Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 03 Februarie 2023
Cu exceptia negocierii impreuna cu un numar limitat de mari furnizori, in cea mai mare parte internationali, a unor anumite conditii comerciale de achizitie in cadrul parteneriatului, Profi si Auchan vor continua sa evolueze separat pe piata, ca doi concurenti redutabili. Totodata, fata de toti ceilalti furnizori,...
Miercuri, 23 Iunie 2021
„Entuziasmul localnicilor si cifrele de vanzari de pana acum confirma ca acest format se bucura de succes si in localitatile extraurbane,” a declarat Pawel Musial, directorul general al retelei de magazine Profi.
Joi, 11 Februarie 2021
“In momentul de fata, acest segment nu este realmente reprezentat in retailul romanesc, asa ca intervenim pentru a-l oferi,” a declarat Pawel Musial, directorul general Profi. “Dupa parerea mea, putem castiga aceasta piata.”
Miercuri, 22 Mai 2019
Prezenta in aproape 500 de localitati, PROFI isi intareste pozitia deja consacrata ca reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografica din Romania si un ritm de crestere inca neegalat local.
Marti, 12 Septembrie 2017
Potrivit reprezentantilor de comunicare, pentru cumparatorii fara masina sau care au venit fara ea la cumparaturi, PROFI a venit, in schimbul unui card de fidelitate, cu promisiunea de a oferi o bicicleta pentru a duce cumparaturile acasa
Miercuri, 07 Septembrie 2011
Cu o tinta de 800.000 EUR pe anul in curs, agentia inregistra din serviciile agentiei in 2010 o cifra de afaceri de aproximativ 400.000 EUR
Luni, 06 Iunie 2011
Organizatorii festivalului au facut public si in acest an cei „peste 80 de membri” ai juriului, dar niciodata cine, si mai ales ce categorii a...
Miercuri, 06 Aprilie 2011
Corina Mica este noul PR & Communication MGR al grupului Omnicom Media Group ( OMD, Phd ), care o inlocuieste astfel pe Ana Precup, fostul responsabil de comunicare
Miercuri, 13 Octombrie 2010
Claudia Marin, Director de Marketing, Prodal: “Licitatia se desfasoara pentru serviciile de strategie de creatie si comunicare ale Stalinskaya, unul din brandurile noastre din portofoliu”
Vineri, 30 Iulie 2010
„Licitatiile publice trebuiesc sustinute cu specialisti din Romania”, opinie de Radu Boeru de la consultantii Alchemy, The Branding Society
Vineri, 04 Iunie 2010
Membrii juriului vor puncta fiecare campanie timp de doar 10 minute. Cine imparte cei 83 de oameni din juriu la categorii si care sunt categoriile de concurs ?
Luni, 28 Septembrie 2009
AdPlayers publica raportul agentiilor de publicitate AdPlayersREPORT 2009: ADVERTISING FULL SERVICES 2009, primul raport din seria AdPlayersREPORT 2009 realizat pentru fiecare...
Miercuri, 07 Mai 2008
90 de intrari din 29 de agentii se vor bate in festivalul de publicitate acum cu si mai multe categorii de concurs
Luni, 03 Decembrie 2007
Alaturi de primul club de fotbal, la IAA au mai aderat Phoenix Media, Breakfast si Loco Branding&Communication
Joi, 26 Aprilie 2007
Plecand de la conceptul "Arctic: inspirat din viata ta", potrivit agentiei, Loco a structurat spotul TV parcurgand drumul de la experienta emotionala a potentialului cumparator la patru dintre cele 20 de programe ale noii masini de spalat Arctic
Marti, 24 Aprilie 2007
Urmare a succesului primei campanii de brand din 2006, potrivit companiei, Arctic a decis sa continue si in 2007 cu agentia Loco Branding & Communication
Vineri, 30 Martie 2007
Effie Awards Romania 2007 si-a desemnat aseara, la clubul Bamboo din Bucuresti, castigatorii si finalistii festivalului de eficienta in publicitate din acest an
Vineri, 30 Martie 2007
Din cele 71 de campanii de publicitate inscrise in festival, Effie Awards Romania 2007 a adus pe lista nominalizarilor 54 de finaliste si a acordat 37 de premii (1 Grand Effie, 14 Gold Effie, 12 Silver Effie, 10 Bronze Effie)
Duminca, 04 Martie 2007
Mai mult de jumatate din membrii juriului Effie provin din partea clientilor de publicitate, īn timp ce o treime reprezinta agentii de publicitate si media, festivalul eficientei īn publicitate care potrivit lui Victor Dobre, Director Executiv IAA, reprezinta "unul dintre cele mai apreciate si mai recunoscute festivaluri de mar-com din lume", intra, īn Romānia, īn ultima saptamāna de īnscrieri
Joi, 07 Decembrie 2006
Producatorul si procesatorul de produse din carne Decar din Alba Iulia a ales sa lucreze la Bucuresti cu Loco Branding & Communication, agentia derulānd īn prezent, sub sloganul "Gustul De carne place!", si campania ce contine printre altele, 4 spoturi TV: Fotbal 20sec., Idila 20sec., Aventura 20sec. si Gustul Decar 15 sec
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: