Rezultatele cautarii dupa : "magazine"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 21 Noiembrie 2016
Anuntarea noii imagini vizuale este sustinuta mediatic printr-un mix de comunicare integrat: advertising, social media si activari in-store. Contul de PR este administrat de agentia Chapter4, parte a grupului GMP, fondat de Felix Tataru.
Luni, 14 Noiembrie 2016
Pentru cea de-a 10 a aniversare a sticlei Limited Edition, evian® si Casa Christian Lacroix s-au reunit inca o data pentru noul ambalaj
Miercuri, 09 Noiembrie 2016
Pana acum, clientii Carrefour Romania au donat in cadrul programului Banca de Alimente aproximativ 210.000 kg de alimente, cu care au fost ajutate aproximativ 18.000 de familii, din toate judetele tarii.
Joi, 27 Octombrie 2016
Andreea Mihai a afirmat pentru adplayers ca procesul de rebranding Billa, magazine care vor intra in totalitate sub brand Carrefour, este un proiect de anvergura care se va derula pana la sfarsitul anului 2017.
Miercuri, 05 Octombrie 2016
The Advertising Hall of Achievement (AHOA) este cea mai importanta distinctie pentru realizari deosebite in industria de publicitate americana pentru liderii din generatia de 40 de ani sau mai tineri.
Miercuri, 05 Octombrie 2016
Castigatorul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat marti, 4 octombrie, in parteneriat cu Kaufland Romania, Alpha Bank, HP, Antalis si Graphtec Design la la Athenee Palace Hilton.
Marti, 04 Octombrie 2016
Agentiile care dezvolta cea mai recenta campanie declinata 360˚ a marcii de detergent sunt Engines (creatie), Mindshare (Media), Image PR (relatii publice si comunicare) si Kubis interactive (social Media). Promotia nationala este administrata de agentia de marketing digital Syscom Digital.
Vineri, 30 Septembrie 2016
Jurnalistul Oraan Marculescu a fost premiat pentru un articol publicat in revista Știinta si Tehnica din Romania
Vineri, 23 Septembrie 2016
„Modul in care ea gandeste fiecare tinuta se identifica cu spiritul Carrefour, fun si inovator” motiveaza reprezentantii de marketing ai lantului de magazine, pentru adplayers, colaborarea celebrei realizatoare tv cu noul Catalog de toamna TEX 2016.
Vineri, 16 Septembrie 2016
Campania de comunicare Altex se va desfasura in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie si se deruleaza in media TV, Radio, Online si Out of Home (OOH) si este administrata de de agentiile Cohnandjansen JWT (Creatie si strategie),...
Marti, 13 Septembrie 2016
Noua structura a agentiei integrate reuneste capabilitatile McCann si MRM // McCann si va fi condusa de catre Nick Handel, noul CEO al McCann Worldgroup Singapore.
Miercuri, 17 August 2016
Lansat acum si la Los Angeles, Retargeting.Biz mai dispune de prezenta locala in Bulgaria si Polonia, insa Rares Banescu si Mugur Frunzetti, antreprenorii care dezvolta proiectul, afirma ca sunt in discutii avansate si cu parteneri din Italia.
Vineri, 24 Iunie 2016
Contactat de catre adplayers, Vlad Popovici, Managing Director, Kubis Interactive, nu a dezvaluit valoarea bugetului, motivand ca acesta va depinde nu doar de un pachet de servicii constant livrate ci si de proiecte noi care ar putea fi adaugate in perioada colaborarii.
Joi, 16 Iunie 2016
Potrivit detinatorului marcii, rezultatele cautarilor pe Google sunt dominate de site-uri ilegale- 6 din primele 10 rezultate si 5 din primele 9 rezultate organice sunt reprezentate de site-uri care vand produse contrafacute!
Miercuri, 08 Iunie 2016
Comunicarea integrata a fost realizata de agentiile Unity Group: Bloom Communication – branding, creatie, digital si Social Media, We-Do Communication – Media Buying, Impressum Communication – PR, Nomenius - consultanta inregistrare marci si proprietate intelectuala.
Miercuri, 18 Mai 2016
Potrivit responsabililor de relatii publice de la McCann PR, comunicarea pe Euro 2016 include toate componentele clasice – TV, panouri stradale, promotii in-store, activari in digital – precum si inovatii la nivel de ambalaj, premii in exclusivitate pentru consumatori sau parteneriate in premiera.
Miercuri, 18 Mai 2016
Parteneriatul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat inaintea finalei Cupei Romaniei 2015/2016, de catre presedintele Federatiei Romane de Fotbal, odata cu lansarea noului brand Cupa Romaniei.
Joi, 28 Aprilie 2016
In conditiile reglementarilor de comercializare a alimentelor, Salamul de Sibiu, pentru care Romania a obtinut Indicatia Geografica Protejata, nu va mai fi considerat produs romanesc.
Luni, 25 Aprilie 2016
Potrivit Andreei Balanescu, Marketing manager Brico Depot 2016, campania de comunicare in media se ve derula prin agenta Zenith Media si va cuprinde canale TV, radio si comunicare digitala.
Miercuri, 20 Aprilie 2016
Potrivit unor surse adplayers apropiate concursului, pe langa Havas Romania, castigatoarea licitatiei, printre agentiile invitate in pitch-ul de creatie strategie si productie de publicitate s-au mai numarat DDB, GMP, Violet si alte trei nume cu expertiza in categorie
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: