Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 31 Octombrie 2011
Ultima zi de inscriere la Rodirect 2011. Ce seminarii pierzi daca nu vii la seria de evenimente programate in perioada intre 1 si 3 noiembrie (marti, miercuri si joi)?
Marti, 25 Octombrie 2011
Cu speakeri in majoritate internationali, editia 2011 promite 3 zile de seminarii si evenimente – pana la care cei interesati mai au doar cateva zile de inscriere
Luni, 24 Octombrie 2011
Clienti mai multi, proiecte mai multe si venituri pentru agentiile din grup mai mari. Ioana Iordache si Stefan Iordache, fondatorii si presedintii grupului Leo Burnett, spun ca 2011 este un an mai bun decat 2010, chiar daca investitiile in media au scazut.
Joi, 20 Octombrie 2011
“Cred ca ei l-au compromis”, spune Adrian Botan, Managing Partner McCann Erickson, despre contributia Leo Burnett in disparitia ADOR. Oficialul McCann crede ca decizia de a iesi din competitia de creatie locala in cea internationala a fost cea mai buna. “Uitati-va unde suntem noi (McCann...
Marti, 18 Octombrie 2011
Cristian Burci despre “Innovate or Die”, despre lumea continutului de la 1 ecran la 4 ecrane – Televizor, Computer, Mobil si Tableta, sau “Criza” care a pus o presiune mare pe industria de publicitate din Romania, pentru ca aceasta nu s-a inovat, dar si cum vor fi “urmatorii 2-3...
Miercuri, 05 Octombrie 2011
Mihai Craiu, managerul Media Consulta International care detine 75% din Corporatia de Televiziune si Film - compania care opereaza afacerea scolii, a vrut sa ramana doar 50% din profit, restul de 50% urmand sa recompenseze efortul lui Vlad Ionescu, managerului general.
Luni, 19 Septembrie 2011
De ce “Nu gasim timp sa ascultam”, in exclusivitate pentru AdPlayers - Robert Tiderle, managerul agentiei de publicitate Papaya, care semneaza strategia si creatia platformei de comunicare „Time to listen” a operatorului de telefonie mobila
Vineri, 15 Iulie 2011
Mihai Craiu, Managerul Media Consulta International, compania care administreaza vanzarile Realitatea TV, Money Channel si Romantica spune ca posturile de televiziune vind pe piata de publicitate in medie de 800.000 EUR pe luna, incasari corectate de sezonalitatea vanzarilor.
Miercuri, 13 Iulie 2011
Miercuri, 30 Martie 2011
Fost Creative Director DRAFTFCB pana la inceputul anului si de peste 9 ani in industria de marketing si comunicare, Dragos Radulescu a lasat agentia pentru a lucra in prezent pentru proiecte personale ce au legatura cu publicitatea sau nu.
Marti, 22 Februarie 2011
Deschis de presedinti sau directori generali de la Google, Twitter, AT&T sau China Mobile, MOBILE WORLD CONGRESS desfasurat intre 14-18 februarie 2011 este cel mai mare...
Joi, 17 Februarie 2011
Alina Galeriu, editor la Iqads si SMARK pleaca in PR. Antonia Tucheac, fosta Business Standard dupa o scurta perioada la V+O communication s-a intors in jurnalismul de comunicare. Romanita Oprea (Biz Campaign, Iqads, Millenium) si Cristina Blanaru (Mediafax, 121 communication) lucreaza in ambele tabere. Amandoua au pastrat o colaborare de jurnalist, dar lucreaza si in PR. Care e "cea...
Joi, 10 Februarie 2011
Repozitionata in 2010 BTL full service si avand peste 2500 de merchandiseri si promoteri colaboratori in 90 de orase, agentia Grup Sapte a incheiat anul trecut cu 6,5 Milioane EUR (27,43 Milioane lei), in crestere cu 18% comparativ cu anul precedent, cand tragea linie sub 5,5 mil. EUR
Vineri, 19 Noiembrie 2010
„Au lipsit destule agentii, clienti, si proiecte bune, iar campanii digitale bune au pierdut in fata unor campanii bune de PR sau ATL la care online-ul a avut o contributie prea mica”, a afirmat pentru AdPlayers fondatorul Green Pixel, Marius Deak
Miercuri, 17 Noiembrie 2010
La 10 ani de Internetics, festivalul a facut un pas periculos de mare in marketing.
Marti, 16 Noiembrie 2010
„Am fost surprinsi si noi ca oamenii de business performanti de care vorbim in fiecare zi nu ocupa locuri fruntase in topul de branduri personale in afaceri, ci doar acei oamenii care si-au facut imagine pe TV, si de oameni politici”, a explicat pentru AdPlayers Marta Usurelu, Redactor Sef Biz, clasamentul brandurilor personale in afaceri.
Joi, 11 Noiembrie 2010
Estimat de AdPlayers la 100-120.000 EUR pe an, Zilele Biz, cel mai important dintre acestea, are loc in acest an in perioada 15-19...
Vineri, 05 Noiembrie 2010
Extensia de brand a atras 20 de advertiseri si este tiparita in 10.000 de exemplare, care vor avea expunere la vanzare o perioada de 6 luni
Marti, 02 Noiembrie 2010
Potrivit lui Mihai Craiu, General manager la Media Consulta International, cifra de afaceri a agntiei este reprezentata de 40% servicii de media, 10% creatie, 25% relatii publice...
Vineri, 22 Octombrie 2010
Cu o taxa de acces de 160 EUR, participantii la evenimentul organizat de Magazinul Progresiv au stat de vorba cu invitati de prima pana...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: