Rezultatele cautarii dupa : "mai"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Sportivii cu Sindrom Down aflati in recuperare, la  The XIX Beverwijk G-Judo Tournament 2017
Joi, 30 Martie 2017
 In anul 2016, sportivii Judoka Bears din Riomania, echipa fondata de Asociatiei Down Bucuresti, care foloseste judo adaptat ca terapie de recuperare fizica a persoanelor cu Sindrom Down, au castigat la competitiile europene, o medalie de aur, patru de argint si sapte de bronz si sunt hotarati ca in 2017 sa aibe rezultate mai bune.
In anul 12 pe piata outdoor, initial regionala AAM Group tinteste in top acoperire nationala
Marti, 28 Martie 2017
 "In anul 2017, agentia AAM are ca obiectiv principal cresterea retelei de panouri publicitare, in tot mai multe orase si din afara Transilvaniei, tintind topul celor mai mari agentii outdoor", a declarat pentru adplayers, Paul Calin Aldea, administratorul si fondatorul companiei.
20.2 puncte de rating si 54.9% cota de piata in publicul comercial la Romanii au talent
Luni, 27 Martie 2017
 Audienta de peste sase ori mai mult decat postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obtinut doar 3.3 puncte de rating si 8.9% cota de piata
Flash mob si iluminare rosie a statuilor din Bucuresti in campania ''Uniti impotriva tuberculozei''
Joi, 23 Martie 2017
 Bucurestiul ia parte pe 24 martie la cea mai ampla actiune de constientizare a riscurilor pe care le reprezinta tuberculoza.
afla! alfa! sau aHa! Casting bun, imagini de exceptie. Greu de aflat aplicatia Promenada
Joi, 23 Martie 2017
 Nu stiu daca sunt singurul care n-a inteles numele aplicatiei Promenada, prin care publicul este invitat la cumparaturi, dar  marturisesc ca mi-ar fi placut sa fie mai clar. Altfel, campanie de nota 10. 
Rating si cota de piata Chefi la cutite, Antena 1, care au taiat urmatorul clasat
Miercuri, 22 Martie 2017
Show-ul „Chefi la cutite” de la Antena 1 a inregistrat cea mai buna cota de piata la nivelul publicului comercial, de la lansarea sa. 33,6 procente cota de piata si 12,8 puncte de rating in medie, pe publicul comercial, in timp ce, potrivit reprezentantilor de comunicare, urmatorul post de televiziune clasat a inregistrat 6,8 puncte de rating si 18 % cota de piata.
Un robot de comunicare Rogalski Damaschin sta de vorba cu utilizatorii pe tendintele anului 2017
Luni, 20 Martie 2017
 Dezvoltat sub numele RDbot, proiectul Rogalski Damaschin are in continut viziunea agentiei in privinta ”Tendintelor Anului 2017 in Comunicare” si reprezinta un program special creat pentru a oferi utilizatorilor o privire in viitor fata de modul in care comunicarea si inovatiile tehnologice se influenteaza reciproc.
Marketing cu 15 ani de experienta in companie. Miruna Smeureanu este noul Marketing Director Coca-Cola Romania & Moldova
Miercuri, 08 Martie 2017
Cu 15 ani de experienta in companiei, potrivit reprezentantilor de comunicare Coca-Cola, Miruna Smeureanu a demonstrat ca este un lider de succes, coordonand atat proiecte nationale cat si internationale, acoperind toate brandurile din portofoliul companiei: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Cappy, Fanta, Sprite, Dorna, Nestea sau Schweppes.
Negocieri avansate cu SUA si UK. Fostul The Master Plan (Infinit Group), Adrian Enache, pregatit sa exporte digital cu 20 de oameni, inclusiv remote, prin OmniPerform.
Luni, 06 Martie 2017
 Cu o echipa proprie de 5 oameni si in total 20, inclusiv remote, la care se adauga o investitie de 100.000 de euro, potrivit specialistului, OmniPerform este deja in negocieri in Romania, SUA si UK pe servicii de consultanta omnichannel, procese si algoritmi de neuromarketing si campanii in digital
1 din 2 romani in publicul comercial au vazut publicitatea de la Romanii au talent,  Pro TV
Sambata, 04 Martie 2017
 Conform datelor oficialilor de comunicare Pro TV, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul Romanii au talent a inregistrat 22,2 puncte de rating si 55,7% cota de piata
 Buget de 20.000 euro BT pentru BaBeTe - online, social media,e-mail marketing. Campanie dezvoltata in-house, derulata prin Havas.
