Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 28 Mai 2010
Lansata sub conceptul creativ “Gustul de care nu te poti desparti”, campania Campofrio beneficiaza de doua spoturi tv
Marti, 20 Octombrie 2009
Noua specializare este condusa de Alina Stanciu, Managing Director Ogilvy Public Relations, impreuna cu Loredana Caradimu, Business Director Ogilvy One
Marti, 16 Iunie 2009
Calin Diaconu, directorul general al agentiei Babel, a cooptat forte prospete in echipa agentgiei si l-a numit pe Octavian Popescu, ex Adevarul si mai apoi Romania Libera, noul...
Miercuri, 21 Ianuarie 2009
Intamplator sau nu, anuntul desparitii sale de Ogilvy One vine insa odata cu aparitia in structura Ogilvy Group a noii divizii Ogilvy Interactive, care preia practic o parte din activitatile lui Alexandrescu in cadrul grupului
Miercuri, 14 Ianuarie 2009
Americanii i-au propus Loredanei sa faca un reality-show chiar la ei “acasa”!
Miercuri, 12 Noiembrie 2008
Noua campanie de imagine semnata Odyssey marcheaza lansarea la nivel national a produsului Iancu, apartinand companiei Prodvinalco din Cluj
Joi, 19 Iunie 2008
Compania de PR va sprijini activitatea de comunicare a bancii prin consultanta pentru diferite proiecte si suport in organizarea de evenimente
Joi, 19 Iunie 2008
Petrom alaturi de cea a Grupului Ogilvy au chemat personalitati ale vietii publice din Romania sa se implice activ in cel mai recent eveniment dezvoltat sub platforma de responsabilitate sociala Petrom „Respect pentru viitor”
Joi, 17 Aprilie 2008
Fost PR Manager in cadrul AVON Canada, noul GM de la V+O si-a inceput cariera in domeniul relatiilor publice in Romania, in 1997, a fost in prima echipa a Departamentului de Comunicare al Connex, actualul Vodafone, si mai apoi PR Director la Graffiti BBDO
Marti, 12 Februarie 2008
Conducerea OgilvyAction Romania va fi asigurata de Mircea Sebe si Andy Lita –Business Unit Directors, iar dezvoltarea activitatilor OgilvyOne Romania va fi asigurata de Adrian Alexandrescu One to One Communication Director si Loredana Caradimu – Business Unit Director
Joi, 25 Octombrie 2007
„Campania HP “What do you have to say?” pune accentul in primul rand pe Online si pe comunicarea neconventionala. Pe cautarea mediilor care te face sa te gandesti mai mult decat ceea ce vezi la inceput”, a afirmat, pentru AdPlayers, Erich Chirea, Marketing Manager al Diviziilor Print si Sisteme de Calcul la HP
Luni, 25 Iunie 2007
Agentia QB Promotion a implementat strategia BTL a primei editii a festivalului CokeLive care s-a desfasurat pe Insula Lacul Morii in perioada 22-23 iunie in Bucuresti
Miercuri, 13 Iunie 2007
Orange Romania si Leo Burnett au lansat prima campanie de comunicare dezvoltata impreuna, campania Orange Young, dupa ce anul trecut agentia a inceput sa lucreze pentru Orange Moldova
Vineri, 08 Iunie 2007
Campania de comunicare extinsa se desfasoara incepand cu a doua jumatate a lunii mai pana in august in presa scrisa, outdoor si online, dar principalul mijloc de comunicare este blog-ul creat special pentru aceasta campanie, www.localwarming.ro
Marti, 07 Noiembrie 2006
Primul brand romanesc de legume si fructe conservate, asa cum îl numeste agentia, se promoveaza printr-un produs flagship - Pasta de tomate cu cea mai mare concentratie de rosii de pe piata (28-30%)
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Agentia a realizat campania pentru Astra Sport Bets, cea mai mare agentie privata de pariuri sportive din România, potrivit companiei de publicitate conduse de Alexandra Tînjala
Marti, 03 Octombrie 2006
Campania de comunicare integrata 1 din 8 femei pentru Avon Cosmetics, dedicata luptei împotriva cancerului la sân a fost declinata în presa scrisa, televiziune, internet, indoor, outdoor si cinematografe si o componenta BTL
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Fundatia "Copii Sanatosi " împreuna cu FRIENDS Advertising, MEDROM - Healthy Thinking, Grey Worldwide România si Event 4You au lansat cea de-a treia etapa a campaniei de comunicare, având ca obiectiv pe termen lung reducerea numarului de malformatii în rândul copiilor nou nascuti
Luni, 17 Iulie 2006
Sub sloganul "Urmatoarea ta poza poate fi cea mai buna", Publicis Romania semneaza promotia pentru camerele HP in perioada 30 iunie - 31 august 2006, campania fiind derulata in media de Optimedia
Marti, 30 Mai 2006
"Nu a fost licitatie, clientul a apelat direct la agentie si, in urma unor schimburi de opinii si perspective, s-a luat decizia de a lucra impreuna", declara pentru AdPlayers Ioana Manea, Managing Partner, Director Creatie si Strategie, Loco, Branding & Communication
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: