Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 11 Februarie 2010
Editura Evenimentul si Capital, companie care a achizitionat publicatiile cu acelasi nume de la Ringier Romania, este detinuta in proportie de 70% de catre Bobby Paunescu, Spet...
Marti, 02 Februarie 2010
„Ma despart de media dupa 8 ani de presa in care am incercat in fiecare sa scriu lucruri care fac diferenta”, a afirmat pentru AdPlayers Antonia Tucheac, care a facut parte din echipa redactionala a cotidianului Business Standard, inca de la infiintarea acestuia
Marti, 02 Februarie 2010
Cu 3.000 de emisiuni medicale pe Internet care au facut RTL-ul curios la un targ de programe, Sanatatea TV este parte din Sanatatea Media Group, companie care face aproximativ 200.000 eur pe an din media online, PR si comunicare medicala
Luni, 01 Februarie 2010
Referindu-se la dimensiunea cifrei de afaceri de aproximativ 100.000 EUR in 2009, inaintea aliantei cu B&P Braun & Partners, fondatorul Brandivia a afirmat pentru AdPlayers...
Joi, 28 Ianuarie 2010
Cine mai cauta astazi coruptia din publicitate ori e nebun, ori n-a auzit de rebate-uri ascunse: un fel de discounturi suplimentare pe...
Luni, 18 Ianuarie 2010
Doua dintre agentiile participante in procesul de selectie, Saatchi & Saatchi PR si McCann au fost instiintate ca se vor intalni cu Halewood in ianuarie, insa au aflat de la AdPlayers de finalizarea licitatiei
Miercuri, 16 Decembrie 2009
Intr-un an in care estimeaza scaderi de 25%-30%, Dan Butoi, managerul companiei de obiecte promotionale Sprint Promotion este totusi bucuros ca a descoperit strategia de business...
Luni, 07 Decembrie 2009
„Nu aveam un contract de exclusivitate cu Zenith Media”, motiveaza Ruxandra Vasile, Specialist Marketing la Bricostore, alegerea Media Investment pentru desfasurarea unei...
Marti, 17 Noiembrie 2009
Pozitionata in urma cu 9 ani o competitie de comunicare online, astazi Internetics "premiaza inteligenta online” intr-un festival pe care il defineste „de branding, marketing si advertising
Joi, 29 Octombrie 2009
25 de companii, care au in portofoliu inclusiv servicii de marketing direct, dezvolta afaceri de 35 milioane EUR si ofera de lucru la 1300 de angajati
Miercuri, 14 Octombrie 2009
Dupa reclame pentru marci mai mult sau mai putin cunoscute, celebrul actor care a dat viata Margelatului „curata” de praf imaginea Nufarul
Miercuri, 07 Octombrie 2009
De ce nu a acceptat cel care a vandut de peste 500 Milioane EUR pentru Intact sa mai reprezinte internalizat publicitatea antenelor, dupa ce le-a scos pe piata prin CLIR Media?
Miercuri, 16 Septembrie 2009
Costul inchirierii unui balon care poate ajunge la 17 metri inaltime si 16 metri in diametru este de 650 EUR pe ora, "compania aeriana" John Balon face evenimente de zeci...
Luni, 14 Septembrie 2009
Sorin Psatta, Integrated Communication Director al Grupului BBDO Romania & Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO, Agentia Anului la ADOR
Vineri, 11 Septembrie 2009
Jorg Riommi, Creative Director & Daniela Nedelschi, Deputy Creative Director & Head of Art Direction, Saatchi&Saatchi, agentie...
Vineri, 11 Septembrie 2009
Cu primul juriu international din istoria competitiei, ADOR a aratat aseara unui public de 350-400 de oameni timp de 2 ore zeci de finalisti si premii, si nu in ultimul rand ca se...
Joi, 10 Septembrie 2009
Managing Partner la Headvertising, Mircea Staiculescu, spune ca principalul beneficiu pe care agentia il are din afilierea la WPI, este aportul de cunostinte de la reteaua de agentii de publicitate independente, dar si posibilitatea castigarii unor proiecte worldwide cum a fost spre exemplu o comunicare Avon de anul trecut
Vineri, 04 Septembrie 2009
La intrebarile AdPlayers privind modul in care s-a facut selectia noii agentiei de media, Mihaela Muresan, Marketing Manager IKEA trimite un raspuns incomplet, care nu spune cum a...
Joi, 03 Septembrie 2009
Desi McCann Erickson si Vodafone au batut palma pana la sfarsitul anului 2010, atat seful agentiei de publicitate cat si oficialii Vodafone nu sunt siguri ca incheierea colaborarii va veni...
Luni, 31 August 2009
Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD) este de acord sa achite fostului organizator doar o treime din costurile angajate pe conferinta RODIRECT
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: