Rezultatele cautarii dupa : "mai multe"
Ordonare dupa: data / relevanta  
BRAT lanseaza Studiul de Audienta Outdoor (SAO). Companiile participante in studiu aduc 10.000 de panouri din Bucuresti si 10 orase.
Luni, 15 Mai 2017
Cercetarea presupune suprapunerea datelor de mobilitate ale populatiei cu ariile de vizibilitate ale panourilor se vor determina indicatorii de audienta ai fiecarui panou si profilele sociodemografice ale acestora, pentru ca in final toate aceste rezultate sa fie integrate intr-un soft specializat de analiza si planificare media.
Victor Dobre, Dan Petre si Oana Bulexa, despre Etica si Legislatie in MarComm la IAA Young Professionals
Miercuri, 10 Mai 2017
 Victor Dobre (Director Executiv IAA Romania si Membru Board al Consiliului Roman pentru Publicitate), Dan Petre (Managing Partener la D&D Research si conf. univ. dr. SNSPA) si Oana Bulexa (Managing Director The Practice) vorbesc joi seara despre Etica si Legislatie in MarComm la IAA Young Professionals
Marketing auto cu premiera la Bucuresti. Noul Mercedes-Benz GLA la Salonul Auto Moto 3-7 mai, Piata Constitutiei
Miercuri, 03 Mai 2017
 Pe langa noul Mercedes-Benz GLA, intre 3 si 7 mai Tiriac Auto aduce la Salonul Auto Moto din Piata Constitutiei mai multe premiere nationale pe cele sase marci pe care le reprezinta pe piata romaneasca- Ford, Hyundai, Jaguar, Land Rover, Mercedes-Benz si Mitsubishi, dar si modele istorice din Țiriac Collection
Fonduri Europene in Sanatate. Rovana Plumb anunta finantari de proiecte in domeniul medical
Miercuri, 05 Aprilie 2017
 ”Calitatea vietii tinerilor cu afectiuni cardio-vasculare si a bolnavilor de diabet se va imbunatati semnificativ cu ajutorul a doua proiecte cu o valoare totala de 2,5 milioane euro propuse pentru finantare din Mecanismul Financiar SEE 2014-2021 de Spitalul Universitar de Urgenta din Bucuresti”, a declarat Rovana Plumb, ministru delegat pentru Fonduri Europene.
In anul 12 pe piata outdoor, initial regionala AAM Group tinteste in top acoperire nationala
Marti, 28 Martie 2017
 "In anul 2017, agentia AAM are ca obiectiv principal cresterea retelei de panouri publicitare, in tot mai multe orase si din afara Transilvaniei, tintind topul celor mai mari agentii outdoor", a declarat pentru adplayers, Paul Calin Aldea, administratorul si fondatorul companiei.
Presedintele ICCO, la Casa Alba de la Bucuresti. Max Behar si sefa comunicarii Presedintiei Romaniei au discutat despre colaborari internationale.
Marti, 28 Martie 2017
 Industria de Relatii Publice din Romania, prin intermediul Asociatiei Romane de Relatii Publice (ARRP), se pregateste sa adere la platforma globala The International Communications Consultancy Organisation (ICCO).
Cristalex vrea vanzari de 20.000 de unitati Ole Smoky Moonshine si profit reinvestit in comunicare.
Miercuri, 08 Martie 2017
 Marca de bautura traditionala din vremea prohibitiei este adusa de Cristalex in Romania. Moonshine’ este un distilat de porumb nematurat care se transporta ‚la lumina lunii’.
Schimbare la varful Infinit Group: Internalizeaza si integreaza media Client Centric. Adrian Enache se desparte de The Master Plan Agency, care se inchide.
Miercuri, 01 Martie 2017
„In urma consultarilor din boardul de conducere al grupului, ca urmare a tendintelor generale locale dar si internationale de concentrare a serviciilor in jurul clientului, am ajuns la concluzia ca sunt mai multe beneficii pentru clientii nostri sa lucram pentru ei prin administrarea serviciilor de media de o echipa specializata din cadrul agentiei Infinit ” a declarat pentru...
1 din 5 romani, in publicul comercial, interesat unde poate skia in strainatate. Romania, te iubesc.
Luni, 27 Februarie 2017
 La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, emisiunea de la Pro TV a inregistrat 6.9 puncte de rating si 20.7% cota de piata (market share).
Dove (Unilever) vorbeste despre frumusetea adevarata cu Mindshare, Image PR si Kubis
Vineri, 24 Februarie 2017
 Potrivit responsabililor de comunicare ai comunicarii brandului din portofoliul Unilever, noua campanie de comunicare, dedicata femeilor din Romania, le incurajeaza pe acestea sa aiba incredere in propria frumusete si sa nu se lase influentate de ce spune lumea.
Dero intra partener in economia sociala si doneaza 1% din vanzari in oportunitati pentru femei.
Vineri, 17 Februarie 2017
 Dezvoltata impreuna cu agentiile Engines (Creatie), Kubis interactive (Social media), Mindshare (Media) si Image PR (Relatii publice si comunicare), campania „DERO sustine visurile romancelor” include spot TV dedicat, comunicare in-store si outdoor, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO, canalul de Youtube DERO), platforma online dedicata...
Telekom inchide ClickShop.ro. Produsele, sub Germanos.ro, telecomunicatiile, pe Telekom.ro
Miercuri, 01 Februarie 2017
Vanzarile online de produse electronice, telefoane si IT urmeaza sa se desfasoare sub brand-ul germanos.ro, iar serviciile de telecomunicatii ale companiei sa fie achizitionate de pe telekom.ro
Licitatiile outdoor digitale Phoenix Media, adjudecate de doua agentii The Group
Luni, 30 Ianuarie 2017
 Media Investment si House of Media au castigat cele doua licitatii online care au pus la bataie doua campanii oudoor digitale in valoare de cate 5.000 de euro fiecare
600.000 euro pentru ingrijirea bolnavilor, dupa campania Hospice de redirectionare a 20% din impozitul pe profit
Joi, 26 Ianuarie 2017
 In perioada noiembrie – decembrie 2016, HOSPICE Casa Sperantei a colectat 2.645.941 de lei, in cadrul campaniei „Dorinta de Craciun”, de directionare a pana la 20% din impozitul pe profit al companiilor
Sponsorizari cu 50 de tone de materiale Policolor si 125.000 de euro
Vineri, 20 Ianuarie 2017
 La aniversarea de 50 de ani pe piata romaneasca, producatorul de lacuri si vopsele Policolor a oferit in 2016 pentru reamenajarea unor obiective, in cadrul campaniei Culorile Romaniei, o cantitate de 25 de tone de materiale, in valoare totala de peste 125.000 de euro,  la care se adauga 25 de tone de materiale si pentru alte proiecte de responsabilitate sociala. 
Bugetul de comunicare Philips TV pentru Europa, la Weber Shandwick. In Romania, la McCann PR.
Luni, 09 Ianuarie 2017
 TP Vision a desemnat Weber Shandwick ca agentie de lifestyle PR si social media in Europa, pentru brandul licentiat Philips TV.
Holmes Report lanseaza o noua intrecere regionala. Competitia de PR Sabre Awards Africa.
Marti, 03 Ianuarie 2017
Holmes Report si African Public Relations Association (APRA, www.AFPRA.org), lanseaza prima editie a competitiei Africa Sabre Awards.
Accidente auto: cauza nr.1 de deces a tinerilor intre 18-24 ani (15%). Campanie sociala Academia Titi Aur
Vineri, 30 Decembrie 2016
 Academia Titi Aur (ATA) lanseaza campanie sociala “ViATA e a ta” adresata soferilor pentru salvarea vietii participantilor la trafic
Departamentul de Justitie din SUA cu ochii pe achizitiile in publicitate. IPG: cooperam cu guvernul
Miercuri, 14 Decembrie 2016
 Daca pana in prezent, atat reprezentanti ai departamentului de justitie cat si grupuri de marketing si comunicare precum Omnicom sau WPP nu au comentat pe marginea subiectului, IPG (Mullen Love, FCB, McCann) a transmis deja o pozitie publica in care a admis ca Divizia Antitrust din cadrul Departamentului de Justitie din SUA (Department of Justice...
Radio ZU si Primaria Municipiului Bucuresti lanseaza campania Orasul Faptelor Bune
Miercuri, 14 Decembrie 2016
 Potrivit reprezentantilor de marketing ai companiei Grupul Media Camina (GMC), care opereaza licenta de emisie a postului de radio, in perioada 17-27 decembrie, in Piata Universitatii se va construi primul oras in care sunt invitati toti cetatenii care vor sa faca bine, dar si cei care au nevoie de ajutor.