Rezultatele cautarii dupa : "locale"
Ordonare dupa: data / relevanta  
HARD ROCK CAFE lanseaza Steak Burger, favoritul fiind 24 Karat Gold Leaf Steak Burger, care va genera donatii catre Asociatia S.O.S Satele Copiilor
Luni, 24 Iunie 2019
 Noul meniu HARD ROCK CAFE lansat de curand include peste 20 de produse noi, printre care si o premiera mondiala: primul Steak Burger™ acoperit cu foita de aur de 24 de karate, 
O agentie din Romania semneaza campania globala dedicata zilei internationale a iubitorilor de biciclete din intreaga lume. Hogarth Romania (WPP)
Marti, 04 Iunie 2019
 In Bucuresti, evenimentul principal care sustine comunicarea acestei miscari va avea loc duminica, 9 iunie, la Roaba de Cultura din parcul Herastrau.
Alegerea Japoneza: ,,La Toyota, toti colegii, indiferent de departament, ajuta la recrutare''. Simona Preda, numarul 1 in Resurse Umane la Toyota Romania
Joi, 30 Mai 2019
„Valoarea unei companii consta, in primul rand, in valoarea oamenilor si de-abia dupa aceea in alte tipuri de active” este de parere numarul 1 din departamentul de resurse umane de la Toyota Romania, Simona Preda, Senior HR al companiei locale. „Sigur,...
Campania pentru Alegerile Europarlamentare a dublat pretul publicitatii. Cine si cat a cheltuit online?
Sambata, 25 Mai 2019
De o spatamana, nenorocire: ma costa de doua ori mai mult ca un utilizator  sa vada o postare a clientilor mei pe facebook. Reclama/postarea nefiind nici mai buna, nici mai proasta ca saptamana...
Spre 1,5 milioane de tineri cu focus pe visual media si social photo sharing pentru patrimoniul cultural. Cronicari Digitali 2019.
Marti, 21 Mai 2019
 Cronicari Digitali, cea mai mare campanie nationala de promovare a mostenirii culturale romanesti a inceput la Constanta, seria evenimentelor offline din 2019;
Oradea isi lanseaza brandul de oras. Proiect al Asociatiei pentru Promovarea Turismului Oradea, conceptualizat impreuna cu Brandient
Vineri, 10 Mai 2019
 Asociatia Pentru Promovarea Turismului din Oradea si Regiune (APTOR) lanseaza brandul de oras, conceptualizat impreuna cu firma de consultanta si design Brandient.
Peste 10.000 de vieti salvate in campania de donare de sange la birou #cei1024, initiata de ZITEC
Marti, 23 Aprilie 2019
 In urma celor mai recente sesiuni de donare de sange la birou, campania #cei1024 a depasit 3450 de donatori, echivalentul a peste 1500 de litri de sange si a 10.000 de vieti salvate, anunta reprezentantii campaniei.
De data asta votez. Fosta MTV si Pro FM, Oana Tache se alatura campaniei lansata de Parlamentul European in tarile membre
Luni, 08 Aprilie 2019
 Oana Tache devine parte a campaniei „This Time I'm Voting/ De data asta votez”, care se desfasoara in toate statele membre ale Uniunii Europene si va lansa, in premiera, o serie de vloguri cu rol de constientizare si informare despre importanta votului. 
Fotbalistul Mirel Radoi, ambasador in campania de combatere a consumului de alcool in randul minorilor. Ecaterina Andronescu se alatura mesajului
Luni, 08 Aprilie 2019
 Sub titlul “Ramai in joc! Adolescenta fara alcool!”, campania de educare si informare trage un semnal de alarma pe pagina 
Marca de fashion TEX de la Carrefour intra in selectia oficiala de la Bucharest Fashion Film Festival
Luni, 08 Aprilie 2019
Festival cu proiectul TEX & The City Lights, regizat de Andrei Mindru. 
Numarul 1 Subway Romania pe Bucuresti - Ilfov, premiat in Dallas, SUA
Vineri, 29 Martie 2019
 Rumen Radev, Subway Romania Business Development Agent pentru zona Bucuresti-Ilfov este unul dintre cei 35 de agenti de dezvoltare din intreaga lume premiati   pentru realizarile lor remarcabile la conferinta anuala de Leadership ce a avut loc in Dallas.
Seniorii marketingului la Effie Talk. Iuliana Nedelcu (Coca-Cola Romania), Laura Barbu (Vodafone), Monica Eftimie (KFC, Pizza Hut, Taco-Bell, Paul ) si Daniel Filip (Dacia, Groupe Renault)
Luni, 25 Martie 2019
 #effiethinking for Marketers, al treilea seminar al seriei Effie Talk, va avea loc miercuri, 3 aprilie, incepand cu ora 16.00, la Institute, the Café (Strada Știrbei Voda 104-106).
61% din consumatorii din Romania considera ca sunt intr-o pozitie financiara mai buna decat acum 5 ani
Luni, 11 Martie 2019
Romania, Pakistan si Columbia sunt singurele tari din afara zonei Asia-Pacific care intra in topul pietelor cu cel mai pozitiv sentiment financiar.
Cu 65.000 de membri, comunitatea LaPrimulBebe se extinde in mai multe orase. 54 de evenimente in pregatire in 2019.
Luni, 11 Martie 2019
 „Suntem o comunitate de 65.000 de membri cu 20 de filiale in tara. Pana acum, totul a fost coordonat de echipa noastra din Bucuresti. De anul acesta am inceput extinderea in tara si ne vom mari echipa cu reprezentanti locali si ne dorim sa construim un sistem valoros de voluntariat”, a declarat Atena...
Cu peste 8 ani de experienta in comunicare si marketing digital, Raluca Duta este noul Digital Manager pentru cele patru divizii L'Oreal Romania
Marti, 05 Martie 2019
Cu peste 8 ani de experienta in comunicare si marketing digital, Raluca Duta preia pozitia de Digital Manager in cadrul L'Oréal Romania, devenind astfel coordonatorul intregii activitati de digital la nivelul companiei pe cele patru divizii - - Luxe, Larg Consum, Cosmetica Activa, Produse Profesionale
Expat roman de 20 de ani in marketing si comunicare mondiala Unilever, Wrigley si Nestle. Doina Cocoveanu a trait, profesat si s-a mutat de 26 de ori in Romania, Elvetia, Canada, USA, Italia, UK, Olanda
Luni, 25 Februarie 2019
Daca pentru o parte din seniorii industriei de marketing si comunicare din Romania, Doina Cocoveanu este cunoscuta din interactiunea cu brandurile locale sau globale, AdPlayers s-a interesat cine este expatul roman care a castigat doua premii Gold Lion la Cannes si „Marketer of the Year” in Canada.
Fost producator general al statiilor locale Digi24, Iulian Pana a plecat in televiziunea online. De 23 de ani in TV si film, la Cavaleria fondata de Buhnici
Vineri, 22 Februarie 2019
„Continut despre lucruri care conteaza, Cavaleria aduna lunar, 10,4 milioane de vizionari pe YouTube si un reach de 7,6 milioane pe...
20.000 de copii, mai informati despre ,,Ce mancam?'' Campanie CSR pentru o alimentatie sanatoasa.
Vineri, 25 Ianuarie 2019
 In mai putin de 6 luni, iunie – decembrie 2018, Campanie de constientizare pentru o alimentatie sanatoasa sustinuta de Asociatia „Orasul Meu, Culorile Mele” si Kaufland Romania a ajuns la 20.000 de copii, din 280 de gradinite, in toate judetele Romaniei.
AFI Ploiesti sustine in continuare clubul Ploiesti Basketball
Marti, 22 Ianuarie 2019
 Pentru al treilea an consecutiv, AFI Ploiesti sustine clubul Ploiesti Basketball, alaturi de care spera sa aduca un plus de valoare comunitatii si rezultate frumoase pentru orasul Ploiesti, anunta responsabilii de comunicare de la Republika.
Media si divertismentul trebuie sa priveasca dincolo de Generatia Z in contextul demografic in schimbare
Luni, 21 Ianuarie 2019
 Companiile din media si divertisment trebuie sa adopte o strategie multi-generatie si sa-si schimbe perceptiile despre comportamentul generatiilor mai in varsta, daca nu vor sa rateze un imens potential de crestere.