Rezultatele cautarii dupa : "lucruri"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Pump up the Jam! Dupa Bigger, Stefan Voloaca se reinventeaza in creatie de eveniment.
Joi, 08 Mai 2014
 „Punem pe ecrane si in boxe exact ce am ascultat cand cresteam” spune Stefan Voloaca, reinventandu-se in Creative Production cu 90stalgia: „un concept de petrecere pentru cei care isi amintesc de Adidas Torsion, Tacerea Mieilor, oaia Dolly, Pager, Titan Ice, Matrix, guma Turbo, Martin, Bobby si J.R., eliberarea lui Mandela si sfarsitul Apartheidului, Super Nintendo si...
Doctor in promotionale. Nadia Visan opereaza 4,2 Milioane EUR cu grupul Today.
Miercuri, 12 Martie 2014
 De profesie medic chirurg, Nadia Visan si-a facut meserie de baza din pasiunea pentru obiecte promotionale. Grupul Today Advertising este o afacere cu 78...
Noua axa Basescu-Merkel. GMP afliata Jung von Matt
Luni, 17 Februarie 2014
 Independenta GMP Advertising din Romania se afiliaza la reteaua germana Jung von Matt, cea mai creativa retea independenta de comunicare din Europa
Viu la 80 de ani dupa campanie. Incredibilul produs de PR si marketing sportiv Gogea Mitu!
Miercuri, 27 Noiembrie 2013
 Da stiu, “astia au luat-o razna” veti spune la vederea unui asemenea titlu. Inainte insa de a da verdicte, asezati-va comod si luati aminte:
Itsy Bitsy vrea doar parintii intre 9 si 17
Miercuri, 20 Noiembrie 2013
 Perceput drept un radio „pentru copii” conform unor cercetari de audienta, postul vrea sa accentueze perceptia „pentru parinti si copii”.

 

Sigur ca ne bucura premiile. Dar e bine sa ne bucuram in punga. Felix Tataru, GMP Group.
Joi, 24 Octombrie 2013
 „Cred ca ne astepata ani in care campaniile se vor face in 3 zile, daca nu si de pe o zi pe alta” mai afirma presedintele grupului GMP, facand...
Branding aniversar de 15-20 Mii EUR. Austral 20 ani sub amprenta Seed Consultants.
Luni, 01 Iulie 2013
 Estimat de surse adplayers din piata la 15-20 Mii EUR, brandingul aniversar Austral 20 ani a aparut sub amprenta Seed Consultants. Oficialii companiei nu...
7 Cannes Lions pentru o campanie implementata prima data in Romania de Saatchi & Saatchi
Miercuri, 19 Iunie 2013
 Implementata prima data in Romania  pentru organizatia Samusocial de Saatchi & Saatchi Romania dupa o idee Saatchi &Saatchi Berlin, campania "Zilele Sperantei"/ "Days of Hope" in care oameni fara adapost au prezentat jurnalele meteo a facut valuri in Germania, Elvetia, Rusia, Polonia si Serbia
Cu 150.000 EUR fara media, ICEE Fest aduce greii miliardelor de euro investite in comunicare
Marti, 04 Iunie 2013
 Avand un buget acoperit in proportie de 50% din sponsorizari si 50% din taxe, evenimentul tinteste peste 1500 de paricipanti in cele doua zile de evenimente, pe 6 si 7 iunie
Vincon Vrancea la Eye PR. Buget 50-100 mii de euro.
Joi, 08 Noiembrie 2012
 Estimat de adplayers la 50-100.000 euro pe an, bugetul de relatii publice Vincon Vrancea este administrat de Eye PR. Reprezentantii agentiei nu au comentat informatia.
Cum fentezi promovarea cu bani pe Facebook ?
Miercuri, 31 Octombrie 2012
“Ca brand este foarte important sa oferi valoare si bucurie utilizatorului, iar atunci acesta va duce singur mai departe mesajul tau. Bineinteles astfel si butonul “Promote” se vede din ce in ce mai mic" Alex Cernatescu, Infinit Solutions.

