„Aproximativ 45% din business-ul Papaya il reprezinta servicii de strategie, creatie si productie, restul de aproape 55% il reprezinta media”, a afirmat pentru AdPlayers, Robert Tiderle, General Manager al agentiei de publicitate
Buturuga mica de 3% din piata de media, internetul dovedeste inca o data ca stirea in timp real este mai influenta intr-un business de 20 Mil.Eur, decat carul mare al pietei media, de 600 Mil. EUR
Coordonarea biroului din Romania al Ogilvy Public Relations va fi realizata in continuare de Alina Stanciu, Managing Director al Ogilvy Public Relations
„Migrarea spre eficienta online s-a facut un pic prea repede, intr-o piata in care toti vorbim de cifre, cresteri, predictii dar siteurile din spate nu sunt tocmai ceea ce ne dorim sau ce-si doresc utilizatorii” mai spune Clonda
Nominalizatii in finala festivalului si Castigatorii Internetics 2008 , prezentati AdPlayersLIVE de la Gala de premiere a festivalului de comunicare online
„DDB e agentia mea de suflet, am lucrat aici de 3 ori din 96 si pana azi” Bradut Florescu, la plecarea din agentie
GMP PR comunica lansarea in Romania a producatorului german de iaurturi Muller