Rezultatele cautarii dupa : "magazine"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Buget de peste 200.000 de euro in noua campanie ALTEX “Fara Teama. Media la Media Investment (The Group).
Vineri, 16 Septembrie 2016
Campania de comunicare Altex se va desfasura in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie si se deruleaza in media TV, Radio, Online si Out of Home (OOH) si este administrata de de agentiile Cohnandjansen JWT (Creatie si strategie),...
 McCann Worldgroup Singapore a lansat un nou tip de agentie integrata: McCann si MRM // McCann.
Marti, 13 Septembrie 2016
Noua structura a agentiei integrate reuneste capabilitatile McCann si MRM // McCann si va fi condusa de catre Nick Handel, noul CEO al McCann Worldgroup Singapore.
Un start-up online romanesc de 500.000 de euro a deschis in SUA. Retargeting.Biz Los Angeles.
Miercuri, 17 August 2016
Lansat acum si la Los Angeles, Retargeting.Biz mai dispune de prezenta locala in Bulgaria si Polonia, insa Rares Banescu si Mugur Frunzetti, antreprenorii care dezvolta proiectul, afirma ca sunt in discutii avansate si cu parteneri din Italia.
Mutare digitala intre 100-200 mii EUR. Mega Image la Kubis, de la Senior Hyperactive si Interactions.
Vineri, 24 Iunie 2016
Contactat de catre adplayers, Vlad Popovici, Managing Director, Kubis Interactive, nu a dezvaluit valoarea bugetului, motivand ca acesta va depinde nu doar de un pachet de servicii constant livrate ci si de proiecte noi care ar putea fi adaugate in perioada colaborarii.
Ray-Ban a inchis in Romania 33 site-uri cu produse contrafacute. Alte 39 in curs de inchidere. Vezi lista.
Joi, 16 Iunie 2016
 Potrivit detinatorului marcii, rezultatele cautarilor pe Google sunt dominate de site-uri ilegale- 6 din primele 10 rezultate si 5 din primele 9 rezultate organice sunt reprezentate de site-uri care vand produse contrafacute!
Campania noului Gostat (Cris-Tim), semnata de Bloom Communication, We-Do si Impressum.
Miercuri, 08 Iunie 2016
 Comunicarea integrata a fost realizata de agentiile Unity Group: Bloom Communication – branding, creatie, digital si Social Media, We-Do Communication – Media Buying, Impressum Communication – PR, Nomenius - consultanta inregistrare marci  si proprietate intelectuala.
Coca-Cola in campanie integrata cu ocazia Euro 2016
Miercuri, 18 Mai 2016
 Potrivit responsabililor de relatii publice de la McCann PR, comunicarea pe Euro 2016 include toate componentele clasice – TV, panouri stradale, promotii in-store, activari in digital – precum si inovatii la nivel de ambalaj, premii in exclusivitate pentru consumatori sau parteneriate in premiera.
Brand nou si parteneri noi pentru Cupa Romaniei: UPC si Kaufland.
Miercuri, 18 Mai 2016
 Parteneriatul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat inaintea finalei Cupei Romaniei 2015/2016,  de catre presedintele Federatiei Romane de Fotbal,  odata cu lansarea noului brand Cupa Romaniei.
Salamul de Sibiu ar putea sa nu mai fie romanesc.
Joi, 28 Aprilie 2016
In conditiile reglementarilor de comercializare a alimentelor, Salamul de Sibiu, pentru care Romania a obtinut Indicatia Geografica Protejata, nu va mai fi considerat produs romanesc.
Campanie de 1,2 mln. euro Brico Depot. Buget anual de marketing si comunicare de 4 mln. euro
Luni, 25 Aprilie 2016
 Potrivit Andreei Balanescu, Marketing manager Brico Depot 2016, campania de comunicare in media se ve derula prin agenta Zenith Media si va cuprinde canale TV, radio si comunicare digitala.
7 agentii in licitatie de un an. Brico Depot la Havas. 500 Mii euro pe an creatie, strategie si productie
Miercuri, 20 Aprilie 2016
 Potrivit unor surse adplayers apropiate concursului, pe langa Havas Romania, castigatoarea licitatiei, printre agentiile invitate in pitch-ul de creatie strategie si productie de publicitate s-au mai numarat  DDB, GMP, Violet si alte trei nume cu expertiza in categorie
830 milioane de pliante saptamanal in cutii postale din Romania. Europa: 110 mld. si 3,84 mld. EUR.
Marti, 19 Aprilie 2016
 Romania ocupa locul 18 in Europa la numarul de pliante distribuite in cutiile postale, conform unui studiu European Letterbox Marketing Association
Nou Marketing & Communication Director pentru medicina integrativa de 12 mil. euro pe an
Luni, 11 Aprilie 2016
 Lider in solutii de medicina integrativa pentru un stil de viata sanatos, compania Secom anunta numirea lui Razvan Robescu in postura de Marketing&Communication Director si a Cristinei David pe pozitia de Trade Marketing Manager.
Coada s-a mutat. De la supermarket la bijuterii.
Luni, 04 Aprilie 2016
"Consumatorul s-a rafinat de la necesitati imediate la unele sofisticate" este de parere Raluca Zamfir, Managing Partner, Ran Events Communication.
 “Made in Romania de la camasi la costume. Investitie Braiconf de cateva zeci de mii de euro.
Marti, 08 Martie 2016
 Platforma de comenzi adaptata clientului de costume Braiconf “Made to Measure” ar putea fi estimata la aproximativ 10.000 de euro, insa logistica productiei si a managementului de produs ar putea sa se ridice la cateva zeci de mii de euro, p
 Incepe treaba la 8.00 si face aproape 1 Milion de euro pe an din afisare profesionala cu JJ DISPLAYS.
Luni, 29 Februarie 2016
 Cu 20 de oameni la productie, echipa  JJ DISPLAYS vrea sa vanda in 2016 sisteme de afisare de aproape 1 milion de euro (mai exact peste 750.000 de euro), pornind de la o aparent banala rama cu acces usor la inlocuirea  oricarei forme de prezentare tiparita: rama click.
100 de impletitori si 4 parteneri de brand din rachita. Produsele traditionale romanesti Fabulous Baskets
Marti, 23 Februarie 2016
 
Selectie si buget de PR de peste 50.000 de euro castigate de Rogalski Damaschin Public Relations
Luni, 15 Februarie 2016
 In urma unui proces de selectie, agentia de relatii publice si comunicare a castigat de curand contul EuroGsm

Mutare de 200.000 de euro in comunicare digitala. Contul Praktiker, la grupul Infinit.
Joi, 28 Ianuarie 2016
 Praktiker desemneaza Infinit Soutions Agency ca agentie de referinta pe servicii full digital si The MasterPlan Agency pe partea de e-commerce, performance si digital media buying si planning.
Coca-Cola schimba Open Happiness cu Taste the Feeling. Strategia uneste extensiile sub One brand
Miercuri, 20 Ianuarie 2016
 Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”