„Migrarea spre eficienta online s-a facut un pic prea repede, intr-o piata in care toti vorbim de cifre, cresteri, predictii dar siteurile din spate nu sunt tocmai ceea ce ne dorim sau ce-si doresc utilizatorii” mai spune Clonda
Nominalizatii in finala festivalului si Castigatorii Internetics 2008 , prezentati AdPlayersLIVE de la Gala de premiere a festivalului de comunicare online
„DDB e agentia mea de suflet, am lucrat aici de 3 ori din 96 si pana azi” Bradut Florescu, la plecarea din agentie
GMP PR comunica lansarea in Romania a producatorului german de iaurturi Muller
AdPlayersCRITIC PR Award, Larisa Petrini, Saatchi & Saatchi PR: 'E prima inscriere si primul premiu pentru Saatchi PR”
AdPlayersCRITIC, PR Award: Hortensia Nastase, Managing Director Lowe PR: „Usoarele adieri de ... ghost”
Creola Tudorache se va ocupa de continutul site-urilor protv.ro, acasatv.ro, procinema.ro si protvintl.ro , dupa ce a fost PR Manager in cadrul diviziei de televiziune de la Media Pro
Director General al Mediaedge:cia, Prajisteanu a construit afacerea agentiei de la zero, dupa 5 ani de media la Grey
Punct Advertising a inceput colaborarea cu M Car Trading in urma unui pitch pentru contul Mitsubishi Motors organizat in luna aprilie
Liviu Ion, Director de Comunicare la Dacia despre evenimentul de lansare Dacia Sandero
Ex Client Service si New Business Director la Young & Rubicam in perioada 2004-2008, Caravaniez si-a inceput activitatea in advertising in 1996 la Saatchi&Saatchi
Romanian Advertising Council (RAC) si-a dat un aviz negativ pentru spotul Cava D’Oro: „Birtul”
„Acum este cazul chiar sa lucrez cu adevarat intr-o firma care sa fie si a mea si nu pot decat sa ma duc in vacanta de Paste fericita ca am la ce sa ma gandesc”, mai afirma, pentru AdPlayers, Adina Sorescu, dupa 7 ani de DDB si schimbarea rapoartelor directe profesionale cu Presedintele South East Europe, Christos...
„Cand dai ceva mai departe, ceva-ul ala te reprezinta: arati la ce razi, ce te impresioneaza, ce consideri frumos sau hidos. Viralul Lowe sta intr-o injuratura, nici macar una nemaiauzita”, mai este de parere Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO
„Nu m-ar fi deranjat deloc cuvantul acela daca ar fi fost justificat si ar fi folosit ideii spotului, idee ce lipseste cu desavarsire”, este de parere Carmen Tiderle, Creative Director la GMP
‚ Sper ca niciun copil sa nu vada acel spot pe Youtube. Ar fi poate prea mult sa sper si ca nicio mama sa nu-l vada; totusi e ceea ce ii doresc sincer mamei acelui baiat de la creatie’ afirma Florin Dumitrescu, Senior Copywriter