Rezultatele cautarii dupa : "m m"
Ordonare dupa: data / relevanta  
IAA a ales România pentru primul Summit European
Miercuri, 17 Ianuarie 2007
Eveniment planificat sa aiba loc timp de 2 zile, la sfârsitul lunii septembrie si estimat la o participare de peste 700 de invitati din Europa, congresul IAA Europe a ales România ca loc de desfasurare pentru, probabil, cea mai importanta reuniune a industriei de marketing si comunicare de la Bucuresti, în ultimii 17 ani
Licitatia pentru audientele TV din 2008 a fost câstigata de oferta tehnica
Miercuri, 10 Ianuarie 2007
În competitia la care au mai participat TNS-AGB International si MediaResearch Cehia, câstigatoarea - compania GFK România a fost desemnata de Comisia Paritara formata din 5 membri ai CNA, 5 reprezentanti ai statiilor de televiziune si 5 reprezentanti ai agentiilor de publicitate
Audientele TV vor fi furnizate din 2008 de GFK România
Luni, 08 Ianuarie 2007
Lucia Romaniuc, Presedintele ARMA a anuntat într-o conferinta de presa la sediul CNA ca licitatia pentru furnizarea de date  de audienta TV în perioada 2008 – 2011 a fost câstigata de compania GFK- Romania
Edipresse vrea Psychologies
Vineri, 22 Decembrie 2006
Psychologies a fost relansata în 1998 în Franta si, potrivit Edipresse, s-a bucurat de un enorm succes în ultimi 10 ani, cu un tiraj de peste 350 000 de exemplare si locul 2 în topul publicatiilor lunare din punct de vedere al veniturilor din publicitate, revista având de curând editii în Spania , Italia, Marea Britanie, Rusia si China
Vitrina, exclusiv pentru BT Asigurari
Joi, 21 Decembrie 2006
Sub sloganul "Exclusiv pentru masini", noua campanie pentru polita RCA BT ASIGURARI este semnata de Vitrina Advertising si se va derula la nivel national pâna la sfârsitul lunii ianuarie 2007, pe posturi nationale si retele locale de televiziune, canale online si print
Doru Panaitescu: LogOut ARBOmedia Online si login Initiative Multimedia
Marti, 19 Decembrie 2006
"Hai sa zicem ca nu am plecat de la Arbo (ARBOmedia n.r.) ci m-am îndreptat catre o oportunitate de a schimba, în primul rând, perspectiva, pentru ca acum voi face totul dintr-o perspectiva multimedia, lucru pe care la Arbomedia nu îl puteam face pentru ca acolo exista doar departament de internet", a motivat Doru Panaitescu, plecarea de la ARBOmedia, pentru postul de Director New Media la...
NDP de Sarbatori este devorata la Cluj
Joi, 14 Decembrie 2006
Agentia locala MSA organizeaza Noaptea Devoratorilor de Publicitate – editie Speciala de Sarbatori la Cluj Napoca, pachetele de sponsorizare catre parteneri în valoare de aproximativ 14.000 - 15.000 EUR fiind devorate în doar 5 zile
PR, TV, 23
Salma Hayek joaca în Hotel Campari
Sambata, 09 Decembrie 2006
Campania este  implementata în România de agentiile Luna Promotions si Starlink Media, noul concept Hotel Campari în imaginea lui Mario Testino si regia lui Matthew Rolston fiind disponibil în versiunea tiparita, reclame TV, online si într-o editie limitata de colectie a unui calendar distribuit într-un tiraj de 9999 exemplare pe piete selecte din întreaga lume
Mark Walton, Scala JWT: Am dovedit ca ne putem pune cu unele dintre cele mai tari agentii din lume
Sambata, 09 Decembrie 2006
"Suntem mândri de acest premiu, mai ales ca vine de la un festival de top pe plan mondial", a declarat, pentru AdPlayers, Mark Walton, Chief Creative Director Scala JWT, referindu-se la premiul Gold Epica Awards, sectiunea Film, câstigat la începutul saptamânii
GMP a luat Bronz la Eurobest 2006
Vineri, 08 Decembrie 2006
Lucrarea "Note" pentru Mandra, de la Carpalat, a luat Bronz la sectiunea Print de la Eurobest 2006, agentia condusa de Felix Tataru fiind si singura castigatoare din Romania la festivalul de publicitate unde au mai ajuns in finala McCann Erickson si Leo Burnett
GMP, McCann Erickson si Leo Burnett sunt în finala Eurobest
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Agentiile din România au în finala 2 lucrari TV (McCann Erickson– MTV, GMP – Dilema Veche), 3 Print (GMP – Mândra, Leo Burnett – Eukanuba si Leo Burnett -Western Union), un Outdoor (GMP - Alzheimer) si un Radio (McCann Erickson - Maggi), câstigatorii urmând sa fie anuntati mâine, 7 decembrie
Leo Burnett ia Bona pentru Prigat
Luni, 27 Noiembrie 2006
Conceput pentru a sustine campania de imagine dezvoltata pâna acum în jurul Prigat, potrivit agentiei, spotul Bona vine ca o continuare a executiilor Cainele, Pescarul, Trambulina si Dublura de picioare
Experienta Espresso Lavazza este implementata si în România
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Imaginile din cea mai recenta campanie fac parte din calendarul Lavazza 2007 - The Most Incredible Espresso Experience, semnat de agentia agentia Armando Testa (Barcelona), campania fiind implementata în România de Foote Cone&Belding Bucharest
23
Detinatorul Wu Xing face 1,1 milioane EUR, din mâncare livrata la domiciliu
Vineri, 10 Noiembrie 2006
Daca, în urma cu un an, detinatorul marcilor Wu Xing, Hai la masa si Bumerang Pizza înregistra din prepararea si livrarea de mâncare la domiciliu o cifra de afaceri de aproximativ 800.000 EUR , în acest an, Bogdan Nica, Director General la CSC spune ca se asteapta la o crestere de 40%
GroupM discuta colaborarea operatiunilor de media WPP în România
Miercuri, 08 Noiembrie 2006
David Lhota, Managing Director, GroupM CEE a afirmat pentru AdPlayers ca structura de media  sub a carei umbrela se afla toate operatiunile de media ale grupului WPP, discuta modul în care vor colabora în România companiile din cadrul celei mai mari structuri de media din lume – GroupM, activitatile de media WPP fiind prezente în România prin MediaCom, MindShare, MediaInsight si...
OgilvyOne concentreaza Olympia
Marti, 07 Noiembrie 2006
Primul brand romanesc de legume si fructe conservate, asa cum îl numeste agentia, se promoveaza printr-un produs flagship - Pasta de tomate cu cea mai mare concentratie de rosii de pe piata (28-30%)
HVB Banca pentru Locuinte face promotie cu mânutele Spotlight
Sambata, 04 Noiembrie 2006
Contul a fost câstigat de Spotlight în urma unui pitch în luna august a acestui an, promotia fiind comunicata prin intermediul undelor radio si materialelor la punctele de vânzare care se va încheia în luna ianuarie 2007
Naumovici: Voi controla produsul creativ cu o manusa foarte moale
Joi, 02 Noiembrie 2006
Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett România, Bogdan Naumovici vorbeste despre implicarea sa în controlul produsului creativ al agentiei Leo Burnett & Target, acum o agentie cu trei directori de creatie – Carmen Tiderle, Radu Placintescu si proaspat reîntorsul Emilian Arsenoaiei, fostul Creative Director GMP
23
Alka framânta 1 milion EUR în prajituri
Marti, 31 Octombrie 2006
Grupul Alka anunta intrarea în productia de prajituri si încheierea primei etape a unei investitii de peste 1.000.000 Euro, din care cercetarea pentru crearea tehnologiilor si retetelor proprii si pentru sondarea preferintelor publicului a reprezentat aproximativ 40% din investitie (400.000 EUR), iar obtinerea unui ambalaj special pentru noul produs a reprezentat 10% (100.000 EUR)
Publicis România citeaza o cifra de afaceri de 13,5 milioane EUR pe 2005
Marti, 10 Octombrie 2006
Potrivit unor informatii si a unui clasament publicate în revista Capital, citate de catre Publicis România, compania condusa de Teddy Dumitrescu spune ca se afla pe locul 2 în topul marilor agentii de publicitate din România