Rezultatele cautarii dupa : "mama"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
AdPlayersCRITIC – Viral Lowe, Robert Tiderle: ''Deci astia sunt Lowe? Astia cu ''sa moara mama si ''ce p…a mea!''
Joi, 10 Aprilie 2008
„Faptul ca se fac asemenea gesturi de comunicare, ar trebui sa ne bucure pe noi toti. Pe noi toti care avem in coada la numele nostru Advertising. Lowe n-are. Ei au Lintas.”, afirma seful de la Papaya...
AdPlayersCRITIC Viralul Lowe, cu Iulian Trasa (imagoo.nu), despre ''alaturarea injuraturilor ''p...la mea'' si ''sa moara mama'', bancile copilariei si chipul mamei Savanciuc''
Joi, 10 Aprilie 2008
„Ultimul creativ nu vrea sa iasa dintre coapsele calde ale sediului vechi. Ii e frica de schimbare, asa cum nici noua nu ne-a fost bine cand, am iesit din p...zdele mamelor noastre”, adauga Trasa,...
AdPlayersCRITIC: Viral Lowe, cu Florin Dumitrescu: ‚Eu unul m-as declara deranjat nu atit de ''p...la'' lui, cit de cele doua blesteme 'sa moara mama''
Miercuri, 09 Aprilie 2008

‚ Sper ca niciun copil sa nu vada acel spot pe Youtube. Ar fi poate prea mult sa sper si ca nicio mama sa nu-l vada; totusi e ceea ce ii doresc sincer mamei acelui baiat de la creatie’ afirma Florin Dumitrescu, Senior Copywriter

Telenovela noua la Acasa TV, din 7 aprilie: MARINA
Vineri, 04 Aprilie 2008

In 2006-2007, “Marina” s-a situat in topul primelor 25 de productii urmarite de publicul hispanic din Statele Unite

Hochland Cascaval Pane, la Bridge
Miercuri, 19 Martie 2008
Bridge Communication si Hochland Romania au lansat o noua campanie de comunicare in care prezinta cel mai recent produs din gama sa - Hochland Cascaval Pané
Mihaela Radulescu face aproape 1 Milion EUR pe an din publicitate
Vineri, 14 Martie 2008
"Anul trecut am avut in jur de 800.000 - 900.000 de EUR din publicitate” a declarat Mihaela Radulescu, pentru AdPlayers, vedeta de televiziune care, de la 100 de dolari pe care ii lua in urma cu 11 ani,...
Kanal D a facut marti seara 7,7% market share, pe publicul 18-49 urban
Miercuri, 12 Martie 2008
Postul a inregistrat cu filmul “Alesul Diavolului” (VISITATION), difuzat marti, 11 martie, incepind cu ora 23:15 in medie 1,2% rating si 7,7% market share
Reality show nou, la Prima TV – ‚Prima zi’ cu Letitia Beraru
Joi, 28 Februarie 2008
Avand ca tinta de public toate categoriile de telespectatori, incepand din 4 martie, ora 20:00, Letitia Beraru prezinta “Prima zi”, un nou reality show la Prima TV
Tempo se desparte de Tempo PR
Luni, 04 Februarie 2008
Tempo PR, Divizia de relatii publice a agentiei de publicitate Tempo, devine Rogalski Grigoriu Public Relations
Kanal D a avut joi, 17 ianuarie, 5.7% pe targetul 18-49 urban
Vineri, 18 Ianuarie 2008

Potrivit datelor prelucrate si furnizate de postul de televiziune din trustul Dogan pe targetul comercial 18-49 ani, urban, difuzarea de dimineata a reality show-ul “Nora pentru mama”, incepand cu ora 10:00 a.m., a fost lider pe intervalul sau orar, cu o cota de piata de 23.8% si un rating de 3.1%

Kanal D a avut in  perioada 7-16 ianuarie o cota de piata 4,6% pe 18-49 urban
Joi, 17 Ianuarie 2008

Conform datelor furnizate de GFK, si prelucrate de postul de televiziune pentru perioada 7-16 ianuarie, pe intreaga zi, in target-ul comercial – 18-49 urban, Kanal D incepe anul 2008 situandu-se pe pozitia 5

Tymbark Maspex sustine emisiuni TV
Marti, 11 Decembrie 2007
Nou lansata gama de Multivitamine Tymbark se alatura emisiunii “Dansez pentru tine” de la PRO TV, prezenta produsului in seriale cum sunt “Clanul Spranceana” de la Antena 1, “Razboiul Sexelor” de la Acasa TV sau noi productii ca “Anticamera presedintelui” de la PRO TV
Delikat revine la valorile romanesti cu Friends Advertising
Joi, 22 Noiembrie 2007
Friends Advertising a creat noua campanie Delikat in urma unei licitatii locale organizate de catre Unilever in vara acestui an, pitch la care au mai participat alte doua agentii
Media Pro confirma venirea Claudiei Ion la sefia vanzarilor Diviziei de Entertainment
Vineri, 16 Noiembrie 2007
Claudia Ion este noul Director de Vanzari al Diviziei de Entertainment Media Pro, divizie care insumeaza operatiunile Media Pro Pictures, Media Pro Studios, Media Pro Distribution, ProVideo, si Hollywood Multiplex Operation
BCR a lansat noua identitate
Luni, 03 Septembrie 2007
Cea mai importanta schimbare adusa de noul logo consta in alaturarea cunoscutului S rosu la BCR si este insotit de o noua campanie de imagine
TNUVA lucreaza cu cea mai mare agentie de publicitate full-service din Romania
Luni, 20 August 2007
Semnata de McCann Erickson, „cea mai mare agentie de publicitate full-service din Romania”, potrivit oficialilor companiei, comunicarea Tnuva se desfasoara sub sloganul “Pastreaza gustul dragostei” si demareaza cu prezentarea spotului “Nasterea” pe noua canale TV
Simfest prelungeste inscrierile pana la 19 august
Miercuri, 08 August 2007
Cu un buget cuprins intre 50.000 si 60.000 Euro, festivalul televiziunilor si productiilor media locale Simfest a prelungit termenul de inscriere a lucrarilor pana la 19 August, competitia desfasurandu-se la TIRGU MURES in perioada 27 august - 2 septembrie 2007
Starlink Group tinteste 9 Mil EUR
Miercuri, 04 Iulie 2007
De la o companie cu 2,6 Mil. EUR in 2005, Stralink Group, care inregistra la sfarsitul anului trecut o dublare a afacerii la 5,6 Mil. EUR, estimeaza ca pe primele sase luni din acest an a sarit de 4 Mil. EUR si vrea  pana la sfarsitului anului in curs 9 Mil. EUR, o cota importanta din afacerea intregului grup Leo  Burnett Romania proiectata la in jur de 50 Mil. EUR
Noua grila de vara, la Prima TV
Miercuri, 13 Iunie 2007
Campionatul Suporterilor, O vreau pe mama inapoi!, SMURD si Super Nanny ce va reveni in grila de vara sunt doar cateva dintre titlurile anuntate de Prima Tv
Campania Milli este integrata de Ogilvy&Mather, OgilvyAction, Ogilvy Public Relations si Starcom
Marti, 20 Martie 2007
Sub sloganul "Milli are grija de sanatatea familiei!", campania de promovare a noilor produse Milli se desfasoara pe  TV în perioada: 19 februarie – 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse, promotia in-store derulata în perioada: 9 martie - 1 aprilie, si campania de direct mail, în perioada: 12 - 17 martie
« 5 6 7 8 9 »