Miercuri, 01 Martie 2017
 Oficialii Bancii Transilvania au precizat pentru adplayers ca noua comunicare se deruleaza pe urmatoarele canale de promovare: Homepage site www.bancatransilvania.ro , Microsite campanie www.bancatransilvania.ro/babete , Social Media , Google AdWords si Facebook Ads,...
Ogilvy Worldwide se schimba din temelii. Ogilvy SUA da semnalul Client Centric in reteaua Ogilvy: One brand, one P&L, new leadership.
Miercuri, 01 Martie 2017
Intr-o comunicare oficiala recenta, numarul 1 in agentia americana, Lou Aversano, CEO, Ogilvy USA a anuntat noua structura  a gigantului de publicitate din Statele Unite ale Americii, devenita astfel si prima piata pe care vor avea loc schimbarile la nivel mondial, incepand cu luna aprilie 2017.
Schimbare la varful Infinit Group: Internalizeaza si integreaza media Client Centric. Adrian Enache se desparte de The Master Plan Agency, care se inchide.
Miercuri, 01 Martie 2017
„In urma consultarilor din boardul de conducere al grupului, ca urmare a tendintelor generale locale dar si internationale de concentrare a serviciilor in jurul clientului, am ajuns la concluzia ca sunt mai multe beneficii pentru clientii nostri sa lucram pentru ei prin administrarea serviciilor de media de o echipa specializata din cadrul agentiei Infinit ” a declarat pentru...
Ex-Realitatea TV, Aneta Singeorzan face rating pe B1
Luni, 27 Februarie 2017
 Fosta Realitatea TV, Aneta Singeorzan a revenit in televiziune pe B1 TV, unde este deja gazda stirilor de la postul din Calea Victoriei, incepand din weekend-ul 24-25 februarie.
Surse adplayers: Print Magazin si Usign impreuna pentru continut mai bogat si mai multi cititori
Luni, 27 Februarie 2017
 Contactati de catre adplayers, managerii celor doua reviste au confirmat planul de alaturare a celor doua titluri, motivand decizia comuna de dorinta de a imbogati continutul si de a avea mai multi cititori din piata furnizorilor de servicii in domeniul tiparului si productiei publicitare.
Dove (Unilever) vorbeste despre frumusetea adevarata cu Mindshare, Image PR si Kubis
Vineri, 24 Februarie 2017
 Potrivit responsabililor de comunicare ai comunicarii brandului din portofoliul Unilever, noua campanie de comunicare, dedicata femeilor din Romania, le incurajeaza pe acestea sa aiba incredere in propria frumusete si sa nu se lase influentate de ce spune lumea.
Amenda de 45.000 de euro primita de Kanal D pentru depasirea spatiului publicitar
Marti, 21 Februarie 2017
 In aceeasi sedinta au mai fonst sanctionate cu aproximativ 5.500 euro Antena 3  (25.000 de lei) si  cu 2.200 euro  Realitatea TV  (10.000 de lei), iar B1 a primit somatie publica
Inca mai puteti trage la premii IAB MIXX Awards. Totul despre categorii, juriu, cand si unde in 2017
Luni, 20 Februarie 2017
Cu o gala ce va avea loc pe 15 iunie in cadrul ICEEFest, IAB MIXX AWARDS Romania 2017 va premia cele mai bune campanii de marketing digital si interactiv din Romania din perioada mai 2017 – aprilie 2017, iar inscrierile vor avea loc intre 15 martie si 20 aprilie
Dero intra partener in economia sociala si doneaza 1% din vanzari in oportunitati pentru femei.
Vineri, 17 Februarie 2017
 Dezvoltata impreuna cu agentiile Engines (Creatie), Kubis interactive (Social media), Mindshare (Media) si Image PR (Relatii publice si comunicare), campania „DERO sustine visurile romancelor” include spot TV dedicat, comunicare in-store si outdoor, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO, canalul de Youtube DERO), platforma online dedicata...
Accent pe Social Media. Dupa facebook, linkedin si youtube, CEZ Romania pe Twitter si Instagram
Luni, 13 Februarie 2017
Prezent deja de mai bine de un an pe Facebook, Youtube si Linkedin, incepand cu luna ianuarie, Grupul CEZ Romania este prezent in mediul online pe retelele sociale inclusiv pe Twitter (@CEZ_Romania) si Instagram (cez_romania),