARD
Vineri, 26 Octombrie 2007
Scopul festivalului este acela de a promova si de a rasplati o idee creativa care reuseste sa suplineasca lipsa unui buget generos