Rezultatele cautarii dupa : "local"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Ambasadorii Cronicari Digitali fac viral orasul Resita, la 150 ani de la fabricarea primei locomotive cu abur
Marti, 26 Iulie 2022
 Cu ajutorul a 20 de creatori de continut si jurnalisti, Cronicari Digitali invita pe cei interesati sa descopere patrimoniul arhitectural, industrial si cultural al orasului in cadrul unui ”Heritage Tour”. In 2022, Resita aniverseaza 150 ani de la fabricarea primei locomotive cu abur (1872), 100 ani de...
Top destinatii de pe Via Transilvanica, descoperite in peste 1.000 de km concentrate in Rucsacul cu Povestiri
Miercuri, 20 Iulie 2022
 Echipa Cronicari Digitali porneste la drum, alaturi de creatori de continut si jurnalisti invitati sa contribuie la „Rucsacul cu Povestiri de pe Via Transilvanica”, cu materiale proprii in care peste peste 1000 de km vor fi stabatuti pe jos si cu masina, in cautare de povesti de spus si experimentat din...
2 milioane de clienti in Romania. 1 din 3 bucuresteni din populatia activa este client Revolut.
Joi, 07 Iulie 2022
,,Revolut in Romania a devenit unul dintre performerii companiei, cu aproximativ 500.000 de clienti noi inclusi anual, consolidandu-si pozitia pe piata locala prin lansarile de noi produse financiare" Gabriela...
Singura agentie romaneasca membra a Neuromarketing Science & Business Association. Godmother lanseaza Cognition, agentie de digital specializata in comunicare online integrata
Joi, 30 Iunie 2022
 Membri fondatori si asociati in cadrul Cognition sunt Claudia Archip, Alice Gavril si Valentin Vacarus, cea dintai coordonand si activitatea agentiei digitale. Printre clientii cu care Cognition porneste la drum se numara companii precum: Profi, Novaservis FERRO Group, WebTalk, UTCB, Bioderma, agentia gestionand in...
Agentie cu ADN Digital fondata in Romania, la 15 ani de la lansare. Stefanini Infinit are acces global pe 43 de piete si 3 ani de parteneriat in grupul Stefanini.
Miercuri, 29 Iunie 2022
“Da, am castigat o serie de clienti foarte interesanti in Statele Unite, Romania, Germania, UK, Olanda si in multe alte zone ale lumii. Acesta este avantajul primar al joint venture-ului cu grupul Stefanini - avem prezenta globala, ceea ce inseamna acces si colegi ( peste 30,000) in piete din peste 43 de...
2 Gold Effie, 2 Silver, 2 Bronze si 7 nominalizari pentru eficienta. Jam Session Agency, cea mai premiata agentie independenta la Effie Awards Romania 2022
Marti, 21 Iunie 2022
 La Gala Effie Awards 2022, Jam Session Agency a devenit agentia independenta cu cel mai mare punctaj din Romania, obtinand doua premii Gold, doua Silver, doua Bronze si 7 nominalizari pentru Tazz, ING Romania, The Home si Carrefour Romania
Cheil | Centrade si KUBIS semneaza o noua campanie pentru NN Romania, avandu-l protagonist pe Adrian Nartea
Marti, 24 Mai 2022
 Cheil | Centrade, hub-ul de comunicare integrata pentru Europa de sud-est al retelei coreene Cheil Worldwide a gandit si implementat o noua campanie ATL pentru NN Romania, care comunica principalele beneficii ale produselor de asigurare si pensie, anunta autorii campaniei.

39% dintre romani spun ca au redus consumul de carne, in ultimii ani. Ce-i impiedica pe romani sa adopte un stil de viata vegetarian?
Luni, 23 Mai 2022
 Intrebati ce i-ar impiedica sa adopte un stil de viata vegetarian sau vegan, romanii au raspuns ca: mancarurile care nu contin carne nu sunt la fel de satioase (35%), preparatele vegane si vegetariene nu sunt la fel de diversificate (26%), un astfel de stil de viata ar fi prea costisitor (21%), nu cunosc...
ING Bank Romania a ales McCann PR. Compania de PR condusa de Imola Zoltan a devenit agentia de comunicare partenera a bancii pe urmatorii ani
Vineri, 20 Mai 2022
 Imola Zoltan, Managing Director, McCann PR ,,ING isi propune sa transforme modul in care banking-ul este prezent in vietile romanilor, si credem ca acest lucru ne ofera oportunitati de comunicare in care putem demonstra capacitatile si creativitatea unui parteneriat care pune impreuna ceea ce noi consideram a fi...
Fosta Managing Director al regiei de media Cable Direct, Ecaterina Matei conduce noua divizie Digital Media, Cheil | Centrade
Miercuri, 11 Mai 2022
 Cu o experienta de peste 20 ani in piata de media, Ecaterina Matei si-a inceput cariera in cercetare de piata si vanzari de publicitate la Prima TV. Ulterior preluarii Prima TV de catre grupul european ProSiebenSat.1 Media, Ecaterina a promovat rapid la rolul de director de vanzari media, iar in ultimii sase ani a...
Tiriac Operating Lease, divizia de leasing operational a Grupului Tiriac, preluata de Autonom
Vineri, 15 Aprilie 2022
 Autonom si Grupul Tiriac anunta incheierea tranzactiei prin care Autonom preia Tiriac Operating Lease, un business cu venituri anuale de 19,3 milioane EUR, active in valoare de 48,9 milioane EUR si o flota de peste 2.600 de masini. Prin acest pas, Autonom depaseste semnificativ pragul de 10.000 de masini in leasing...
Lider pe piata de servicii SEO din Romania, agentia DWF investeste 650.000 euro in Paid Media si il numeste pe Eugen Predescu, Managing Director al diviziei
Joi, 07 Aprilie 2022
 Eugen Predescu, Paid Media Managing Director DWF: “Cifrele pe care ni le propunem la DWF, in urmatorii doi ani, doar pentru divizia de Paid Media, sunt de 1.4 milioane de euro cifra de afaceri si un portofoliu de 160 de clienti, cu bugete totale de PPC administrate de peste 1 milion de euro lunar in anul...
„De la inceput cu SPOR!”. Marca de vopsea lavabila de la Policolor sustine proiectele de relocare in Romania, parte din migratia de la oras la sat.
Miercuri, 30 Martie 2022
 Neo-ruralii sunt noua generatie de adepti urbani ai relocarii la sat sau oras mai mic, fenomen care ia avans fata de migrarea inversa spre marile orase
Coca-Cola HBC AG, desemnata cea mai sustenabila companie de bauturi din Europa
Vineri, 04 Februarie 2022
 ,,Angajamentul pe care ni l-am asumat in octombrie anul trecut este sa reducem emisiile pana la net zero pe intreg lantul de valoare pana in 2040, iar realitatile dure discutate la COP26 ne reamintesc amploarea provocarilor cu care ne confruntam si faptul ca avem, in continuare, cu totii, multe d
CEC Bank si Isobar Romania sunt „Parte din viata ta”
Vineri, 04 Februarie 2022
 Cea mai veche institutie bancara din Romania incepe anul 2022 cu un nou slogan si o noua promisiune de brand, in colaborare cu agentia sa de comunicare, si noi produse de creditare online pentru persoanele fizice si IMM-uri
Kaufland a lansat noua identitate de brand ,,Vreau din Romania” cu o campanie 360
Luni, 31 Ianuarie 2022
 Gama ,,Vreau din Romania” cuprinde produse facute exclusiv de producatori si furnizori autohtoni, fiind prima marca proprie a companiei realizata in intregime la nivel local, special pentru Romania. 
Baneasa Shopping City a ales OXYGEN pentru PR si consultanta strategica in comunicare
Marti, 18 Ianuarie 2022
“Succesul unui proiect este garantat de eforturile si expertiza unei echipe pasionate, care rezoneaza cu valorile si universul brandului. Pentru OXYGEN, Baneasa Shopping City este un perfect-match, un brand cu care ne-am identificat inca de la primul contact si care, de-a lungul timpului, s-a diferentiat in...
Libertatea de a fi sincer. Europa Libera si Zaga Brand invita audienta la propria poveste despre momentul in care a trebuit sa spuna lucrurilor pe nume.
Vineri, 17 Decembrie 2021
 Cu aceasta provocare a inceput campania de comunicare a newsletter-ului „3 MINUTE” al Europa Libera Romania, o redactie care isi asuma ea insasi libertatea de a fi sincera. Timp de o luna, oameni obisnuiti, alaturi de 12 personalitati din Romania au impartasit onest propriile povesti si experiente in...
Metropolitan Life lanseaza #ZestreaDeProtectie in cadrul campaniei “Protectia este in ADN-ul nostru”
Luni, 06 Decembrie 2021
 Conceputa ca un manifest despre importanta protectiei financiare, Campania #ZestreaDeProtectie, realizata alaturi de fotograful Sorin Onisor, este o colectie - despre ritualurile romanesti de protectie.
Campus Media Academy de la GroupM se implica in descoperirea si cresterea de noi talente in media. 75 de tineri sunt deja parte din agentiile grupului
Luni, 15 Noiembrie 2021
 Programul este noua scoala informala dedicata absolventilor de facultate care isi doresc sa descopere industria media, in cele mai mici detalii. Progrmul incepe in ianuarie 2022, iar tinerii sunt deja asteptati pentru inscrieri.
« 1 2 3 4 5 »