Agentia de publicitate semneaza campania de promovare a parfumului Showtime by Kylie Minogue, de la Coty
Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legat de primul spot Cava D’Oro
Contactata de catre AdPlayers, Sorescu a confirmat demisia de la DDB Bucharest, insa a evitat sa faca vreun comentariu asupra deciziei
Fost PR Manager in cadrul AVON Canada, noul GM de la V+O si-a inceput cariera in domeniul relatiilor publice in Romania, in 1997, a fost in prima echipa a Departamentului de Comunicare al Connex, actualul Vodafone, si mai apoi PR Director la Graffiti BBDO
„Playboy are un numar de 200.000 de cititori, in timp ce urmatorul titlu se situeaza la 108.000 de cititori (revista FHM citata in grafic n.r.)”, a afirmat, pentru AdPlayers, Elena Varnav - PR & Marketing Manager, la Attica Media Romania, citand date de audienta din SNA (Studiu National de Audienta), pe publicul...
La licitatia pentru contul de creatie castigata de Bigger Group „am invitat GMP, Grey, Graffiti BBDO si Bigger”, a afirmat pentru AdPlayers Ciprian Cherciu – Marketing Manager la Aplast,
Potrivit companiei, investitiile de peste 7 milioane de euro realizate in 2007 situeaza compania APLAST pe primul loc in Romania la productia de sisteme...
Banii au fost stransi in cadrul campaniei 2% desfasurate in anul 2007
Stroe vine de la Starcom, unde a a lucrat ca Strategic Planning Director
Agentia a semnat 2 spoturi care promoveaza creditul pentru nevoi personale de la Piraeus Bank
Istvan Molnar - unul dintre partenerii companiei, de curand revenit in managementul Media Mall ca Managing Partner, ii va prelua atributiile fostului General...