Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 21 Iunie 2007
Agentia de publicitate care a lucrat pentru Basescu a devenit prima agentie de publicitate din Romania premiata la Cannes Lions, cu un Bronze Lion castigat la sectiunea Press Lions
Joi, 21 Iunie 2007
Daca prima etapa a campaniei Residenz s-a desfasurat sub sloganul Willkommen acasa si expunea viitorilor rezidenti beneficiile traiului intr-un cartier construit exclusiv de un antreprenor german (LBBW Immobilien), sub garantia sigurantei si calitatii oferite de numele Tiriac, noua etapa se concentreaza in jurul ideii de diversitate – mai multe apartamente la vanzare, mai multe optiuni
Miercuri, 20 Iunie 2007
Starcom Romania a castigat un Silver Lion in cadrul festivalului Cannes Lions pentru campania 1 din 8 femei – Avon Breast Crusade
Miercuri, 20 Iunie 2007
Cu un buget de productie de sub 50,000 EUR, Publicis Romania a convins Renault ca agentia sa exporte regional campania promotionala "Mega motoare. Mini consumuri. Nano preturi" pentru motoarele dCi
Miercuri, 20 Iunie 2007
"Tot ce este inscris la Cannes este creme de la creme. Imaginativa ca finalistii sunt creme de la creme de la creme, din care 25 de oameni din juriu trebuie sa le aleaga Leii", adauga seful agentiei de publicitate finalista la Press Lions cu inscrierea Mandra, pentru Carpalat.
Luni, 18 Iunie 2007
Noua identitate este insotita de sloganul Inspiring Excellence in Communications Worldwide si a fost anuntata la intalnirea Comitetului Executiv si a Bordului de Directori din care face parte si Presedintele IAA Romania / Felix Tataru, reuniune ce a avut loc la Cannes pe 17 si 18 iunie
Miercuri, 13 Iunie 2007
Campionatul Suporterilor, O vreau pe mama inapoi!, SMURD si Super Nanny ce va reveni in grila de vara sunt doar cateva dintre titlurile anuntate de Prima Tv
Joi, 31 Mai 2007
"Job-ul se vede altfel dupa un seminar "Fata in fata cu presa"!", a declarat, pentru AdPlayers, Mihaela Nicola - Managing Director, Nicola Porter Novelli. "Am fost fata in fata specialisti din PR si unul dintre cei mai temuti jurnalisti din Romania: Robert Turcescu. Cu totul altfel decat in rutina noastra de zi cu zi, in care nu apucam sa discutam decat superficial...
Marti, 29 Mai 2007
Robert Tiderle - General Manager la Papaya Advertising, spune ca este nevoie de un AdOr dar ca este dezamagit de cel ce astazi si explica: "A fost a doua participare la vreun festival, dupa Portoroz (Golden Drum 2006 n.r.) si intradevar, nu exista niciun termen de comparatie, niciun un lucru comun la aceste doua festivaluri. Mai am un motiv de dezamagire, pentru ca ce a luat (premiu n.r.)...
Joi, 24 Mai 2007
Procentul se traduce intr-o acoperire media de aproximativ 4 milioane de persoane transportate lunar, potrivit informatiilor oferite de companiile de taxi partenere ale serviciului de publicitate Taxi Ad, furnizat de compania Taxi Advertising
Joi, 24 Mai 2007
"Pentru teologul Felix Tataru, un citat aproximativ: Iarta-l Doamne, ca nu stie ce spune", raspunde in replica Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett) afirmatiilor lui Felix Tataru (MD, GMP) din interviul publicat in AdPlayers, luni, 21 mai
Miercuri, 23 Mai 2007
"Delta Dunarii este cel mai mare habitat umed din Europa", spune Sorin Tranca, Creative Director si partener al agentiei de publicitate care lucreaza sub sloganul "Something hard to find" si al carei logo reprezinta un banc de pesti care merg in aceeasi directie, o metafora pentru unitatea grupului
Luni, 21 Mai 2007
Radu Miu - General Manager la Mercury360, fosta Mercury Promotions, se bucura ca o agentie mare (Leo Burnett) si-a atins obiectivul de a fi 5 ani Agentia Anului la AdOr, ii pare tare rau ca o forta mare in piata ca agentia McCann nu a participat nici la editia din acest an si este placut impresionat de evolutia pe care o are GMP-ul, o agentie romaneasca independenta care arata ca se poate si...
Vineri, 18 Mai 2007
Pierre Lamunière, Presedintele Consiliului de Administratie si publisher al grupului international de presa Edipresse, a fost ales Presedinte al Federatiei Internationale a Presei Periodice (International Federation of the Periodical Press – FIPP).
Miercuri, 16 Mai 2007
"Se pune, din nefericire, un prea mare accent pe licentiere, si mai putin relevant ni se pare faptul ca IAB Romania are o serie de obiective, care pot fi implementate si indeplinite, la nivel national, cu sau fara aceasta licenta, dar pastrand un focus clar, pentru scopurile initiale ale Asociatiei."
Luni, 14 Mai 2007
"In primul rand as vrea sa reformulez titlul sub care apar aceste randuri: dupa parerea mea, nu ar trebui sa se intituleze Asociatia IAB Romania versus IAB Romania, ci mai curand Asociatia IAB Romania si IAB Europa"
Vineri, 11 Mai 2007
"Venirea la Brandstalk este o continuare fireasca a maturizarii mele profesionale. Mi-am dorit sa lucrez intr-un mediu profesionist, dar si haios, iar Brandstalk mi-a oferit ceea ce imi doream, in momentul in care imi doream acest lucru: creativitate, un portofoliu de „valued clients”, echipa multi-disciplinara", spune Roxana Gigirtu, Group Account Director la Brandstalk
Joi, 10 Mai 2007
"Sfatul meu ar fi ca domnul Faryna sa accepte cat mai repede propunerile IAB Romania si sa coopereze neconditionat. Riscurile pe care si le asuma denigrand sunt foarte mari. E mai bine sa fii IN autobuz decat SUB autobuz (parafraza unui proverb britanic)".
Miercuri, 09 Mai 2007
"Piata romaneasca de media online isi continua cresterea exploziva si a atins un stadiu de evolutie in care simte nevoia sa reglementeze aspectele tehnice si etice legate de aceasta forma de publicitate, lucru pe care il va face oricum, printr-o organizatie sau alta, afiliata sau nu la IAB sau la alt organism international"
Luni, 07 Mai 2007
"In ciuda indiferentei fata de subiectul IAB - Stan Faryna a reusit sa ma convinga sa particip", spune Mihai Fanache (foto) de la Mediacafe, pe blogul companiei legat de participarea sa la un eveniment IAB Europe, la sfarsitul saptamanii trecute
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: