Noua companie are ca managing partner pe Mihaela Stanoiu, ex Bigger
Agentia de media a renuntat la serviciile lui Varabiescu si transfera atributiile fostului managing director Nicoletei Padure, fosta Prima TV si mai apoi Cupon Pro, cu suportul Norei Marcovici, CEO BBDO Group Romania
Site-ul agentiei de presa www.mediafax.ro se afla pe locul 4 in topul cresterilor de trafic inregistrate in ultimele sapte zile de site-urile mass-media
Varful de audienta a fost atins la ora 21.50, cand la Realitatea TV erau analizate rezultatele exit-poll-ului, iar postul de stiri inregistra o audienta de 573.000 de telespectatori, in mediul urban (rating de 5% si cota de piata de 10,1%)
Condusa de Ionut Russu, directorul statiei, echipa Realitatea TV Brasov este a doua statie locala si numara aproximativ 35 de persoane, dintre care 28 sunt jurnalisti
Compania de media locala din grupul condus de Dragos Grigoriu are in portofoliu clienti cum sunt Tuborg, Carlsberg, Skol, Orangina, Granini, Alka, Nutline, Baneasa, Boom, Cetelem (BNP Paribas) si Kiwi Finance
Ce s-ar fi facut Saatchi& Saatchi, Graffiti BBDO, Young & Rubicam sau OFC (fosta D’Arcy) fara Leo Burnett?
„Acum este cazul chiar sa lucrez cu adevarat intr-o firma care sa fie si a mea si nu pot decat sa ma duc in vacanta de Paste fericita ca am la ce sa ma gandesc”, mai afirma, pentru AdPlayers, Adina Sorescu, dupa 7 ani de DDB si schimbarea rapoartelor directe profesionale cu Presedintele South East Europe, Christos...
Tempo i-a numit pe Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda in functia de Chief Creative Partners, cel mai probabil din a doua jumatate a lunii mai
Instrumentul BTL destinat pietei constructiilor din Romania are doua componente – B2B si retail
Ex Managing Director la OMD, acum noul Director de Dezvoltare al Media Direction, Ruxandra Stefan spune ca ar fi venit la noua companie de media chiar daca fostul directorul executiv – Cristian Mucichescu, in responsabilitatea caruia cadeau si sarcinile de New Business, ar fi ramas in agentie
Grupul Realitatea-Catavencu se reorganizeaza in functie de publicul tinta, si este condus de trei directori ai noilor divizii integrate: Mihnea Vasiliu (Quality), Dragos Stanca (Business Media) si Sorin Vulpe (Life Style).
Editia de anul trecut a festivalului de publicitate a inregistrat mai mult de 4,000 de lucrari din 52 de tari