Cel mai greu pitch in 5 ani. 2 luni de munca la un proiect anulat si reactivat la jumatate de an.
Luni, 15 Octombrie 2012
 „Cel mai greu pitch a fost pentru un client din categoria bricolaj, am fost chemati de doua ori, prima data a fost anulat proiectul, apoi s-a reactivat la aproximativ 6 luni distanta” isi aminteste Monica Tarnovean, printre cele mai grele lucruri in 5 ani la The Syndicate: „Un timp util desi nefacturat”
Uraste ne iubeste! Ce spune agentia autoare? Raspunde Armada Marketing.
Vineri, 12 Octombrie 2012
 Ne-a raspuns: “Mesajul campaniei noastre este mai puternic decat al celeilalte, dar in acelasi timp si mai controversat” spun reprezentantii Armada Marketing despre comparatia mesajului de pe uraste.ro cu o campanie italiana de responsabilitate sociala
Decizia este luata de oameni care nu se pricep. Negocierile 'La client'.
Miercuri, 25 Iulie 2012
 De ce se distrug negocierile? „Pentru ca la fotbal si la marketing se pricepe toata lumea. Pentru ca in multe companii nu este delimitat foarte bine rolul fiecarui om, iar de aici tentatia oricarui nespecialist de a intra pe teritoriul vecin, in loc sa aiba grija de ograda proprie” o spune un om de marketing de la client, care a tinut sa-si apere breasla, dar care nu intelege...
Gogu dupa incendiu. Capanescu: “Este un fotograf prea mare ca sa fie doborat de o nefericire
Luni, 09 Iulie 2012
 “Suntem prea multi cei cu incredere in el si in munca sa, cat sa nu-l lasam sa-si aminteasca prea des aceasta nefericire” mai spune Razvan Capanescu, Chief Creative Officer, Publicis Bucharest, dupa incendiul care a macinat studioul foto al lui Cosmin Gogu

Studioul lui Gogu s-a facut scrum. Fotografia a ramas.
Vineri, 06 Iulie 2012
 Studioul foto al lui Gogu s-a facut scrum. Unul dintre cei mai cautati fotografi in imaginea de publicitate, artistul nu a patit nimic. Din fericire, fotografia lui Gogu a ramas.

3 luni de PR cu 1.000 euro? Presage pentru start-up. Interzis erotice si etnobotanice!
Joi, 05 Iulie 2012
 „Nu lucram pentru sex shopuri, etnobotanice si spalare de bani. Pentru saloane de masaj - da, insa nu erotice” puncteaza managerul Presage. Infiintata in 2008 si condusa de fostul manager de relatii publice corporate Danone - Georgiana Gheorghe, agentia tinteste in 2012 venituri din fee-uri de consultanta de PR de aproximativ 80.000 euro

 

Friptura de 1 Milion de euro. Red Angus frige un steakhouse si in Satul Francez
Miercuri, 14 Martie 2012
 Daca lucrurile vor merge asa cum se vad astazi, Dragos Panait, managerul restaurantului, estimeaza ca sfarsitul anului 2012 ar putea aduce in contul noului...
Teodor Cucu a plecat de la Frank si a dat drumul propriei pravalii: The Cell
Luni, 14 Noiembrie 2011
 Fost director de creatie si strategie la Frank, Teodor Cucu lucreaza de curand in propria pravalie in marketing si comunicare - laboratorul de creatie The Cell.

 

Tehnica si regie de peste 40-50.000 EUR la Graffiti BBDO 20 ani de publicitate
Luni, 07 Noiembrie 2011
 Potrivit unor specialisti in organizare de evenimente, doar „sculele” si pregatirile tehnice, si regia evenimentului ( fara catering ) au costat petrecerea Graffiti BBDO peste 40-50.000 de euro.
« 6 7 8 9 10 »