Rezultatele cautarii dupa : "magazine"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Strategie Profi la indigo de la Tesco: Vecine Lidl, bine te-am  gasit
Luni, 20 Mai 2013
 Campania si strategia  "Vecine Lidl, bine te-am  gasit" nu este noua. Managerul Profi, Pawel Musial, intampina astfel Kaufland si Lidl pe cand lucra la Tesco, in Polonia.
Business de agentie de 50-100.000 euro pe an. Licitatia Selgros, la Propaganda.
Luni, 13 Mai 2013
Comunicarea este declinata atat in print cat si spot TV. In afara costurilor de creatie si productie, din informatiile adplayers numai business-ul anual de agentie se ridica la un volum de 50-100.000 de euro.
Lenjerie de 800 de euro in cosul de cumparaturi? Clientul La Perla, Bucuresti.
Joi, 07 Martie 2013
 Cu vanzari anuale de peste 120 Milioane de euro in magazinele din intreaga lume, marca de lenjerie de lux vinde in Romania de 300.000 euro pe an, iar numarul de clienti se situeaza in jurul cifrei de 30 persoane pe luna, dupa cum au afirmat pentru adplayers oficialii de comunicare ai marcii din Romania.
 
Vandalizarea publicitatii 2012. La Multi Ani 2013!
Miercuri, 09 Ianuarie 2013
 Cat costa vandalizarea publicitatii Out Of Home?
Publicitate outdoor la curs «fara concurenta». Licitatie Carrefour de 1,4 Milioane Lei.
Marti, 04 Decembrie 2012
 Potrivit informatiilor adplayers, o licitatie electronica pentru productia outdoor a lantului de magazine a fost organizata in RON si a fost adjudecata la un prêt de productie de 2,6 euro / mp pe suport backlit, frontlit si mesh, iar pe hartie la 1,7-1,8 eur/mp.
Nou in emisie: Domo arunca in media 250.000 EUR in campania Cumpara Destept. Exclusiv adplayers.
Joi, 15 Noiembrie 2012
 Cu o productie de estimata de surse din piata la 40-50.000 de euro, spotul vrea sa lamureasca sloganul Domo. Cumpara destept.
eMag a refuzat Headvertising. Noul spot: “ca afara. Surse adplayers.
Vineri, 12 Octombrie 2012

Noul spot eMag s-a vrut “ca afara”. Cea mai recenta campanie a fost dezvoltata cu un atelier de strategie

Priplak trimite PVC-ul la plimbare? Comunicare creativa de la vizual si ambalaje, la abajur pentru Ikea
Sambata, 22 Septembrie 2012

Cu 35% mai usor decat PVC-ul, marca de produse Priplak distribuita Antalis este in prezent vandut in proportie de 55% pentru aplicatiile sale in solutiile POS si Visual communication, 25% pentru ambalaje iar 15% pentru game de produse stationery.